Γ.Δ.
824.7 +0,18%
CENER
-0,95%
2.605
CNLCAP
-1,23%
8
TITC
0,00%
11.2
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-0,56%
0.711
ΑΒΕ
-0,77%
0.387
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
1.902
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,40%
1.71
ΑΛΦΑ
+1,75%
0.8496
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.55
ΑΝΕΚ
0,00%
0.061
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-1,19%
5
ΑΣΚΟ
+1,93%
2.11
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+2,16%
0.0899
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-0,60%
3.34
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.62
ΒΙΟΣΚ
-1,76%
0.501
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΒΥΤΕ
0,00%
2.9
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,21%
9.34
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
+0,77%
5.24
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,13%
0.536
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-3,33%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-11,89%
0.652
ΕΕΕ
+0,28%
21.16
ΕΚΤΕΡ
+0,62%
0.97
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,25%
0.402
ΕΛΙΝ
+1,50%
1.69
ΕΛΛ
-0,98%
15.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.716
ΕΛΠΕ
-1,09%
6.33
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,52%
1.9
ΕΛΧΑ
-0,15%
1.368
ΕΝΤΕΡ
-1,00%
3.96
ΕΠΙΛΚ
-7,69%
0.12
ΕΠΣΙΛ
-1,43%
5.5
ΕΣΥΜΒ
-3,41%
0.566
ΕΤΕ
+1,05%
2.983
ΕΥΑΠΣ
-0,69%
4.3
ΕΥΔΑΠ
-2,82%
7.25
ΕΥΠΙΚ
-0,26%
7.58
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
0.8898
ΕΧΑΕ
-0,59%
3.35
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,39%
0.515
ΙΛΥΔΑ
-8,16%
0.9
ΙΝΚΑΤ
+2,45%
2.09
ΙΝΛΙΦ
-2,39%
4.08
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
0.535
ΙΝΤΕΚ
+1,52%
3.33
ΙΝΤΕΡΚΟ
-3,73%
6.45
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
+0,77%
1.306
ΚΑΜΠ
+0,25%
1.975
ΚΑΡΕΛ
-0,78%
256
ΚΕΚΡ
+1,16%
1.048
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
0,00%
0.576
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
+1,28%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+2,50%
0.41
ΚΟΥΕΣ
-0,59%
4.245
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
0,00%
5.74
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.37
ΛΑΜΔΑ
+0,78%
5.83
ΛΑΜΨΑ
+1,94%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-2,44%
2
ΛΥΚ
+1,56%
1.63
ΜΑΘΙΟ
-3,85%
0.75
ΜΕΒΑ
-1,64%
2.4
ΜΕΝΤΙ
+2,07%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,00%
51
ΜΙΓ
0,00%
0.0249
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,79%
17.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.696
ΜΟΤΟ
-1,32%
1.875
ΜΟΥΖΚ
-4,76%
0.6
ΜΠΕΛΑ
-0,35%
14.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-2,85%
2.03
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,60%
1.91
ΜΠΤΚ
-15,67%
0.565
ΜΥΤΙΛ
+2,29%
14.32
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.93
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+2,34%
0.197
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
0,00%
25
ΟΛΠ
-0,77%
15.48
ΟΛΥΜΠ
+0,30%
1.675
ΟΠΑΠ
+1,21%
14.19
ΟΤΕ
+1,16%
16.51
ΟΤΟΕΛ
0,00%
8.55
ΠΑΙΡ
+2,53%
0.81
ΠΑΠ
-4,23%
2.49
ΠΕΙΡ
+1,00%
0.9692
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
5.66
ΠΛΑΘ
-1,27%
3.505
ΠΛΑΙΣ
-1,12%
3.52
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-0,76%
1.31
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-2,65%
3.31
ΡΕΒΟΙΛ
+0,91%
1.11
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
-3,08%
0.252
ΣΙΔΜΑ
-4,52%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-2,70%
7.2
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-2,05%
17.18
ΤΖΚΑ
0,00%
2.12
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.49
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
+4,21%
0.099
ΦΡΛΚ
-0,48%
3.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Πλακιωτάκης: Τα περιβαλλοντικά μέτρα για τη ναυτιλία να είναι πρακτικά

«Οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί για τα πλοία που θα πρέπει να εφαρμοστούν έως το 2030 για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να είναι πρακτικοί ρεαλιστικοί και υλοποιήσιμοι, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου ναυτιλιακής δραστηριότητας».

Αυτό τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, μιλώντας στο 1o Ελληνοκυπριακό Business Summit, με θέμα τον δρόμο προς την απανθρακοποίηση του Ναυτιλιακού κλάδου.

«Η Ελλάδα, έχοντας σαφή προσανατολισμό και σύμμαχο ομονοούντα ναυτιλιακά κράτη, όπως η Κύπρος, θα συνεχίσει να συνεισφέρει με συγκεκριμένες προτάσεις στις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις σε επίπεδο ΕΕ και Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τη νέα περιβαλλοντική νομοθεσία, με στόχο την υιοθέτηση κανονισμών που θα προάγουν τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια με περιεκτικό τρόπο, χωρίς να διακυβεύεται η κυριαρχία της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και η ανθεκτικότητα των οικονομιών μας, ιδιαίτερα οι προοπτικές ανάπτυξης και η ευημερία των πιο ευάλωτων πολιτών όπως οι νησιώτες» προσέθεσε ο υπουργός.

Αναφερόμενος στην κρίση στην Ουκρανία, ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι «δύο είναι οι κύριες προτεραιότητές μας: πρώτον, να αντιμετωπίσουμε τις απειλές για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και πρωτίστως των ναυτικών και δεύτερον, οι οικονομικές επιπτώσεις στη ναυτιλία όπως η περαιτέρω αύξηση του κόστους των καυσίμων».

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου, ο κ. Πλακιωτάκης στάθηκε στην «πολύτιμη συμβολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», χάρη στην οποία «κατέστη δυνατό να υλοποιηθεί μια αμοιβαία επιδίωξη Ελλάδας και Κύπρου».

«Από την πρώτη στιγμή, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής», προσέθεσε, «στήριξε με όλες του τις δυνάμεις αυτή την πρωτοβουλία και πλέον μετά από 21 ολόκληρα χρόνια, Έλληνες και Κύπριοι θα μπορούν να ταξιδέψουν δια θαλάσσης μεταφέροντας και το ιδιωτικό τους όχημα, ενώ να μην ξεχνάμε και το σημαντικό αποτύπωμα που αναμένεται να αφήσει αυτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση στον τουρισμό και των δύο χωρών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!