Γ.Δ.
1458.37 +0,38%
ACAG
+1,21%
5.87
CENER
+1,42%
9.29
CNLCAP
-0,65%
7.6
DIMAND
-0,47%
8.4
NOVAL
0,00%
2.78
OPTIMA
-1,66%
11.82
TITC
+1,80%
31.05
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-1,58%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.79
ΑΛΜΥ
+1,08%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,66%
1.62
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.7
ΑΡΑΙΓ
+0,94%
11.83
ΑΣΚΟ
0,00%
2.7
ΑΣΤΑΚ
+0,29%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-1,68%
2.34
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,64%
6.23
ΒΙΟΚΑ
+2,02%
2.52
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.33
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
-0,87%
2.28
ΓΕΒΚΑ
+2,32%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,12%
16.64
ΔΑΑ
-1,06%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-0,72%
11.07
ΔΟΜΙΚ
-1,00%
4.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,08%
0.33
ΕΒΡΟΦ
-1,25%
1.58
ΕΕΕ
-0,38%
31.84
ΕΚΤΕΡ
+8,40%
4.26
ΕΛΒΕ
-4,76%
5
ΕΛΙΝ
+3,98%
2.35
ΕΛΛ
-1,07%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.475
ΕΛΠΕ
-0,82%
8.465
ΕΛΣΤΡ
+1,33%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,34%
1.81
ΕΛΧΑ
-0,94%
1.888
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+0,37%
1.35
ΕΤΕ
+2,97%
8.264
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.91
ΕΥΡΩΒ
+1,06%
2.101
ΕΧΑΕ
-0,99%
5.02
ΙΑΤΡ
+1,61%
1.575
ΙΚΤΙΝ
+1,01%
0.399
ΙΛΥΔΑ
+3,29%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-1,16%
5.11
ΙΝΛΙΦ
-0,60%
4.95
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.158
ΙΝΤΕΚ
-0,83%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,19%
4.66
ΙΝΤΕΤ
+1,75%
1.165
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.575
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,19%
1.66
ΚΟΡΔΕ
-0,39%
0.512
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.17
ΚΟΥΕΣ
+0,19%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-2,01%
1.22
ΛΑΒΙ
+1,30%
0.932
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.294
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+3,70%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+1,08%
0.936
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+1,77%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,90%
3.84
ΜΙΝ
-1,39%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,17%
26.12
ΜΟΝΤΑ
-1,64%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.91
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+2,01%
27.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.944
ΞΥΛΚ
-0,37%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
+0,47%
21.6
ΟΛΠ
-2,50%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,67%
14.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,71%
0.918
ΟΤΕ
-0,29%
13.76
ΟΤΟΕΛ
+2,27%
11.7
ΠΑΙΡ
-2,73%
1.07
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,66%
3.81
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,76%
3.96
ΠΛΑΚΡ
-3,82%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
-2,04%
1.15
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,82%
4.83
ΡΕΒΟΙΛ
-2,08%
1.65
ΣΑΡ
-0,53%
11.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,85%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.83
ΣΠΕΙΣ
-2,35%
6.64
ΣΠΙ
+2,69%
0.688
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,80%
18.67
ΤΖΚΑ
+2,01%
1.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,81%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-2,61%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.02
ΧΑΙΔΕ
+5,69%
0.65

Απαραίτητη η χρήση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία

Tην πρωτοβουλία του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη δημιουργία Ευρωπαϊκού Κέντρου Ερευνών για Εναλλακτικά Ναυτιλιακά Καύσιμα και Τεχνολογίες, επικροτεί ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).

«Στηρίζουμε την πρόταση του κ. πρωθυπουργού και βρισκόμαστε στη διάθεσή του για συνεργασία σε όλα τα επίπεδα, εθνικά και διεθνή forα, με γνώμονα την απανθρακοποίηση του κλάδου, με ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση των κοινωνικών επιπτώσεων» αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή του ο ΣΕΕΝ.

Τονίζει ότι η ελληνική επιβατηγός ναυτιλία στηρίζει τις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, που είναι εξαιρετικά σημαντικό να βρίσκονται σε πλήρη συνάρτηση με τις πραγματικές εξελίξεις της τεχνολογίας στην αγορά. Προσθέτει ότι για την επίτευξη των στόχων είναι απαραίτητη η χρήση εναλλακτικών καυσίμων, και τα όποια μέτρα να στηρίζονται σε επαρκείς μελέτες για τον τύπο των καυσίμων αυτών και τις τεχνικές προδιαγραφές για τη χρησιμοποίησή τους, καθώς και απτά στοιχεία επάρκειάς τους.

Ειδικά για τη χώρα μας, τυχόν μέτρα που συντελούν μόνο στην επιβάρυνση του κόστους μεταφοράς, χωρίς πραγματικό αντίκτυπο στην προστασία του περιβάλλοντος, κινδυνεύουν να επιβαρύνουν υπέρμετρα τον επιβάτη της ελληνικής ακτοπλοΐας, αλλά και τη μεταφορά αγαθών πρώτης ανάγκης στα ελληνικά νησιά, αναφέρει ο σύνδεσμος των ακτοπλόων, προσθέτοντας ότι το επιβατικό μεταφορικό έργο των πλοίων στην Ελλάδα αποτελεί το 18% των ενδομεταφορών στην ΕΕ. Το 2019 μεταφέρθηκαν 35.500.000 επιβάτες, 8.800.000 οχήματα ΙΧ και 1.300.000 φορτηγά.

«Λαμβανομένου υπόψη ότι στις επιβατικές μεταφορές δεν υφίσταται μετακύληση του κόστους σε άλλους τρίτους παρά μόνον στο επιβατικό κοινό και στην εμπορική ζωή του τόπου, θα πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για τα επιβατηγά πλοία, ειδικά σε νησιωτικές χώρες όπως η Ελλάδα, συνυπολογίζοντας το ”εξωτερικό” κόστος όλων των νέων πρωτοβουλιών στην οικονομική ανάπτυξη και συνοχή της χώρας» επισημαίνει ο ΣΕΕΝ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!