Γ.Δ.
1457.74 0,00%
ACAG
0,00%
5.81
CENER
0,00%
9.77
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
9.09
NOVAL
0,00%
2.75
OPTIMA
0,00%
12.14
TITC
0,00%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.245
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
2.955
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6745
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.84
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
0,00%
13.05
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.9
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.3
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.96
ΔΑΑ
0,00%
7.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
0,00%
11.41
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.4
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.318
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.54
ΕΕΕ
0,00%
32.68
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.12
ΕΛΒΕ
0,00%
5.45
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.58
ΕΛΠΕ
0,00%
7.405
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.31
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.848
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.29
ΕΤΕ
0,00%
8.2
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.159
ΕΧΑΕ
0,00%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.8
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.396
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.72
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.985
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.08
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.27
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.42
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.492
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.268
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.16
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.16
ΛΑΒΙ
0,00%
0.9
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.96
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.82
ΜΙΝ
0,00%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
22.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.5
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.49
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.92
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΠ
0,00%
0.412
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
0,00%
15.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.894
ΟΤΕ
0,00%
14.18
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.62
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.39
ΠΕΙΡ
0,00%
3.851
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.955
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.26
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.87
ΣΑΡ
0,00%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.347
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.68
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.94
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.31
ΤΖΚΑ
0,00%
1.54
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.218
ΦΡΛΚ
0,00%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Capital: Η ναυτιλιακή του ομίλου Μαρινάκη εκδίδει 5ετές ομόλογο 150 εκατ. στο ΧΑ

Με στόχο τη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος για την επέκτασή της στον τομέα της μεταφοράς LNG, η Capital Product Partners L.P. του ομίλου Μαρινάκη προχωρά στην έκδοση πενταετούς ομολόγου, συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ, στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Πρόκειται για το δεύτερο ομόλογο του ελληνικού εφοπλισμού μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ όπως όλα δείχνουν, η έγκριση του ενημερωτικού δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς είναι θέμα ημερών. Το ύψος της έκδοσης της ναυτιλιακής συμφερόντων του ομίλου Μαρινάκη είναι μεγαλύτερο από τα 100 εκατ. ευρώ του ομολόγου της Costamare.

Η Capital Product Partners L.P. Remaining, που στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 κατέγραψε αύξηση 400% των κερδών της, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 35,4 εκατ. δολάρια έναντι των 8,7 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο διάστημα του 2020, είναι εισηγμένη από το 2007 στον NASDAQ, διαχειρίζεται συνολικά 19 πλοία διαφόρων κατηγοριών και ετοιμάζεται να αλλάξει σελίδα με αιχμή του δόρατος τα τρία νέα πλοία μεταφοράς LNG που ενέταξε στον στόλο της το τελευταίο διάστημα.

Η εταιρεία προσανατολίζεται σε επενδύσεις στην αειφόρο ναυτιλία, υλοποιώντας ένα στρατηγικό επενδυτικό πλάνο για την «πράσινη» ανανέωση του στόλου της, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, με την αγορά τριών υπερσύγχρονων LNG Carriers, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, με δικαίωμα απόκτησης τριών επιπλέον.

Τα νέα πλοία κινούνται με καύσιμο το φυσικό αέριο το οποίο παράγει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ είναι και αποδοτικότερα ενεργειακά. Με την ένταξή των τριών LNG Carriers στον στόλο της CPLP, ο οποίος αριθμεί συνολικά 19 σύγχρονα πλοία με μέσο όρο ηλικίας κάτω των 9 ετών, η εταιρεία μείωσε περίπου 10% το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε λιγότερο από έναν χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι προ ημερών, η Capital Gas, ενίσχυσε τον στόλο της με ένα νεότευκτο LNG Carrier, χωρητικότητας 174.000 κ.μ. Ο «Ασκληπιός»,  όπως ονομάζεται το νέο πλοίο, είναι ίδιο με τα 3 πλοία που έχει εξαγοράσει η Capital Product Partners και ένα από τα εννέα αδελφά πλοία LNG Carriers, του Ομίλου Μαρινάκη, συνολικής μεταφορικής ικανότητας περίπου 1,6 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων LNG.

Το νέο πλοίο, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θεωρείται ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης στην κατηγορία του, καθώς διαθέτει σύγχρονες μηχανές τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου.

Επιπλέον, χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο, η χρήση του οποίου στη ναυτιλία μειώνει τις εκπομπές CO2 πάνω από το 20%, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ έχει μηδενικές εκπομπές SOX (Sulphur Oxide) και άλλων αερίων θερμοκηπίου. O «Ασκληπιός» έχει ήδη ναυλωθεί στην εταιρεία Cheniere για περίοδο έως και 6 ετών, εξασφαλίζοντας υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις για την Capital Gas.

Το νεότευκτο σκάφος αποτελεί τμήμα ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος ύψους άνω των €1,8 δισ. ευρώ, του Ομίλου Μαρινάκη, με στόχο την «πράσινη» ανανέωση του στόλου του ομίλου Capital . Οι επενδύσεις σε νέα πλοία με σύστημα πρόωσης το LNG συνιστούν ένα σημαντικό βήμα προς τη περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Ομίλου για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα και παράλληλα, διαφοροποιούν το πεδίο δραστηριότητας του με την επέκταση στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, η οποία γνωρίζει εκρηκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρισιμότητάς του τελευταίου στην ενεργειακή μετάβαση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!