Γ.Δ.
1064.43 +2,20%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+2,04%
3.75
CNLCAP
0,00%
7.45
DIMAND
+0,72%
14
TITC
+1,51%
14.78
ΑΑΑΚ
+4,81%
10.9
ΑΑΑΠ
+2,52%
6.1
ΑΒΑΞ
+1,93%
0.953
ΑΒΕ
+3,97%
0.576
ΑΔΜΗΕ
+1,87%
1.96
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-8,47%
0.54
ΑΛΜΥ
+1,04%
2.42
ΑΛΦΑ
+4,19%
1.294
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΝΕΚ
+0,88%
0.23
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
+0,76%
0.266
ΑΡΑΙΓ
+0,29%
6.9
ΑΣΚΟ
0,00%
2.23
ΑΣΤΑΚ
+3,18%
7.78
ΑΤΕΚ
+8,48%
0.358
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.98
ΑΤΤ
+21,76%
0.235
ΑΤΤΙΚΑ
-1,70%
2.31
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.19
ΒΙΟ
+4,39%
4.635
ΒΙΟΚΑ
+1,83%
1.67
ΒΙΟΣΚ
+1,41%
0.649
ΒΙΟΤ
+12,59%
0.304
ΒΙΣ
+20,00%
0.21
ΒΟΣΥΣ
-0,91%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,99%
12.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.14
ΔΕΗ
+1,54%
7.595
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+4,63%
0.814
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,99%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+4,25%
0.834
ΕΕΕ
+2,20%
22.26
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.62
ΕΛΒΕ
-3,76%
4.86
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,72%
0.421
ΕΛΙΝ
+4,27%
2.2
ΕΛΛ
+1,44%
17.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,57%
2.19
ΕΛΠΕ
+1,31%
7.76
ΕΛΣΤΡ
+1,22%
2.48
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.25
ΕΛΧΑ
+2,67%
1.77
ΕΝΤΕΡ
+1,99%
4.1
ΕΠΙΛΚ
+13,85%
0.148
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6.92
ΕΣΥΜΒ
+1,57%
0.648
ΕΤΕ
+4,21%
4.658
ΕΥΑΠΣ
+1,13%
3.58
ΕΥΔΑΠ
+0,83%
7.31
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.3495
ΕΧΑΕ
+0,77%
3.95
ΙΑΤΡ
+0,91%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+3,09%
0.634
ΙΛΥΔΑ
+5,43%
1.36
ΙΝΚΑΤ
+2,13%
1.728
ΙΝΛΙΦ
+0,52%
3.84
ΙΝΛΟΤ
+2,33%
0.66
ΙΝΤΕΚ
+1,34%
3.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+1,40%
1.085
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.05
ΚΑΜΠ
0,00%
2.47
ΚΑΡΕΛ
-0,63%
314
ΚΕΚΡ
+4,25%
1.326
ΚΕΠΕΝ
+1,82%
2.24
ΚΛΜ
-0,21%
0.952
ΚΟΡΔΕ
+2,66%
0.54
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.5
ΚΟΥΕΣ
+1,77%
5.18
ΚΡΕΚΑ
+19,27%
0.26
ΚΡΙ
+1,31%
6.18
ΚΤΗΛΑ
-1,78%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+0,83%
1.22
ΛΑΒΙ
+2,05%
0.449
ΛΑΜΔΑ
+0,88%
6.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21.2
ΛΑΝΑΚ
+2,90%
1.065
ΛΕΒΚ
0,00%
0.252
ΛΕΒΠ
+8,97%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
+0,39%
2.57
ΛΥΚ
+0,79%
2.56
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.725
ΜΕΒΑ
+3,79%
2.74
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.7
ΜΕΡΚΟ
-1,70%
46.2
ΜΙΓ
+29,91%
0.1668
ΜΙΝ
0,00%
0.462
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,44%
22.7
ΜΟΝΤΑ
+1,74%
0.7
ΜΟΤΟ
+7,21%
2.38
ΜΟΥΖΚ
-0,26%
0.762
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
17.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.995
ΜΠΤΚ
+7,97%
0.745
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
24.5
ΝΑΚΑΣ
-1,57%
2.5
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
+11,20%
0.268
ΞΥΛΠ
+15,57%
0.282
ΟΛΘ
+0,84%
23.9
ΟΛΠ
+1,60%
17.8
ΟΛΥΜΠ
+1,40%
2.18
ΟΠΑΠ
+0,55%
14.5
ΟΤΕ
+4,46%
15.46
ΟΤΟΕΛ
+1,12%
10.82
ΠΑΙΡ
-3,00%
0.97
ΠΑΠ
-2,42%
2.42
ΠΕΙΡ
+4,18%
2.083
ΠΕΤΡΟ
-0,32%
6.14
ΠΛΑΘ
+2,28%
4.49
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
+1,96%
15.6
ΠΡΔ
+0,93%
0.54
ΠΡΕΜΙΑ
+4,05%
1.285
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
+1,14%
3.095
ΡΕΒΟΙΛ
+5,45%
1.355
ΣΑΡ
+0,78%
7.75
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.37
ΣΑΤΟΚ
+19,35%
0.037
ΣΕΝΤΡ
+8,00%
0.324
ΣΙΔΜΑ
+2,03%
2.51
ΣΠΕΙΣ
-1,80%
6.54
ΣΠΙ
+9,51%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,72%
19.48
ΤΖΚΑ
+1,53%
1.985
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,78%
1.05
ΥΑΛΚΟ
+18,64%
0.28
ΦΙΕΡ
+3,81%
0.436
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+10,61%
0.146
ΦΡΛΚ
+1,78%
3.725
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+1,83%
0.555
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Τραυλού: H ελληνική ναυτιλία στρατηγικός εταίρος της ΕΕ

Στη σημασία που έχει για ολόκληρη την Ευρώπη αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο η ελληνική ναυτιλία στην περαιτέρω προσέλκυση των νέων στο ναυτικό επάγγελμα, αλλά και στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, αναφέρθηκε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στη διάρκεια της ναυτιλιακής έκθεσης των Ποσειδωνίων, η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνα Τραυλού.

«Η ναυτιλία είναι ένας στρατηγικός εταίρος σε κράτη και διεθνείς οργανισμούς και δεν είναι μόνο ένας επιχειρηματικός κλάδος», τόνισε, προσθέτοντας ότι «η σημαντικότητα της ναυτιλίας δεν είναι ξεκάθαρη. Αυτό πρέπει να το διορθώσουμε».

Η κ. Τραυλού επεσήμανε ότι «η Ευρώπη θα πρέπει να καταλάβει πόσο στρατηγικής σημασίας είναι η ελληνική ναυτιλία. Όταν μιλάμε για ευρωπαϊκή ναυτιλία μιλάμε για ελληνική ναυτιλία, αφού εκπροσωπούμε το 50% του ευρωπαϊκού στόλου», είπε.

Ανέφερε επίσης ότι ειδικά τώρα με το πρόβλημα που έχει προκύψει με τη Ρωσία, που η Ευρώπη καταλαβαίνει τις ανάγκες για ενεργειακή απεξάρτηση, η ναυτιλία θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο, ενώ τόνισε ότι μετά από τη συνάντηση που είχε με την Ευρωπαία Επίτροπο Μεταφορών Αντίνα Βαλεάν, αυτό έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτό.

Σχετικά με τα μέτρα για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, είπε ότι αυτό που ζητείται από την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα είναι να υπάρξει μία λύση σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δήλωσε ότι η ΕΕΕ συνεργάζεται στενά με όλους τους ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς, προκειμένου να διαμορφωθούν σωστές πολιτικές.

«Η λύση πρέπει να είναι διεθνής και στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) ενώ αυτό που προσπαθούμε να εξηγήσουμε στην Ευρώπη είναι ό,τι κάνει και όποιες αποφάσεις λάβει να έχουν γνώμονα την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας», δήλωσε η κ. Τραυλού, προσθέτοντας ότι οι Ελληνες πλοιοκτήτες θα είναι οι πρώτοι που θα εφαρμόσουν όποια λύση δοθεί.

Σε ερώτηση για το φορολογικό σύστημα της ελληνικής ναυτιλίας η πρόεδρος της ΕΕΕ ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ανοίξει κάποια επίσημη διερεύνηση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για την ελληνική ναυτιλία.

Ανέφερε ότι η ελληνική ναυτιλία και η Πολιτεία έχουν υπογράψει κάποιοι συνυποσχετικό το οποίο είναι εν ισχύ και νόμος του κράτους.

«Υπήρξαν κάποιες διευκρινιστικές ερωτήσεις. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού χρειαζόταν κάποιες απαντήσεις, οι οποίες δόθηκαν από την ελληνική Πολιτεία και δεν έχουμε κάποια ανησυχία», σχολίασε.

Σχετικά με την κράτηση των δύο ελληνόκτητων δεξαμενόπλοιων από τις ιρανικές αρχές η πρόεδρος των Ελλήνων Εφοπλιστών είπε ότι γίνονται διπλωματικοί χειρισμοί, αναφέροντας ότι όλοι οι διεθνείς οργανισμοί καταδικάζουν την πράξη των Ιρανών να θέσουν υπό κράτηση τα δύο ελληνικά πλοία κάτι που όπως δήλωσε η ίδια είναι «εντελώς παράνομο, είναι στα όρια της πειρατείας».

Για τη στήριξη της ναυτικής εκπαίδευσης είπε ότι η Ένωση θα συνεχίσει τις ενέργειες και θα συνεργάζεται με τους φορείς και τα υπουργεία Παιδείας και Ναυτιλίας, ώστε να βρεθούν τρόποι επικοινωνίας με τα νέα παιδιά από τη σχολική τους ηλικία για τη σημαντικότητα της ελληνικής ναυτιλίας.

«θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι να τους δείξουμε πόσους δρόμους μπορούν να ακολουθήσουν μέσα στη ναυτιλία, είτε από το επάγγελμα του ναυτικού είτε από οποιοδήποτε θέση στη στεριά», τόνισε η κ. Τραυλού, αναφέροντας ότι η ΕΕΕ θα συνεχίσει την έμπρακτη στήριξή της στις ναυτικές ακαδημίες.

«Έχουν ήδη ξεκινήσει οι διεργασίες στο υπουργείο Ναυτιλίας και η ΕΕΕ μαζί το Ιδρυμα Ευγενίδη έχουμε καταθέσει μία μελέτη στο υπουργείο που είναι ολιστική», τόνισε.

Είπε εξάλλου ότι «οι νέοι είναι το μέλλον της ναυτιλίας, καθώς χωρίς αυτούς και την προσέλκυσή τους κοντά στη θάλασσα δεν μπορούμε να έχουμε ένα μέλλον».

Αναφερόμενη στα θέματα διαχείρισης πλοίων είπε ότι η χώρα μας έχει μεγάλη τεχνογνωσία σε όλα τα επίπεδα, εκτιμώντας ότι η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να γίνει το κέντρο διαχείρισης στόλων και γενικότερα το κέντρο ναυτιλίας σε όλους τους τομείς.

Επανέλαβε ότι η ποντοπόρος ναυτιλία χρειάζεται Έλληνες αξιωματικούς και εξήγησε ότι «θα πρέπει να εμφυσήσουμε στη νέα γενιά το πόσο ωραίο είναι να δουλεύεις κοντά στη θάλασσα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!