Γ.Δ.
1448.7 +0,06%
ACAG
+1,54%
6.6
CENER
+1,75%
7.57
CNLCAP
+2,96%
6.95
DIMAND
-0,10%
9.68
OPTIMA
+3,70%
10.66
TITC
-0,53%
28.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.484
ΑΒΕ
+0,61%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.23
ΑΚΡΙΤ
+1,10%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.627
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.3
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-1,08%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+6,37%
8.02
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,69%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-3,89%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
16.44
ΔΑΑ
+0,12%
8.458
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.36
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+3,31%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
-1,39%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
2.595
ΕΛΠΕ
-0,36%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.868
ΕΛΧΑ
-1,02%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+9,79%
0.157
ΕΠΣΙΛ
+5,10%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,92%
7.656
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,86%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,64%
2.017
ΕΧΑΕ
-1,91%
5.13
ΙΑΤΡ
-0,61%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-1,76%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-3,03%
1.6
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,83%
4.78
ΙΝΛΟΤ
-2,56%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-2,66%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,91%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+3,24%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
3.525
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.585
ΚΕΠΕΝ
+9,89%
2
ΚΛΜ
-1,88%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-2,59%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
-1,05%
0.846
ΛΑΜΔΑ
-1,56%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,85%
33
ΛΑΝΑΚ
+3,64%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,55%
2.82
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.06
ΜΕΒΑ
+2,33%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,03%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,02%
3.95
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,79%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,14%
28.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,29%
38.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.035
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-2,40%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,61%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-1,03%
2.87
ΟΠΑΠ
-0,42%
16.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
-0,97%
14.28
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
-0,69%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,69%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.63
ΣΑΡ
+1,02%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
2.02
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.6
ΣΠΙ
-3,90%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,04%
18.11
ΤΖΚΑ
-4,48%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,39%
0.366
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.175
ΧΑΙΔΕ
+2,29%
0.67

Θεσσαλονίκη – Σμύρνη: Δρομολόγιο που προετοιμαζόταν τρία χρόνια

Μετά από την επένδυση 1.000.000 ωρών εργασίας ώστε να ετοιμαστεί το πλοίο, επένδυση που έχει δημιουργήσει 150 νέες θέσεις εργασίας που, «αν πάνε καλά του χρόνου θα έχουν διπλασιαστεί», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Levante Ferries Ευστράτιος Απέργης, αύριο ξεκινάει το πρώτο δρομολόγιο της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκη – Σμύρνη που προετοιμάζονταν εδώ και τρία χρόνια. «Είναι μια καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία. Ήταν μια επίπονη, δύσκολη προσπάθεια, συνέβη και στην περίοδο του κορονοϊού όταν όλα ήταν πιο επίπονα, τώρα όμως είναι πραγματικότητα», ανέφερε ο κ. Απέργης που εξήγησε πως πρόκειται για μια 100% ιδιωτική πρωτοβουλία.

«Για εμάς είναι ένα μεγάλο στοίχημα, έχει την ιδιαιτερότητα ότι αφορά μια τρίτη χώρα και όχι μια ευρωπαϊκή χώρα, είμαστε έτοιμοι παρόλα αυτά να παλέψουμε. Την προσπάθεια επιχειρεί η εταιρία μετά από μελέτη που έκανε, προσδοκώντας να είναι τελικά μια βιώσιμη επιλογή. Προσδοκούμε ότι εξυπηρετεί ανάγκες, καλύπτει δυνατότητες ανάπτυξης, και ευελπιστούμε η γραμμή να γίνει αποδεκτή και από την αγορά ούτως ώστε να μπορέσει να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο το μεταφορικό έργο που μεταφέρουμε», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Levante Ferries που μίλησε για τρία δρομολόγια την εβδομάδα προγραμματισμένα, Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από Θεσσαλονίκη προς Σμύρνη και Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή από τη Σμύρνη προς τη Θεσσαλονίκη με το πλοίο να αναχωρεί στις 19.00 και θα καταπλέει στο απέναντι λιμάνι στις 7 πρωί της επόμενης ημέρας.

Το ταξίδι της Δευτέρας είναι αναγνωριστικό

«Το πλοίο έχει πρωτόκολλο για 948 επιβάτες, μεταφέρει 55 φορτηγά οχήματα ή 315 Ι.Χ οχήματα», ανέφερε περιγράφοντας τις τεχνικές δυνατότητες του σκάφους ο κ. Απέργης που εξήγησε μάλιστα πως το ταξίδι της Δευτέρας 10 Οκτωβρίου είναι «παρθενικό, περισσότερο αναγνωριστικό», ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι όλες οι διεργασίες π.χ διαβατηριακών ελέγχων και τελωνιακών διεκπεραιώσεων, λειτουργούν άψογα. «Την Τετάρτη θα αρχίσει να υπάρχει και η κανονική εμπορική κίνηση», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που προσέθεσε πως υπάρχει και η προσδοκία για σημαντική επιβατική κίνηση την καλοκαιρινή περίοδο.

«Παρά τις εμπρηστικές δηλώσεις της τουρκικής ηγεσίας πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε ότι το 64% των γειτόνων μας έχουν πολύ φιλική διάθεση απέναντί μας. Παράλληλα, ιδιαίτερα το τελευταίο καλοκαίρι, δεκάδες χιλιάδες φίλοι από την γείτονα χώρα γεύτηκαν την ελληνική φιλοξενία. Υπάρχει συνεπώς πεδίον δόξης λαμπρό να δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη ένας κόμβος συνεργασίας και φιλίας μεταξύ των λαών. Αυτό επιδιώκουμε και είμαστε σίγουροι πως η σημαντική πρωτοβουλία που ξεκινάει από αύριο θα συμβάλει σε αυτόν τον πολύ σημαντικό στόχο», ανέφερε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του πλοίου ερωτηθείς για τη σημασία της λειτουργίας του συγκεκριμένου δρομολογίου ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Σταύρος Καλαφάτης.

Η Θεσσαλονίκη επικοινωνεί με την Ασία

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας από την άλλη, αφού ευχήθηκε το πλοίο να είναι καλοτάξιδο τόνισε πως πρόκειται για μια σημαντική ακτοπλοϊκή σύνδεση για την πόλη. «Βρισκόμαστε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και χαιρόμαστε πολύ, πρώτον γιατί βλέπουμε δίπλα μας ακόμη ένα σκάφος κρουαζιέρας, ενώ μαθαίνουμε πως φέτος θα ξεπεράσουν τα 70 τα κρουαζιερόπλοια τα οποία ελλιμενίζονται στην πόλη. Βρισκόμαστε όμως ταυτόχρονα στο κατάστρωμα ενός πλοίου που επιτέλους θα κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σμύρνη. Είναι ένα ευτυχές αποτέλεσμα μιας πολύχρονης προσπάθειας και της δικής μας δημοτικής αρχής και χαιρόμαστε που πλέον η Θεσσαλονίκη συνδέεται με το λιμάνι της Σμύρνης και ουσιαστικά επικοινωνεί με την Ασία ως κόμβος και για την Ευρώπη αλλά και για τα Βαλκάνια», τόνισε ο κ. Ζέρβας. «Είναι ένα ακόμη κομμάτι στην προσπάθεια ανάπτυξης της πόλης μας, στην προσπάθεια αύξησης του τουρισμού. Χαιρόμαστε πολύ που κάθε ημέρα γίνεται κάτι που βελτιώνει, που αλλάζει την πόλη μας, την κάνει πιο ελκυστική», προσέθεσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!