Γ.Δ.
1442.21 -2,00%
ACAG
-1,86%
5.82
CENER
+0,24%
8.48
CNLCAP
-1,27%
7.8
DIMAND
+0,12%
8.56
OPTIMA
-1,36%
11.58
TITC
-0,97%
30.55
ΑΑΑΚ
-0,84%
5.9
ΑΒΑΞ
-1,54%
1.534
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-2,25%
2.17
ΑΚΡΙΤ
-1,88%
0.785
ΑΛΜΥ
-1,61%
2.75
ΑΛΦΑ
-3,93%
1.614
ΑΝΔΡΟ
-2,64%
6.64
ΑΡΑΙΓ
-2,27%
11.63
ΑΣΚΟ
-0,36%
2.78
ΑΣΤΑΚ
-1,16%
6.82
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
+0,48%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
-4,92%
2.32
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,59%
6.02
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+0,76%
1.325
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,29%
1.525
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,12%
16.46
ΔΑΑ
+0,02%
8.23
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-3,21%
11.17
ΔΟΜΙΚ
-2,86%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,69%
0.326
ΕΒΡΟΦ
-2,11%
1.625
ΕΕΕ
-1,23%
32
ΕΚΤΕΡ
-1,00%
3.96
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,72%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
14
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,98%
2.525
ΕΛΠΕ
-2,53%
8.3
ΕΛΣΤΡ
-0,87%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-1,41%
1.818
ΕΛΧΑ
-1,75%
1.912
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,36%
1.24
ΕΤΕ
-3,27%
8.116
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-3,81%
2.02
ΕΧΑΕ
-1,77%
5
ΙΑΤΡ
-1,54%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-0,12%
0.403
ΙΛΥΔΑ
-2,92%
1.66
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.12
ΙΝΛΙΦ
+0,82%
4.93
ΙΝΛΟΤ
-0,35%
1.13
ΙΝΤΕΚ
-1,00%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,33%
4.56
ΙΝΤΕΤ
-6,20%
1.21
ΙΝΤΚΑ
-4,43%
3.67
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,39%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-5,20%
1.55
ΚΟΡΔΕ
-1,95%
0.502
ΚΟΥΑΛ
-1,63%
1.206
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.32
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,79%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.345
ΛΑΒΙ
-2,23%
0.921
ΛΑΜΔΑ
-1,03%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,62%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-4,76%
0.9
ΛΕΒΚ
-5,49%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
-2,07%
3.78
ΜΕΝΤΙ
-1,72%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,19%
3.805
ΜΙΝ
-4,67%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-4,34%
26.86
ΜΟΝΤΑ
+3,35%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,17%
2.875
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-1,12%
26.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.38
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-1,13%
36.74
ΝΑΚΑΣ
-4,08%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,21%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,37%
0.268
ΞΥΛΠ
-29,26%
0.382
ΟΛΘ
-0,46%
21.5
ΟΛΠ
-0,83%
24
ΟΛΥΜΠ
-2,88%
2.7
ΟΠΑΠ
+0,20%
14.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,76%
0.92
ΟΤΕ
-2,55%
13.75
ΟΤΟΕΛ
+0,34%
11.9
ΠΑΙΡ
+3,24%
1.115
ΠΑΠ
-0,42%
2.39
ΠΕΙΡ
-2,96%
3.639
ΠΕΤΡΟ
-0,23%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.125
ΠΛΑΚΡ
+1,99%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-1,97%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,54%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
-0,87%
1.7
ΣΑΡ
+0,55%
11.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.359
ΣΙΔΜΑ
-1,84%
1.865
ΣΠΕΙΣ
-5,05%
7.14
ΣΠΙ
-0,58%
0.686
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,77%
18.12
ΤΖΚΑ
+2,58%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,62%
1.696
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,72%
0.242
ΦΡΛΚ
-1,48%
4
ΧΑΙΔΕ
+10,66%
0.675

Κατσικάδης: Οι επενδύσεις στη Μαρίνα Φλοίσβου και το σχέδιο για τον Άγιο Κοσμά

Στις «έξυπνες» και βιώσιμες λύσεις που εφαρμόζονται, αλλά και στα μελλοντικά σχέδια που αναμένεται να υλοποιηθούν μέσα στην επόμενη διετία στη Μαρίνα Φλοίσβου αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina, Σταύρος Κατσικάδης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την άφιξη του καταμαράν Trimaran, στο πλαίσιο του προγράμματος ΤHE ARCH «European event to accelerate the green transition».

Σύμφωνα με τον κ. Κατσικάδη, κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο ετών η Μαρίνα Φλοίσβου, που διαχειρίζεται η εταιρεία του ομίλου Lamda Development, θα μετατραπεί σε πρότυπο καινοτομίας, καθώς τα αναπτυξιακά έργα που προβλέπεται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2024 περιλαμβάνουν την εγκατάσταση δικτύου 5G και οπτικών ινών, τη δημιουργία περισσότερων σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε χώρους στάθμευσης και σε προβλήτες, αλλά και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος ώστε να παραχθεί σημαντική ποσότητα ρεύματος.

Ακόμη, ο ίδιος ανέφερε ότι ο επόμενος στόχος είναι η εκπαίδευση και η προσέλκυση εργατικού δυναμικού για τις Μαρίνες, καθώς πρόκειται για έναν τομέα που αντιμετωπίζει σημαντικές ελλείψεις και υπάρχει μεγάλη ανάγκη να καλυφθεί αυτό το κενό.

Παράλληλα, ο Σταύρος Κατσικάδης αναφέρθηκε και στις βιώσιμες λύσεις που εφαρμόζονται ήδη στη Mαρίνα Φλοίσβου. Ειδικότερα, η συνολική ηλεκτρική ενέργεια που κατανάλωσε τα τελευταία χρόνια η Μαρίνα προήλθε από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, επιτυγχάνοντας έτσι την εξάλειψη των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει πρόγραμμα ηλεκτρικής φόρτισης αυτοκινήτων, ενώ όλα τα σκάφη της ηλεκτροδοτούνται ήδη υποχρεωτικά από την καθαρή ενέργεια, καθώς δεν επιτρέπεται η χρήση γεννητριών και άσκοπης κατανάλωσής καυσίμων. Ακόμη, προωθούνται εκπαιδευτικά προγράμματα για το κοινό πάνω στον τομέα της «πράσινης» μετάβασης για τις μαρίνες.

Η Μαρίνα Φλοίσβου επίσης διαθέτει 24ωρη υπηρεσία ασφαλείας με συνεχείς περιπολίες, ενώ τα σημεία εισόδου και εξόδου ελέγχονται από φύλακες ασφαλείας, που συνεργάζονται στενά με τη Λιμενική Αρχή και το προσωπικό. Ταυτόχρονα, η ασφάλεια του χώρου ενισχύεται από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης (CCTV), καθώς και τον Πύργο Ελέγχου, που προσφέρει οπτικό πεδίο 360 μοιρών στο λιμάνι.

Σε ό,τι αφορά τον τομέα του τουρισμού, ο κ. Κατσικάδης ανέφερε το εξής: «Έχοντας κατά νου ότι ο τουρισμός είναι ο βασικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, στοχεύουμε να αποτελέσουμε έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς πόλους έλξης της Αθήνας, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ελλιμενισμού και συμβάλλοντας στην προώθηση της χώρας μας ως διεθνούς κόμβου ιστιοπλοΐας».

Σχετικά με τον τομέα του yachting, ο ίδιος υποστηρίζει ότι σημειώνει σημαντική άνοδο, καθώς έδειξε μεγάλη αντοχή κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συγκεκριμένα, το 2022 οι ναυλώσεις των σκαφών ιστιοφόρων και καταμαράν στη χώρα μας ανέρχονται σε 5.500, ενώ άγγιξαν το 100% έως τα τέλη Νοεμβρίου, με την Ελλάδα να μπαίνει δυναμικά στον στίβο της ανταγωνιστικότητας του κλάδου.

Παράλληλα, υπάρχει μεγάλη ζήτηση και από το εσωτερικό και από το εξωτερικό για το yachting, καθώς ήδη πέρυσι για πρώτη φορά η Ελλάδα ήρθε πρώτη ως προορισμός για μεγάλα σκάφη αναψυχής και θαλαμηγούς απ’ όλον τον κόσμο. Ωστόσο, όπως υποστηρίζει, είναι αναγκαίο να δημιουργηθούν και νέες μαρίνες, καθώς υπάρχει μεγάλη έλλειψη θέσεων λιμενισμού, με τη ζήτηση να ξεπερνά την προσφορά.

Όσον αφορά τη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά, που θα αναπτυχθεί στο μεγάλο έργο του Ελληνικού, ο ίδιος υποστηρίζει ότι «ο κύριος στόχος είναι να γίνει μια μαρίνα υψηλών προδιαγραφών. Ωστόσο, θα χρειαστεί ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωσή της, λόγω των δυσκολιών που υπάρχουν στις αδειοδοτήσεις και στις κατασκευές. Αυτήν τη στιγμή βρίσκεται στην πρώτη φάση κατασκευής και η ολοκλήρωσή της υπολογίζεται στα τέλη του 2025 με αρχές του 2026».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!