Γ.Δ.
1045.84 +1,47%
ACAG
-0,08%
11.99
CENER
+0,26%
3.91
CNLCAP
+5,04%
7.3
DIMAND
+2,13%
12
TITC
+2,10%
14.56
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.7
ΑΒΑΞ
+0,79%
0.768
ΑΒΕ
-0,76%
0.524
ΑΔΜΗΕ
+1,90%
1.72
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,66%
2.14
ΑΛΦΑ
+3,00%
1.133
ΑΝΔΡΟ
-0,81%
6.15
ΑΝΕΚ
0,00%
0.22
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
+3,40%
7.6
ΑΣΚΟ
+0,91%
2.21
ΑΣΤΑΚ
+2,72%
8.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.35
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
5.15
ΑΤΤ
+1,71%
13.08
ΑΤΤΔ
+985.900,00%
0.986
ΑΤΤΙΚΑ
+0,42%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,48%
4.195
ΒΙΟΚΑ
+4,62%
2.04
ΒΙΟΣΚ
+3,72%
0.613
ΒΙΟΤ
0,00%
0.29
ΒΙΣ
+10,49%
0.179
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.33
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,26%
10.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
+2,77%
7.78
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+3,73%
0.778
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-2,80%
0.313
ΕΒΡΟΦ
+1,32%
0.77
ΕΕΕ
+1,30%
25.02
ΕΚΤΕΡ
+0,72%
1.4
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,48%
0.411
ΕΛΙΝ
+0,48%
2.1
ΕΛΛ
+0,91%
16.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,25%
2.015
ΕΛΠΕ
+2,78%
7.4
ΕΛΣΤΡ
+0,77%
2.62
ΕΛΤΟΝ
+0,89%
2.27
ΕΛΧΑ
+4,71%
1.644
ΕΝΤΕΡ
-0,79%
3.76
ΕΠΙΛΚ
+11,54%
0.145
ΕΠΣΙΛ
0,00%
7.46
ΕΣΥΜΒ
+0,99%
0.61
ΕΤΕ
+1,00%
4.458
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,62%
6.54
ΕΥΡΩΒ
+0,82%
1.225
ΕΧΑΕ
-0,25%
3.93
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+1,23%
0.574
ΙΛΥΔΑ
+0,42%
1.195
ΙΝΚΑΤ
-1,25%
1.58
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.62
ΙΝΛΟΤ
+0,79%
0.64
ΙΝΤΕΚ
+4,40%
4.27
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
+0,61%
0.994
ΙΝΤΚΑ
+0,78%
1.798
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
-0,63%
314
ΚΕΚΡ
+3,37%
1.044
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
+1,05%
0.96
ΚΟΡΔΕ
-0,35%
0.576
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.54
ΚΟΥΕΣ
+1,50%
5.07
ΚΡΕΚΑ
+4,05%
0.308
ΚΡΙ
-1,58%
6.24
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
-2,67%
1.095
ΛΑΒΙ
+3,33%
0.403
ΛΑΜΔΑ
+1,34%
5.655
ΛΑΜΨΑ
0,00%
23
ΛΑΝΑΚ
+0,22%
0.908
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,60%
0.982
ΛΟΥΛΗ
+0,79%
2.55
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
+6,67%
0.8
ΜΕΒΑ
+1,95%
3.14
ΜΕΝΤΙ
+0,28%
3.57
ΜΕΡΚΟ
+4,08%
51
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.496
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+7,27%
23.02
ΜΟΝΤΑ
-0,56%
0.716
ΜΟΤΟ
+2,40%
2.99
ΜΟΥΖΚ
-1,41%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,67%
19.43
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,44%
2.26
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.56
ΜΥΤΙΛ
+2,06%
25.8
ΝΑΚΑΣ
-5,88%
2.24
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
+2,77%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
-0,41%
24.3
ΟΛΠ
+0,64%
18.98
ΟΛΥΜΠ
+0,49%
2.05
ΟΠΑΠ
+0,07%
15.01
ΟΤΕ
+0,15%
13.36
ΟΤΟΕΛ
+1,49%
12.26
ΠΑΙΡ
+2,21%
0.924
ΠΑΠ
-0,85%
2.33
ΠΕΙΡ
+0,59%
1.954
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
6.74
ΠΛΑΘ
+0,25%
4
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
+2,08%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
+0,88%
1.145
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+1,79%
2.845
ΡΕΒΟΙΛ
-0,39%
1.275
ΣΑΡ
+4,45%
6.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.278
ΣΙΔΜΑ
+0,87%
2.31
ΣΠΕΙΣ
+4,76%
6.6
ΣΠΙ
-1,67%
0.59
ΣΠΥΡ
-1,07%
0.185
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.36
ΤΖΚΑ
0,00%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.03
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.19
ΦΙΕΡ
0,00%
0.425
ΦΛΕΞΟ
-1,15%
8.6
ΦΡΙΓΟ
+4,76%
0.055
ΦΡΛΚ
+0,29%
3.5
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,97%
0.51
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Mετρό: Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή η σύμβαση για τη γραμμή 4

Στη Βουλή στέλνει την επόμενη εβδομάδα η Αττικό Μετρό τη σύμβαση με την κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport για την κατασκευή του πρώτου τμήματος (Αλσος Βεϊκού – Γουδή) μετά την έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Η σύμβαση αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο 20ημερο στην αρμόδια επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου προκειμένου στη συνέχεια να υπογραφεί και να αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την υλοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου των τελευταίων ετών.

Ο αγώνας δρόμου για την εκκίνηση του έργου έχει ξεκινήσει από τα τέλη Μαρτίου όταν υπεγράφη η σύμβαση με την ΕΡΕΤΒΟ για τις πρόδρομες εργασίες του έργου. Η ΕΡΕΤΒΟ με βάση τη σύμβαση θα στήσει 22 εργοτάξια κατά μήκος της γραμμής ώστε όλοι οι χώροι στους οποίους θα δημιουργηθούν φρέατα και σταθμοί του μετρό, να αποδοθούν «ελεύθεροι βαρών» στον κυρίως κατασκευαστή (στην κοινοπραξία υπό την ΑΒΑΞ). Για παράδειγμα, να μεταφερθούν τα δίκτυα των οργανισμών κοινής ωφέλειας (ΕΥΔΑΠ, κ.α.). Ταυτόχρονα θα προχωρήσουν και οι μελέτες (κυκλοφοριακές, τοπογραφικές, κ.α.) αλλά και οι συζητήσεις με τους εμπλεκόμενους ιδιοκτήτες προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, να παραδοθούν οι χώροι που θα εγκατασταθούν τα εργοτάξια, κ.α.

Η διοίκηση της Αττικό Μετρό έχει υποστηρίξει πρόσφατα πως τα πρώτα εργοτάξια θα εμφανιστούν στην Αθήνα εντός του καλοκαιριού με προτεραιότητα στους σταθμούς Κατεχάκη και Βεϊκου από τους οποίους θα ξεκινήσουν τα δύο μηχανήματα ΤΒΜ («μετροπόντικες») για τη διάνοιξη της σήραγγας.

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport που επικράτησε στον διαγωνισμό για την κύρια εργολαβία αναλαμβάνει «την εκπόνηση της Οριστικής Μελέτης, της Μελέτης Εφαρμογής (ΜΕ), την κατασκευή των έργων Πολιτικού Μηχανικού, την προμήθεια, εγκατάσταση, τις δοκιμές και τη θέση σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού, τη συντήρηση του έργου, την εκπαίδευση του προσωπικού και την προμήθεια των ανταλλακτικών». Επίσης στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια τροχαίου υλικού, καθώς και η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτιρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων».

Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου και του κέντρου της Αθήνας. Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Έχει μήκος περίπου 12,8 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. Πρόσφατα ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής είχε δηλώσει προς στο υπουργείο και στην Αττικό Μετρό σχεδιάζουν ήδη τις πρώτες επεκτάσεις της γραμμής 4.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!