Γ.Δ.
822.36 -0,10%
CENER
-1,52%
2.59
CNLCAP
-1,23%
8
TITC
-0,36%
11.16
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-0,42%
0.712
ΑΒΕ
-0,51%
0.388
ΑΔΜΗΕ
-0,52%
1.9
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,40%
1.71
ΑΛΦΑ
+1,25%
0.8454
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.55
ΑΝΕΚ
0,00%
0.061
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-0,40%
5.04
ΑΣΚΟ
+1,93%
2.11
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+2,16%
0.0899
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
0,00%
3.36
ΒΙΟΚΑ
-6,17%
1.52
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
0.506
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΒΥΤΕ
+0,34%
2.91
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,28%
9.24
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
0,00%
5.2
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,89%
0.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-3,33%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-11,89%
0.652
ΕΕΕ
-0,24%
21.05
ΕΚΤΕΡ
-0,21%
0.962
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-5,71%
0.38
ΕΛΙΝ
+1,50%
1.69
ΕΛΛ
-0,33%
15.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,12%
1.718
ΕΛΠΕ
-1,25%
6.32
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,52%
1.9
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.364
ΕΝΤΕΡ
-1,00%
3.96
ΕΠΙΛΚ
-7,69%
0.12
ΕΠΣΙΛ
-1,43%
5.5
ΕΣΥΜΒ
-2,39%
0.572
ΕΤΕ
+0,78%
2.975
ΕΥΑΠΣ
-0,69%
4.3
ΕΥΔΑΠ
-3,75%
7.18
ΕΥΠΙΚ
-0,26%
7.58
ΕΥΡΩΒ
-1,30%
0.8834
ΕΧΑΕ
-0,74%
3.345
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-1,35%
0.51
ΙΛΥΔΑ
-2,24%
0.958
ΙΝΚΑΤ
+2,21%
2.085
ΙΝΛΙΦ
-2,39%
4.08
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
0.535
ΙΝΤΕΚ
+1,52%
3.33
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,99%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
-0,46%
1.29
ΚΑΜΠ
0,00%
1.97
ΚΑΡΕΛ
-0,78%
256
ΚΕΚΡ
+0,39%
1.04
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,04%
0.57
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
+1,06%
0.475
ΚΟΥΑΛ
+0,50%
0.402
ΚΟΥΕΣ
-1,76%
4.195
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
0,00%
5.74
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.37
ΛΑΜΔΑ
+0,69%
5.825
ΛΑΜΨΑ
+1,94%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-2,44%
2
ΛΥΚ
+1,56%
1.63
ΜΑΘΙΟ
-3,85%
0.75
ΜΕΒΑ
-1,64%
2.4
ΜΕΝΤΙ
+2,07%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,00%
51
ΜΙΓ
0,00%
0.0249
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,56%
17.62
ΜΟΝΤΑ
-6,90%
0.648
ΜΟΤΟ
-1,32%
1.875
ΜΟΥΖΚ
-4,76%
0.6
ΜΠΕΛΑ
-0,35%
14.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-2,85%
2.03
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,27%
1.885
ΜΠΤΚ
-15,67%
0.565
ΜΥΤΙΛ
+1,79%
14.25
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.93
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+2,34%
0.197
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-3,20%
24.2
ΟΛΠ
-0,26%
15.56
ΟΛΥΜΠ
+0,30%
1.675
ΟΠΑΠ
+1,00%
14.16
ΟΤΕ
+1,16%
16.51
ΟΤΟΕΛ
+0,47%
8.59
ΠΑΙΡ
+2,53%
0.81
ΠΑΠ
-4,23%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,56%
0.965
ΠΕΤΡΟ
-1,40%
5.62
ΠΛΑΘ
-1,27%
3.505
ΠΛΑΙΣ
-1,12%
3.52
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-1,14%
1.305
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-2,35%
3.32
ΡΕΒΟΙΛ
+0,91%
1.11
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
-0,77%
0.258
ΣΙΔΜΑ
-1,51%
1.96
ΣΠΕΙΣ
+1,08%
7.48
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-3,08%
17
ΤΖΚΑ
-0,47%
2.11
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.49
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
+4,21%
0.099
ΦΡΛΚ
-1,27%
3.1
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Καραμανλής: Έργα 8 δισ. μέσα σε τρία χρόνια

Στα έργα που έχουν ωριμάσει τα τελευταία τρία χρόνια και τώρα προχωρούν, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

Ο κ. Καραμανλής συνέδεσε τη συζήτηση και με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στις ΗΠΑ, σημειώνοντας ότι: «Πριν από μερικά χρόνια η Ελλάδα ήταν στα πρόθυρα να βγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σήμερα η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στην Ανατολική Μεσόγειο».

Επισήμανε άλλωστε ότι: «Όλα τα έργα που βλέπετε και αυτά τα έργα που έχουν δημοπρατηθεί και έχουν ξεκινήσει, είναι με χρήματα κυρίως από το ΕΣΠΑ, δηλαδή από ευρωπαϊκά ταμεία, και τώρα και από το Ταμείο Ανάκαμψης» και πρόσθεσε: «Αυτή η Κυβέρνηση με σχέδιο και σοβαρότητα έχει μπορέσει να απορροφήσει κονδύλια και με ταχύτητα να ξεμπλοκάρει παλιά έργα, όπως το Πάτρα-Πύργος, η Γραμμή 4 του Μετρό, ο Ε65, η επέκταση του Μετρό προς Πειραιά, το Μετρό στη Θεσσαλονίκη και να ξεκινήσει καινούργια έργα».

Αναφέρθηκε πιο αναλυτικά στο Άκτιο-Αμβρακία και το Πάτρα-Πύργος, καθώς όπως σημείωσε «είναι δύο εμβληματικά έργα, που για χρόνια είχαν κολλήσει».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι όσον αφορά στο Άκτιο-Αμβρακία, το μισό έργο παραδίδεται πριν τη συμβατική υποχρέωση μέσα σε αυτό το καλοκαίρι και μέσα στο 2023 θα παραδοθεί και το υπόλοιπο. Υπενθύμισε μάλιστα ότι εάν δεν τελείωνε το 2023, θα χάνονταν κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για το Πάτρα-Πύργος

Όσον αφορά στο Πάτρα-Πύργος, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «τα εργοτάξια έχουν ξεκινήσει σε ένα έργο που θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2025, ευελπιστώντας ένα μεγάλο κομμάτι του να έχει δοθεί νωρίτερα.

Ερωτηθείς για τις συνέπειες της ενεργειακής κρίσης στον κατασκευαστικό κλάδο, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πρόβλημα στην εκτέλεση των έργων, γιατί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εδώ και έξι με οκτώ μήνες, έχει κάνει ήδη αναθεώρηση τιμών και συντελεστών κατά 10%.

Αναφέρθηκε επίσης στη συνάντηση που είχε πριν από δύο εβδομάδες με όλους τους φορείς του κλάδου, με τους οποίους κατέληξε σε μία συμφωνία για τις πρώτες ύλες.

«Η άσφαλτος, που είναι βασική πρώτη ύλη, θα πληρώνεται απολογιστικά. Όσο την παίρνεις, θα την πληρώνεσαι. Το ίδιο θα ισχύσει και για τους πλαστικούς σωλήνες. Είπαμε και κάτι άλλο. Ότι σε περίπτωση που δεν μπορείτε – μιλάμε για τα μικρά έργα, όχι για τα μεγάλα έργα του Υπουργείου όπως τα έργα της Γραμμής 4- να το εκτελέσετε, σας δίνουμε μία παράταση έξι μηνών, αλλά αν το εκτελέσετε εντός του χρονοδιαγράμματος θα σας δώσουμε ένα μπόνους 5%», είπε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Άρα βρίσκουμε τρόπους, με τα διαθέσιμα που έχουμε, να συνεχίσουν τα έργα και να μη σταματάνε».

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε: «Δεν υπάρχει καμία σύνδεση με πρόωρες εκλογές. Απλούστατα έχει γίνει μία πολύ σοβαρή δουλειά τα τελευταία δυόμισι χρόνια στο Υπουργείο και έχουν ωριμάσει πολλά έργα και τώρα φαίνονται τα αποτελέσματα».

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε επίσης ότι: «Ποτέ, μα ποτέ, ούτε στους Ολυμπιακούς Αγώνες, δεν έχουν βγει έργα 8 δισ. ευρώ μέσα σε τρία χρόνια».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην πολύ μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει, κυρίως από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους, για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, που ήταν πραγματικά επί ΣΥΡΙΖΑ στα τάρταρα. Σημείωσε ότι από 820 λεωφορεία που κυκλοφορούσαν το 2019 στους δρόμους της Αθήνας, σήμερα έχει σχεδόν διπλασιαστεί ο αριθμός.

«Το πρόβλημα το έχουμε λύσει; Σε καμία περίπτωση. Χρειαζόμαστε περαιτέρω ενίσχυση», πρόσθεσε. Τόνισε επίσης ότι: «Είμαστε εδώ για να βρούμε λύσεις, αλλά δεν είμαστε εκεί που ήμασταν πριν από τρία χρόνια».

Ο κ. Καραμανλής διαβεβαίωσε ότι παρά την ενεργειακή κρίση, σε καμία περίπτωση δεν θα αυξηθεί το εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παρόλο που το κόστος της βενζίνης είναι αυξημένο, υπενθυμίζοντας ότι ήδη έχει γίνει μείωση της τιμής πριν από δύο χρόνια. Ανέφερε εξάλλου ότι γύρω στο 70% των χρηστών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σήμερα στην Αττική έχουν κάρτα, όπου υπάρχουν ακόμη καλύτερα εκπτωτικά πακέτα.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!