Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Καραμανλής: Έργα 8 δισ. ευρώ – Νέα λεωφορεία και γραμμές Μετρό

Το σχέδιο αντιμετώπισης του μποτιλιαρίσματος στην Aθήνα, η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων και το Μετρό σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα βρέθηκαν στο επίκεντρο των δηλώσεων του Κώστα Καραμανλή στον ΑΝΤ1.

Αναφορικά με το κυκλοφοριακό και το μποτιλιάρισμα στους δρόμους της Αθήνας, ο υπουργός Υποδομών είπε πως «κάναμε μητροπολιτικό φορέα, ώστε να καθίσουμε μαζί όλοι οι έχοντες αρμοδιότητα, για να ληφθούν οι όποιες αποφάσεις απαιτούνται για την επίλυση του κυκλοφοριακού.

»Πρέπει να δίνουμε άμεσα λύσεις, δεν μπορεί να περιμένουμε για το κυκλοφοριακό για να βρούμε διέξοδο, όπως πήγα στο Μετρό και κάνουμε επέκταση μετά από 28 χρόνια και μάλιστα 13 χιλιόμετρα, όταν στην Γαλλία η επέκταση γίνεται κάθε 5 χρόνια και για δίκτυο 200 χιλιομέτρων».

Μάλιστα, για το αλαλούμ που συχνά υπάρχει μεταξύ υπηρεσιών και φορέων, κυρίως σε ότι αφορά το οδικό δίκτυο, «ακόμη και εγώ, σε πολλές περιπτώσεις δεν ξέρω σε ποιόν φορέα ανήκει ο δρόμος, εάν δεν είναι του Υπ. Μεταφορών».

Για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αθήνα

Για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αθήνα, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο σχέδιο με τις 4+4 παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος και την διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολίτων, τονίζοντας πως «λεφτά υπάρχουν, αλλά όχι για υπερβολές και φαραωνικά έργα. Έχουμε πάει με ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο στην ΕΕ και έχουμε παρουσιάσει μια γκάμα έργων, ορισμένα εκ των οποίων τα έχουμε ήδη δημοπρατήσει».

Για τα αστικά λεωφορεία

Αναφορικά με τα αστικά λεωφορεία, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είπε πως «το 2019 είχαμε 850 λεωφορεία και σήμερα έχουμε 1.350 λεωφορεία, όσα είχαμε και στους ολυμπιακούς αγώνες. Έχουμε κάνει διαγωνισμό και για 770 λεωφορεία από λεφτά του Ταμείου Ανάκαμψης και το 2023 θα φτάσουν τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία».

«Έχουμε δημοπρατήσει ως υπουργείο έργα 8 δισεκατομμυρίων ευρώ. Το τελευταίο που θέλουμε είναι να σταματήσουν τα έργα αυτά. Στο μετρό στην γραμμή 4 θα δουλέψουν 4.000 άνθρωποι, στην εθνική οδό Πάτρα – Πύργος δουλεύουν 2.500 άνθρωποι», είπε ο κ. Καραμανλής, τονίζοντας την επίδραση που έχει αυτό στις περιφερειακές επιχειρήσεις που δίνουν ανάσες και στις τοπικές οικονομίες και στην οικονομία της χώρας.

Σχετικά με τα παράπονα πολιτών για την καθαριότητα στα μέσα αστικής μεταφοράς και για την συχνότητα των δρομολογίων, ο κ. Καραμανλής είπε πως «έχουν απόλυτο δίκιο οι πολίτες πως πολλές φορές δεν παρέχουμε υπηρεσίες όπως αυτές πρέπει να είναι, αλλά έχουν γίνει βήματα. Χωρίς να προσβάλλουμε τον δημόσιο χαρακτήρα των συγκοινωνιών, έχουμε κάνει συνέργειες με ιδιώτες για να βελτιωθούν όλα αυτά».

Για τον ΟΑΣΘ ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε πως «παραλίγο να κλείσει, γιατί είχαμε 230 λεωφορεία το 2019. Τα έχουμε σχεδόν διπλασιάσει. Ακόμη και οι πιο κακόπιστοι έχουν δεχθεί πως έχει αλλάξει σημαντικά η κατάσταση».

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ανέφερε πως «η εκτίμηση και η δέσμευση που έχουμε δώσει ως Κυβέρνηση είναι το Μετρό να λειτουργήσει στο τέλος του 2023. Κάποιοι μας έτρεξαν σε νομικές διαδικασίες και μας πήγαν 6-8 μήνες πίσω, αρχικά ήταν να δοθεί το έργο τον Απρίλιο του 2023. Τις επόμενες ημέρες θα αποδοθούν στους πολίτες και άλλες πλατείες που είχαν κλείσει λόγω έργων και αυτό είναι δείγμα πως το έργο είναι στην τελική του φάση».

Ακόμη, σε ότι αφορά την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, ο κ. Καραμανλής είπε πως έχουν δημοπρατηθεί σιδηροδρομικά έργα ύψους πέντε δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ σχετικά με το νέο τρένο, που κάνει την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε χρόνο κάτω από 4 ώρες, είπε πως «αυτό είναι το πρώτο βήμα, ώστε όταν τελειώσουν όλες οι διαδικασίες και αφού τα έχουμε πληρώσει όλα τριπλά και παραπάνω, να γίνει όλη η διαδρομή με ηλεκτροκίνηση και να γίνεται το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες και επομένως το τρένο να είναι ανταγωνιστικό του αυτοκινήτου».

Ο κ. Καραμανλής είπε ακόμη πως μέσα στο καλοκαίρι, καθώς έχουν ήδη δοθεί 3 σταθμοί του Μετρό, «θα συνδεθεί ο Πειραιάς, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλο», μέσα σε 45 λεπτά», λέγοντας στην κατακλείδα του πως «όλα είναι κινήσεις ενός σχεδίου για να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πολιτών».







Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!