Γ.Δ.
1448.7 +0,06%
ACAG
+1,54%
6.6
CENER
+1,75%
7.57
CNLCAP
+2,96%
6.95
DIMAND
-0,10%
9.68
OPTIMA
+3,70%
10.66
TITC
-0,53%
28.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.484
ΑΒΕ
+0,61%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.23
ΑΚΡΙΤ
+1,10%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.627
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.3
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-1,08%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+6,37%
8.02
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,69%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-3,89%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
16.44
ΔΑΑ
+0,12%
8.458
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.36
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+3,31%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
-1,39%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
2.595
ΕΛΠΕ
-0,36%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.868
ΕΛΧΑ
-1,02%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+9,79%
0.157
ΕΠΣΙΛ
+5,10%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,92%
7.656
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,86%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,64%
2.017
ΕΧΑΕ
-1,91%
5.13
ΙΑΤΡ
-0,61%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-1,76%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-3,03%
1.6
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,83%
4.78
ΙΝΛΟΤ
-2,56%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-2,66%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,91%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+3,24%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
3.525
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.585
ΚΕΠΕΝ
+9,89%
2
ΚΛΜ
-1,88%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-2,59%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
-1,05%
0.846
ΛΑΜΔΑ
-1,56%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,85%
33
ΛΑΝΑΚ
+3,64%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,55%
2.82
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.06
ΜΕΒΑ
+2,33%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,03%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,02%
3.95
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,79%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,14%
28.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,29%
38.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.035
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-2,40%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,61%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-1,03%
2.87
ΟΠΑΠ
-0,42%
16.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
-0,97%
14.28
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
-0,69%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,69%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.63
ΣΑΡ
+1,02%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
2.02
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.6
ΣΠΙ
-3,90%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,04%
18.11
ΤΖΚΑ
-4,48%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,39%
0.366
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.175
ΧΑΙΔΕ
+2,29%
0.67

Νέο διαγωνιστικό έργο για την ακτοπλοϊκή διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου

To νέο διαγωνιστικό έργο, που αφορά τη θαλάσσια ακτοπλοϊκή διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου, που αναμένεται να ξεκινήσει άνοιξη προς καλοκαίρι του 2022 και θα περιλαμβάνει επιδότηση 5,5 εκατ. ευρώ το χρόνο για 22 δρομολόγια μετ’ επιστροφής, παρουσίασε σήμερα σε στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών και δημοσιογράφους, σε ειδική εκδήλωση στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου Βασίλειος Δημητριάδης.

Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, ο ανάδοχος που αναμένεται να επιλεγεί, θα μπορεί να λαμβάνει την επιδότηση για τρία συναπτά έτη, με επέκτασή της ανάλογα με την αύξηση του αριθμού των επιβατών, ενώ θα μπορεί να ξεκινά την εκτέλεση των δρομολογίων από τις εορτές του Πάσχα, πιθανότατα Απρίλιο-Μάιο και να εκτελεί στη συνέχεια 22 δρομολόγια μετ΄ επιστροφής σε εβδομαδιαία βάση όλο το καλοκαίρι.

«Αυτή η περίοδος έχει και τη μεγαλύτερη ζήτηση από επιβάτες και τουρίστες, ενώ το πλοίο που θα εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα μπορεί να προσεγγίζει τον Βασικό Τερματικό Κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά και στην Κύπρο το λιμάνι της Λεμεσού, είτε της Λάρνακας είτε και τα δύο» τόνισε ο κ. Δημητριάδης.

Ανέφερε ότι «για την κυπριακή κυβέρνηση η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου είναι ένα άκρως σημαντικό εγχείρημα και υπάρχει και ενδιαφέρον και από την ελληνική πλευρά και από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη» ενώ εξέφρασε την εκτίμηση ότι «το εγχείρημα αυτή τη φορά θα πετύχει».

Ο κ. Δημητριάδης τόνισε ότι η Κυπριακή Δημοκρατία καταβάλλει εδώ και χρόνια προσπάθειες με τη στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης για τη λειτουργία της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής σύνδεσης που πάνω από 21 χρόνια έχει να λειτουργήσει.

Πρόσθεσε εξάλλου ότι η νέα γραμμή, πέρα από τη σημασιολογική έννοια, έχει προσφέρει στον Κύπριο και Έλληνα πολίτη εναλλακτική συνδεσιμότητα, καθώς το νησί συνδέεται με τις υπόλοιπες χώρες μόνο αεροπορικώς.

Τόνισε επίσης ότι η κυπριακή κυβέρνηση, με αμιγώς εθνικούς πόρους, απευθύνθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να εξασφαλίσει την επιδότηση για τη συγκεκριμένη επαναλειτουργία αυτής της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Ήδη, ανέφερε ότι το Ισραήλ αλλά και πολλές Ενώσεις Μοτοσικλετιστών, Συλλόγων και Ομίλων από την Κύπρο την Ελλάδα και την Ευρώπη, έχουν ενδιαφερθεί για τη λειτουργία της.

Να σημειωθεί ότι στους όρους του διαγωνισμού στην ακτοπλοϊκή σύνδεση δεν θα υπάρχει επιλογή για ενδιάμεσο σταθμό σε ελληνικό νησί, ωστόσο προνοείται ρητά στα Διαγωνιστικά Έγγραφα ότι ο Επιτυχών Προσφοροδότης μπορεί να επιλέξει να επεκτείνει το ταξίδι Κύπρου-Ελλάδας σε τρίτη γειτονική χώρα (ταξίδι που δεν θα λάβει επιδότηση) όπως το Ισραήλ η άλλες χώρες εκτός από την Τουρκία.

Σημειώνεται ότι οι εταιρείες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον θα πρέπει να έχουν υποβάλλει τις προσφορές τους έως τις 28 Ιανουαρίου του 2002 ενώ οι όροι του διαγωνισμού βρίσκονται αναρτημένοι στη σελίδα του υπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου.

Σημαντικό στοιχείο του νέου διαγωνισμού είναι ότι η ανάδοχη ακτοπλοϊκή εταιρεία που θα επιλεγεί θα μπορεί να λαμβάνει τα χρήματα τη επιδότησης σε μηνιαία βάση και όχι κάθε τρείς μήνες όπως ήταν ως προϋπόθεση στον διαγωνισμό του 2020.

Η ελάχιστη μεταφορική ικανότητα του πλοίου είναι να μπορεί να εξυπηρετεί τουλάχιστον 100 επιβάτες και 60 άτομα σε καμπίνες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του διαγωνισμού, κριτήριο κατακύρωσης της προσφοράς είναι η χαμηλότερη τιμή (100%).

Τα ελάχιστα ποιοτικά κριτήρια προνοούνται ως προ-απαιτούμενα στα Διαγωνιστικά Έγγραφα για τη συμμετοχή στον Διαγωνισμό.

Το κριτήριο για σημαία ΕΕ/ΕΟΧ του πλοίου πρέπει να πληρείται πριν από την έναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας και όχι απαραίτητα κατά την υποβολή της προσφοράς.

Ο επιτυχών προσφοροδότης μπορεί να αποφασίσει να αντικαταστήσει το αρχικό πλοίο καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης νοουμένου ότι:

  • το πλοίο για αντικατάσταση πληροί ή υπερβαίνει τις ελάχιστες προδιαγραφές του πλοίου.
  • η προηγούμενη έγκριση της Αναθέτουσας Αρχής λαμβάνεται μετά από επιτυχή επιθεώρηση του πλοίου.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!