Γ.Δ.
1270.35 0,00%
ACAG
0,00%
6.4
CENER
0,00%
6.92
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
10.9
OPTIMA
0,00%
7.66
TITC
0,00%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
0,00%
1.57
ΑΒΕ
0,00%
0.51
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.195
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.62
ΑΛΦΑ
0,00%
1.51
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.46
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
0,00%
10.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.38
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.095
ΒΙΟΤ
0,00%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.695
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
12.96
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
10.64
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.55
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.338
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
0,00%
25.8
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.8
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
0,00%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.19
ΕΛΠΕ
0,00%
7.45
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.95
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.15
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.55
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
0,00%
6.1
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.18
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.65
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.775
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4535
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.33
ΙΝΚΑΤ
0,00%
3.645
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.36
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.96
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.35
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.855
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
0,00%
1.82
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
0,00%
1.38
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.558
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.576
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.48
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
0,00%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.72
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
0,00%
5.08
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
24.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
1.82
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
0,00%
0.347
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
23
ΟΛΠ
0,00%
23.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
0,00%
14.97
ΟΤΕ
0,00%
13.04
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
0,00%
1.135
ΠΑΠ
0,00%
2.25
ΠΕΙΡ
0,00%
3.134
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
0,00%
4.11
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
4.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.91
ΣΑΡ
0,00%
7.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.029
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.367
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.27
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.48
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
15.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.778
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.386
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
0,00%
4.11
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

Καραμανλής: Το οδικό δίκτυο Πάτρα – Πύργος γίνεται πραγματικότητα

Στον οδικό άξονα και τη σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα – Πύργος, στη σιδηροδρομική σύνδεση της γραμμής από Αθήνα με το λιμάνι της Πάτρας, αλλά και στη διασύνδεση όλων των λιμανιών της χώρας με το σιδηρόδρομο, καθώς και στην οδική ασφάλεια, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο Regional Growth Conference στην Πάτρα.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε εξαρχής πει την αλήθεια, ότι ο οδικός άξονας Πατρών- Πύργου δεν θα γινόταν ποτέ με κατάτμηση, για αυτό και μετά από μία πολύ δύσκολη διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο δρόμος πήγε πίσω στον παραχωρησιούχο.

«Αν βγούμε από αυτή την αίθουσα και πάμε στο δρόμο, είναι στημένα τα εργοτάξια, έχουν ξεκινήσει εργολαβίες. Άρα δεν είναι ένα μεγάλο ‘θα’, αλλά μία πραγματικότητα», τόνισε ο κ. Καραμανλής και υπογράμμισε τη σημασία της κατασκευής του Πάτρα – Πύργος για την οδική ασφάλεια.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος θα είναι έτοιμος σε 36 με 38 μήνες, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι θα μπορεί τμηματικά να παραδοθεί και νωρίτερα από τους 40 μήνες της συμβατικής υποχρέωσης. Σημείωσε δε, ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα – Πύργος με το έργο Κάτω Αχαγιά-Πύργος που θα δημοπρατηθεί μέσα στο καλοκαίρι και θα συμβασιοποιηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

«Πραγματικά αλλάζει όλη η Δυτική Ελλάδα. Διότι απλούστατα αυτά είναι έργα τα οποία είχαν μείνει επί πολλές δεκαετίες πίσω. Ήταν έργα τα οποία νομίζω οι περισσότεροι πολίτες της περιοχής είχαν πραγματικά ξεγράψει», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Όσον αφορά στη σιδηροδρομική σύνδεση της γραμμής Αθήνα – Πάτρα με το λιμάνι της αχαϊκής πρωτεύουσας, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε: «Πόσα χρόνια συζητάμε για το πώς θα συνδέσουμε το λιμάνι με το σιδηρόδρομο. Διότι νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε ότι στην Ελλάδα πρέπει κάποτε το αυτονόητο να γίνει».

Ανέφερε ότι στόχος είναι να υπάρξει όσο δυνατόν μεγαλύτερος βαθμός υπογειοποίησης και πως το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί μέσα στα πέντε μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, που ήδη έχουν δημοπρατηθεί και έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.

«Κάνουμε το αυτονόητο: Συνδέουμε τα λιμάνια μας με το σιδηρόδρομο. Διότι αν δεν το κάνουμε αυτό, πώς θα παίξουν ρόλο η Πάτρα, ο Πειραιάς, η Θεσσαλονίκη,  η Αλεξανδρούπολη, σε αυτό που λέμε συνδυασμένες μεταφορές;» πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής και υπογράμμισε: «Θέλουμε η Ελλάδα να γίνει κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής».

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι πρόκειται για μία σιδηροδρομική σύνδεση μήκους 19 χιλιομέτρων, η οποία γίνεται με τη διαδικασία της μελετοκατασκευής. Σημείωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ακούει με προσοχή τους τοπικούς άρχοντες και το δήμο Πατρέων, υπογραμμίζοντας ότι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο μέρος του έργου είναι υπόγειο, γεγονός που σημαίνει και ανάπλαση 70 στρεμμάτων για την Πάτρα. Και υπογράμμισε: «Θα παραδώσουμε την Πάτρα πίσω στους Πατρινούς, γιατί ήταν μία γραμμή που είχε κόψει την πόλη στη μέση».

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι η νέα γενιά έργων αφορά εξάλλου σιδηροδρομικά έργα, αλλά και έργα διαχείρισης υδάτινων πόρων και αντιπλημμυρικά.

Υπενθύμισε ότι μέσα σε τρία χρόνια το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει δημοπρατήσει οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ έργα, έχει συμβασιοποιήσει περίπου τα μισά και εκτιμάται ότι μέχρι τις αρχές του χρόνου θα έχει δημοπρατήσει άλλα τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ. «Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε στην περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν είχαμε τόσα πολλά έργα σε εξέλιξη», σχολίασε ο κ. Καραμανλής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!