Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Πλακιωτάκης: Να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της ναυτιλίας

Στην ομιλία του στη Διάσκεψη Υψηλού Επιπέδου με αφορμή τα 20 χρόνια από την ίδρυση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA), η οποία πραγματοποιείται στις 16 και 17 Ιουνίου στην έδρα του Οργανισμού, στην Λισαβώνα, ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης τόνισε πως: «Είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις, όποια μορφή κι αν έχουν. Και να μην τις αφήσουμε να εκτροχιάσουν τις βασικές προτεραιότητες μας για μια ποιοτική, ανταγωνιστική και περιβαλλοντικά φιλική ευρωπαϊκή ναυτιλία».

«Όπως πάντα», πρόσθεσε ο κ. Πλακιωτάκης, «η Ελλάδα παραμένει προσηλωμένη στις βασικές αρχές του ΙΜΟ για την προώθηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για πλοία και ναυτικούς».

«Η EMSA», συνέχισε, «στα 20 χρόνια λειτουργίας της, άλλαξε τον τρόπο που λειτουργούν και αλληλεπιδρούν οι εθνικές διοικήσεις στη θάλασσα.

Τώρα είναι η ώρα να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο και να αξιολογήσει τεχνικές λύσεις που θα οδηγήσουν με ασφάλεια τη ναυτιλία στο δρόμο της απεξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα.

Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να συνεργασθεί εποικοδομητικά και να υποστηρίξει και το έργο του ΙΜΟ, που αποτελεί τον αρμόδιο Οργανισμό για την προώθηση κανόνων παγκόσμιας εφαρμογής».

Εξάλλου ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στον ρόλο του ανθρώπινου κεφαλαίου της ναυτιλίας επισημαίνοντας ότι «θα πρέπει να θεωρείται ως βασική προτεραιότητα για τα επόμενα χρόνια».

«Σήμερα», επεσήμανε, «η ναυτιλία απασχολεί εκατομμύρια ανθρώπους στο πλοίο και στην ξηρά και δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας για τους νέους. Από αυτή την άποψη, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στη δημιουργία της απαραίτητης μόχλευσης για την προσέλκυση και διατήρηση αυτών των ανθρώπων στη ναυτιλία και για την ενίσχυση του ναυτικού επαγγέλματος και του ναυτικού ανθρώπινου δυναμικού, δεδομένων των σημαντικών ελλείψεων που αναμένονται τα επόμενα χρόνια.

Ταυτόχρονα, πρέπει να ενισχύσουμε τα επαγγελματικά τους προσόντα, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που συνδέονται με τη χρήση των νέων καυσίμων και φυσικά την αυτοματοποίηση, που έρχεται παράλληλα».

«Από την πλευρά μου», υπογράμμισε, «σκοπεύω να προτείνω μια συνολική αναθεώρηση του εθνικού μας εκπαιδευτικού συστήματος. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο ΙΜΟ, αντιλαμβανόμενος τις απαιτήσεις μιας νέας εποχής, έχει επίσης εμπλακεί σε μια παρόμοια επανεξέταση των παγκόσμιων εκπαιδευτικών προτύπων».

Τέλος ο κ. Πλακιωτάκης επανέλαβε την απόφαση της Ελλάδος να συνεχίσει να συνεργάζεται με τον EMSA, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όλα τα κράτη μέλη του ΙΜΟ προκειμένου “να βρούμε”, όπως επεσήμανε «τις καλύτερες, εφαρμόσιμες και επιστημονικά τεκμηριωμένες λύσεις, που θα παρέχουν επενδυτική ασφάλεια και θα διασφαλίζουν ίσους όρους ανταγωνισμού για τη διεθνή ναυτιλία».

Στο περιθώριο της Διάσκεψης, ο κ. Πλακιωτάκης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΙΜΟ κ. Kitack Lim, με τον οποίο είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για επίκαιρα θέματα της ναυτιλιακής ατζέντας.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!