Γ.Δ.
1406.91 -2,19%
ACAG
-2,20%
5.77
CENER
-1,55%
8.91
CNLCAP
-1,33%
7.4
DIMAND
+0,49%
8.25
NOVAL
-1,97%
2.733
OPTIMA
-2,32%
11.78
TITC
-3,10%
29.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-2,85%
1.434
ΑΒΕ
-2,44%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-2,32%
2.105
ΑΚΡΙΤ
-16,67%
0.75
ΑΛΜΥ
-4,42%
2.7
ΑΛΦΑ
-4,79%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,08%
11.3
ΑΣΚΟ
+1,14%
2.67
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.44
ΑΤΤ
-3,10%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-2,13%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,23%
6
ΒΙΟΚΑ
-4,40%
2.39
ΒΙΟΣΚ
-1,86%
1.32
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
-7,19%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,28%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-3,06%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.42
ΔΑΑ
-2,61%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-3,37%
10.6
ΔΟΜΙΚ
-4,88%
3.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,44%
0.32
ΕΒΡΟΦ
-5,50%
1.46
ΕΕΕ
-0,75%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-3,70%
4.17
ΕΛΒΕ
+4,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
-1,80%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,51%
2.33
ΕΛΠΕ
-2,78%
8.03
ΕΛΣΤΡ
-2,26%
2.16
ΕΛΤΟΝ
-4,15%
1.664
ΕΛΧΑ
-2,87%
1.83
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,49%
1.32
ΕΤΕ
-1,10%
7.89
ΕΥΑΠΣ
-0,64%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-2,44%
5.6
ΕΥΡΩΒ
-4,70%
2.047
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.98
ΙΑΤΡ
-6,42%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,72%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
-2,96%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-1,79%
4.94
ΙΝΛΙΦ
-1,88%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+0,54%
1.114
ΙΝΤΕΚ
-4,78%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.66
ΙΝΤΕΤ
-1,68%
1.17
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
3.29
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,60%
332
ΚΕΚΡ
-3,42%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,27%
1.56
ΚΟΡΔΕ
-3,78%
0.483
ΚΟΥΑΛ
-5,17%
1.138
ΚΟΥΕΣ
-2,24%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,78%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+1,72%
1.185
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-1,52%
6.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,46%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,08%
2.75
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+0,26%
3.785
ΜΙΝ
-3,61%
0.48
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,87%
24.4
ΜΟΝΤΑ
+2,65%
3.48
ΜΟΤΟ
-3,11%
2.8
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-2,59%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.4
ΜΠΡΙΚ
-2,13%
1.835
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-2,01%
35.12
ΝΑΚΑΣ
-2,94%
2.64
ΝΑΥΠ
-2,49%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,77%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
+1,43%
21.3
ΟΛΠ
-1,38%
25
ΟΛΥΜΠ
-2,76%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,60%
14.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,08%
0.92
ΟΤΕ
-0,95%
13.55
ΟΤΟΕΛ
-1,21%
11.44
ΠΑΙΡ
+1,38%
1.1
ΠΑΠ
-1,61%
2.45
ΠΕΙΡ
-4,26%
3.6
ΠΕΤΡΟ
-3,34%
8.1
ΠΛΑΘ
-1,40%
3.86
ΠΛΑΚΡ
+2,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
-2,77%
1.124
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-3,26%
4.595
ΡΕΒΟΙΛ
-5,14%
1.57
ΣΑΡ
-1,61%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-3,43%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-0,55%
1.82
ΣΠΕΙΣ
-2,68%
6.54
ΣΠΙ
-5,59%
0.642
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,85%
18.6
ΤΖΚΑ
-1,05%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,78%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-2,50%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-3,70%
0.208
ΦΡΛΚ
-3,23%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-9,85%
0.595

Τo τετ α τετ Μητσοτάκη – Καραμανλή για τις εκλογές, η ώρα των αποφάσεων για τον πρωθυπουργό και η επανέναρξη του Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη

*** Μέσα στα επόμενα εικοσιτετράωρα κι αφού η σκόνη κάτσει εντελώς, θα γίνει η κρίσιμη συνάντηση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον πρώην υπουργό Υποδομών, Κώστα Αχ. Καραμανλή. Κι εκεί αναμένεται να ξεκαθαριστούν πολλά.

*** Να διευκρινίσουμε εδώ ότι από την Τετάρτη το πρωί, την αποφράδα μέρα του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, οι δυο τους δεν έχουν ξαναβρεθεί. Όμως…

*** Απ’ όσο είμαι σε θέση να ξέρω, έχουν μιλήσει αρκετές φορές στο τηλέφωνο. Οπότε, δεν ισχύει αυτό που γράφεται και λέγεται ότι «δεν έχουν ανταλλάξει κουβέντα».

*** Τελευταία φορά που φέρονται να μίλησαν ήταν πριν από την εμφάνιση του πρώην υπουργού στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Εκεί όπου με τους άλλους, πρώην υπουργούς Μεταφορών, έδωσε εξηγήσεις για το δυστύχημα και για την κατάσταση στον ΟΣΕ, γενικότερα.

*** Τι θα συζητήσουν στο επικείμενο τετ α τετ; Την υποψηφιότητα του Κ. Καραμανλή στις επόμενες εθνικές εκλογές. Ας αρχίσουμε από τον πρώην υπουργό: θέλει να είναι υποψήφιος; Θέλει, ξεκάθαρα.

*** Και ο πρωθυπουργός; Το σταθμίζει. Θέλει πρώτα να τον ακούσει και μετά να πάρει τις αποφάσεις του. Συνεπώς, δεν θα τον καλέσει στο Μαξίμου απλώς για να του τις ανακοινώσει. Κι αυτό είναι ξεκάθαρο, επίσης.

*** Αν με ρωτάτε τι θα ήθελε ο ίδιος ο πρωθυπουργός, θα σας έλεγα ότι μάλλον είναι αρνητικός στην προοπτική. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι έχει καταλήξει.

*** Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται, επίσης, ότι η οικογένεια Καραμανλή (εν συνόλω…) θα πιέσει υπέρ της υποψηφιότητας. Όπου και όπως μπορεί. Αλλά στην περίπτωση Μητσοτάκη αυτό δεν μου λέει πολλά.

*** Σε κάθε περίπτωση, οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν με ψυχραιμία και μετά το τετ α τετ. Λαμβάνοντας υπόψη ότι:

Α) ο Καραμανλής θεωρούνταν ένας από τους πιο επιτυχημένους υπουργούς της κυβέρνησης, μέχρι τη μοιραία μέρα,

Β) στην Κεντρική Μακεδονία το όνομα «Καραμανλής» μετράει, και μετράει πολύ, στην κάλπη.

*** Στην πλευρά Καραμανλή, έπεσε στο τραπέζι το ενδεχόμενο να γίνει μια δημόσια εμφάνιση του «μικρού» στην κοιτίδα (Σέρρες). Μέσα στο Σαββατοκύριακο που πέρασε.

*** Επίσης, εξετάζεται το ενδεχόμενο να δώσει μια, δυο επιλεγμένες συνεντεύξεις σε ΜΜΕ, για να εξηγήσει τα γεγονότα και να εκφράσει τη δική του άποψη για ό,τι συνέβη.

** Λογικό μου ακούγεται.

*** Ανεξάρτητα από το τι έγινε στην πρεμιέρα των δρομολογίων του Προαστιακού, μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, η μέρα που θα σφραγίσει την επιχείρηση επιστροφής στην κανονικότητα θα είναι όταν ξαναμπούν στις ράγες οι αμαξοστοιχίες για να εκτελέσουν τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.

*** Αυτό προγραμματίζεται να γίνει κάποια στιγμή μέσα στον Απρίλιο. Κάποιες κατ’ αρχήν ημερομηνίες έχουν πέσει στο τραπέζι κι έχουν δημοσιοποιηθεί.

*** Κρίνοντας από την γενικότερη κατάσταση, δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα γίνει πριν από τις 11 Απριλίου. Όποτε κι αν γίνει, όμως, ένα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο.

*** Θα είναι μια έντονα φορτισμένη συγκινησιακά ημέρα και διαδρομή. Και δεν αποκλείεται ένας από τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας να είναι ο νυν υπουργός Υποδομών, Γιώργος Γεραπετρίτης.

*** Θέλοντας να στείλει ένα συμβολικό μήνυμα. Εκείνο το πρωί, πάντως, όποιο κι αν είναι, «το τρένο θα σφυρίξει πολλές φορές» και για πολλούς λόγους…

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!