Γ.Δ.
907.06 -1,15%
CENER
-1,70%
3.18
CNLCAP
+1,43%
7.1
DIMAND
-0,70%
14.1
TITC
0,00%
12.18
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
+0,79%
0.768
ΑΒΕ
+0,78%
0.514
ΑΔΜΗΕ
-0,58%
1.72
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.37
ΑΛΜΥ
-3,50%
2.07
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.022
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
5.55
ΑΝΕΚ
+1,89%
0.108
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
0,00%
5
ΑΣΚΟ
-2,35%
2.08
ΑΣΤΑΚ
-1,89%
6.22
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.4
ΑΤΤ
-1,69%
0.0932
ΑΤΤΙΚΑ
+1,64%
0.992
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.22
ΒΙΟ
0,00%
4.21
ΒΙΟΚΑ
+1,17%
1.73
ΒΙΟΣΚ
-1,21%
0.654
ΒΙΟΤ
0,00%
0.298
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
-2,39%
1.225
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,12%
9.72
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
-3,10%
6.57
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+0,95%
0.848
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-0,33%
0.305
ΕΒΡΟΦ
+2,43%
0.758
ΕΕΕ
-1,06%
23.3
ΕΚΤΕΡ
-3,82%
1.385
ΕΛΒΕ
0,00%
5.25
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,45%
0.42
ΕΛΙΝ
-2,91%
1.67
ΕΛΛ
-0,91%
16.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,71%
1.69
ΕΛΠΕ
-0,29%
6.85
ΕΛΣΤΡ
-2,54%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
-2,04%
1.63
ΕΝΤΕΡ
-1,81%
3.79
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.099
ΕΠΣΙΛ
-0,97%
6.14
ΕΣΥΜΒ
-3,98%
0.628
ΕΤΕ
-1,83%
3.75
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.52
ΕΥΔΑΠ
-1,42%
6.96
ΕΥΡΩΒ
-2,19%
1.073
ΕΧΑΕ
-0,16%
3.14
ΙΑΤΡ
-2,84%
1.37
ΙΚΤΙΝ
-2,08%
0.517
ΙΛΥΔΑ
-0,78%
1.27
ΙΝΚΑΤ
-0,14%
1.392
ΙΝΛΙΦ
-1,03%
3.86
ΙΝΛΟΤ
-0,86%
0.575
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
3.57
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,74%
6.7
ΙΝΤΕΤ
-2,29%
1.065
ΙΝΤΚΑ
+0,62%
1.634
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
-1,45%
272
ΚΕΚΡ
-1,01%
0.977
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
-0,20%
0.497
ΚΟΡΔΕ
-0,80%
0.495
ΚΟΥΑΛ
+1,82%
0.448
ΚΟΥΕΣ
+1,99%
4.62
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.226
ΚΡΙ
-2,92%
5.98
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.5
ΚΥΡΙΟ
-1,44%
1.025
ΛΑΒΙ
+6,43%
0.364
ΛΑΜΔΑ
-1,55%
5.705
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.75
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.1
ΛΥΚ
+0,90%
1.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,50%
2.62
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
-7,76%
42.8
ΜΙΓ
+2,50%
0.0328
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,41%
18.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.686
ΜΟΤΟ
-0,90%
2.21
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.76
ΜΠΕΛΑ
-0,87%
14.89
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,90%
2.21
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-1,04%
1.9
ΜΠΤΚ
+6,01%
0.494
ΜΥΤΙΛ
-0,84%
17.62
ΝΑΚΑΣ
-0,88%
2.26
ΝΑΥΠ
+6,97%
1.075
ΞΥΛΚ
+2,39%
0.214
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
+0,42%
24
ΟΛΠ
-0,86%
16.22
ΟΛΥΜΠ
+1,17%
1.73
ΟΠΑΠ
+0,78%
13
ΟΤΕ
-2,47%
15
ΟΤΟΕΛ
+1,59%
11.5
ΠΑΙΡ
-0,92%
0.86
ΠΑΠ
-1,29%
2.3
ΠΕΙΡ
-2,59%
1.4285
ΠΕΤΡΟ
+0,36%
5.62
ΠΛΑΘ
-1,71%
4.02
ΠΛΑΙΣ
-0,66%
3
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
-5,17%
0.55
ΠΡΕΜΙΑ
-0,94%
1.055
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,50%
2.99
ΡΕΒΟΙΛ
-4,40%
1.305
ΣΑΡ
-1,61%
6.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0195
ΣΕΝΤΡ
+0,36%
0.278
ΣΙΔΜΑ
-0,95%
2.08
ΣΠΕΙΣ
-3,94%
6.34
ΣΠΙ
-4,62%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,75%
19.84
ΤΖΚΑ
+0,76%
2
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.186
ΦΙΕΡ
-1,36%
0.435
ΦΛΕΞΟ
-3,60%
6.7
ΦΡΙΓΟ
+0,65%
0.078
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.1
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-3,70%
0.468
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Attica: Εγκαινίασε τα τρία Aero Catamaran – Επένδυση άνω των 20 εκατ. ευρώ

Το υπουργείο έχει καταρτίσει συγκεκριμένο σχέδιο με μηχανισμό χρηματοδότησης για την αντικατάσταση του ακτοπλοϊκού στόλου και τη σταδιακή του μετάβαση στη νέα «πράσινη εποχή», δήλωσε το απόγευμα ο υπουργός Ναυτιλίας, Γιάννης Πλακιωτάκης, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων των τριών νεότευκτων ταχύπλοων της Attica – μία επένδυση που ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ.

Αναφερόμενος στις νέες ανάγκες που επιτάσσουν την προστασία του περιβάλλοντος, την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής αλλά και της διαρκώς αυξανόμενης ενεργειακής κρίσης, είπε ότι το υπουργείο, μέσα από το Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ελλάδα 2.0, έχει καταρτίσει συγκεκριμένο σχέδιο για την αντικατάσταση του στόλου επιβατηγού ναυτιλίας και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα. Πρόσθεσε εξάλλου, ότι σε μία πολύ δύσκολη χρονική περίοδο, με την ενεργειακή κρίση να μεγαλώνει και τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής να κάνουν ολοένα και περισσότερο εμφανή τα σημάδια τους, η συγκεκριμένη επένδυση της Attica με τα πλοία τύπου Aero Catamaran, αποτελεί ένα παράδειγμα προς μίμηση, στην σταδιακή μετάβαση σε μια πιο πράσινη και βιώσιμη ναυτιλία.

Συμβολή στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας

«Με την επένδυση αυτή υλοποιούμε τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό με προσεκτικά βήματα, προκειμένου να ενισχύσουμε τον ηγετικό μας ρόλο και να ανταποκριθούμε στις αυξημένες διεθνείς απαιτήσεις του κλάδου», δήλωσε από την πλευρά του ο CEO της Attica Group, Σπύρος Πασχάλης. Πρόσθεσε ότι η επένδυση στα πλοία AERO Highspeed συμβάλλει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και στη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα, πιο πράσινη και περισσότερο ανταγωνιστική.
Τα τρία AERO έφθασαν από τη Νορβηγία στην Ελλάδα την 1η Αυγούστου 2022 και δρομολογήθηκαν άμεσα στις γραμμές του Αργοσαρωνικού. Η κατασκευή τους έγινε στο ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας. Το συνολικό κόστος του έργου ανήλθε σε 21 εκατ. ευρώ (7 εκατ. ευρώ ανά πλοίο) και η χρηματοδότησή του έγινε με ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό προερχόμενο από τη Νορβηγική Export Finance Norway («Eksfin») με την εγγύηση του Norwegian Export Credit Guarantee Agency («GIEK») και της Alpha Bank. Ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου, με μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών, έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μειωμένες εκπομπές αερίων ρύπων λόγω του ελαφρύτερου υλικού κατασκευής του, ενώ διαθέτει και φωτοβολταϊκές μονάδες που καλύπτουν τις ανάγκες φωτισμού και ηλεκτροδότησης.
Τα τρία νέα πλοία καλύπτουν τις συνδέσεις από Πειραιά για Αγκίστρι, Αίγινα, Πόρο, Ύδρα, Ερμιόνη, Σπέτσες, Πόρτο Χέλι, με έως 17 καθημερινά δρομολόγια, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!