Γ.Δ.
1490.46 0,00%
ACAG
0,00%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
0,00%
9.3
OPTIMA
0,00%
11.68
TITC
0,00%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.64
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.89
ΑΛΜΥ
0,00%
2.795
ΑΛΦΑ
0,00%
1.71
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.74
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.1
ΑΣΚΟ
0,00%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
0,00%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.84
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.352
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
32.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.645
ΕΛΠΕ
0,00%
8.5
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.43
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.876
ΕΛΧΑ
0,00%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.375
ΕΤΕ
0,00%
8.458
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.108
ΕΧΑΕ
0,00%
5.19
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.735
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.26
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.96
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.186
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.65
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.542
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.26
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.38
ΛΑΒΙ
0,00%
0.978
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.72
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.36
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.958
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.14
ΜΟΤΟ
0,00%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.976
ΞΥΛΚ
0,00%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.79
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.937
ΟΤΕ
0,00%
14.15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.62
ΠΑΙΡ
0,00%
1.14
ΠΑΠ
0,00%
2.52
ΠΕΙΡ
0,00%
3.852
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.68
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.925
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Πλεύρης: Είμαστε στην κορύφωση του κύματος

Για την καταγγελία γυναίκας που την έδιωξαν από το Ιπποκράτειο νοσοκομείο και τελικά έχασε το παιδί της και την πορεία της πανδημίας μίλησε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1.

Αναφορικά με την καταγγελία γυναίκας που την έδιωξαν από το Ιπποκράτειο νοσοκομείο και τελικά έχασε το παιδί της, ο κ. Πλεύρης επισήμανε ότι: «Όλα τα περιστατικά τα οποία καταγγελία υπάρχουν τα αρμόδια όργανα τα οποία τα διερευνούν και από εκεί και πέρα θέλουμε πλήρη διερεύνηση όταν υπάρχουν καταγγελίες, δεν σημαίνει βέβαια ότι αυτές οι καταγγελίες εκ των προτέρων είναι αποδεκτές ή μη διερευνούνται. Η εντολή που έχω δώσει προς όλα τα όργανα και έχει γίνει από την πρώτη στιγμή που έχω αναλάβει υπουργός Υγείας επειδή έχω ιδιαίτερη ευαισθησία στο κομμάτι των τυχών ιατρικών λαθών είναι ότι οποιαδήποτε καταγγελία γίνεται θα διερευνάται με την πλήρη ταχύτητα. Και μάλιστα και σε προσωπικό επίπεδο έχω προσπαθήσει περιπτώσεις οι όποιες έχουν έρθει ως καταγγελία σε μένα να κινηθούν οι διαδικασίες, αυτό όμως είναι ένα σημείο που πρέπει να κρίνεται πάντα από τα αρμόδια όργανα και με τη δέουσα πάντα προσοχή γιατί σκοπός του ΕΣΥ είναι να δίνουμε την καλύτερη δυνατή παροχή και πιστέψτε με οι γιατροί και οι νοσηλευτές του ΕΣΥ και ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια έχουν μιας πλήρη αυταπάρνηση όμως είμαστε ξεκάθαροι ότι οπουδήποτε μπορεί να υπάρχει αμέλεια εκεί πέρα θα αποδίδονται άμεσα ευθύνες».
Και συμπλήρωσε πως «Αυτή τη στιγμή αποκλειστικά και μόνο επειδή γίνεται μια καταγγελία ή μια μηνυτήρια αναφορά εναντίον γιατρών και νοσηλευτών δεν σημαίνει απριόρι ότι υπάρχει ιατρικό νοσηλευτικό λάθος. Όλα αξιολογούνται αυτό που οφείλουμε να κάνουμε ως πολιτεία είναι οι καταγγελίες οι οποίες γίνονται να διερευνούνται και να φτάνουν γρήγορα σε αποτέλεσμα ώστε να μην αφήνεται οποιαδήποτε σκιά ότι οι ανθρωποι που καταγγέλλουν κατι δεν ελέγχεται η καταγγελία τους».

Αναφορικά με την πορεία της πανδημίας, ο υπουργός Υγείας τόνισε πως «Φαίνεται από τα στοιχεία που έχουμε ότι είμαστε στην κορύφωση του κύματος και πλέον υπάρχει μια σταθεροποίηση με μια μειούμενη τάση το τελευταίο διάστημα. Η ιδιαιτερότητα αυτού του κύματος ήταν ότι έβγαλε αρκετές νοσηλείες σε απλές κλίνες οι οποίες όμως δεν μεταφέρθηκαν αναλογικά σε κλίνες εντατικής θεραπείας γεγονός που μας δημιουργεί μια ελαφριά αισιοδοξία ότι πλέον και λόγω του ότι ο πληθυσμός έχει εμβολιαστεί σε μεγάλο βαθμό αλλά και λόγω του ότι ενδεχομένως έχουμε και τη φυσική πορεία της πανδημίας, έχουμε πιο λελογισμένη μεταφορά από τις απλές κλίνες στις ΜΕΘ και επομένως το μοντέλο που έχουμε αυτή τη στιγμή δεν δείχνει ότι χρειάζεται να παρέμβουμε γιατί το ΕΣΥ πιέζεται σε μεγάλο βαθμό όταν εξαντλούνται οι κλίνες εντατικής θεραπείας. Όχι ότι δεν υπάρχει πίεση και στις απλές κλίνες και να ξέρετε ότι ο Ιούλιος είναι ένας σχετικά δύσκολος μήνας γιατί επειδή οι πολίτες βρίσκονται πριν τις διακοπές τους γίνονται πάρα πολλές εξετάσεις στο ΕΣΥ. Κάνουμε τον πλήρη σχεδιασμό μας ώστε το Φθινόπωρο σε ένα επόμενο κύμα αντίστοιχη πίεση θα υπάρξει και σε μεγαλύτερο βαθμό γιατί δεν θα έχουμε το πλεονέκτημα των ανοιχτών χώρων και του καιρού θα πρέπει να είμαστε ακόμα περισσότερο προετοιμασμένοι για να διαχειριστούμε τα περιστατικά που δείχνουν ότι κυρίως αυτή τη στιγμή ότι θα είναι περιστατικά απλών νοσηλειών άρα θα χρειαζόμαστε πολλά κρεβάτια».

Ερωτηθείς αν υπάρξει έξαρση της πανδημία τον χειμώνα ποια από τα μέτρα μπορεί να επανέλθουν, ο κ. Πλεύρης απάντησε ότι «Η βασική μας φιλοσοφία είναι να μην γυρίσουμε σε μέτρα τύπου υποχρεωτικότητας αλλά να υπάρχουν συστάσεις συγκεκριμένες και ειδικά στις ευάλωτες ομάδες. Αυτό ισχύει για όλα τα μέτρα, και για μέτρα που θα έχουν να κάνουν με τη χρήση της μάσκας εκτός από χώρους όπως ισχύουν και τώρα που είναι ΜΜΜ και άλλες δράσεις όπου θα καλούμε τους πολίτες ειδικά τους πιο ευάλωτους να είναι πιο προσεκτικοί οπουδήποτε υπάρχει συγχρωτισμός. Αυτή είναι η βασική μας φιλοσοφία αν όμως η πορεία της πανδημίας έχει κάποια άλλα χαρακτηριστικά μπορεί να υποχρεωθούμε να επιστρέψουμε σε μέτρα αλλά δεν είναι αυτός ο αρχικός μας σχεδιασμός. Ο αρχικός μας σχεδιασμός είναι να δημιουργηθεί μια κουλτούρα ώστε πλέον τα όποια μέτρα προστασίας να είναι σε επίπεδο σύστασης και οικειοθελούς συμμόρφωσης του πληθυσμού που θα αισθάνεται ότι κινδυνεύει και να μην είναι μέτρα που είχανε τα χαρακτηριστικά είτε οριζόντια του παρελθόντος είτε μέτρα που συνδυάζονται με διοικητική κύρωση. Είναι βέβαιο ότι όσο θα πηγαίνουμε σε χειμερινό καιρό αργότερα μετά από 4 ή 5 μήνες η μάσκα θέλουμε να μείνει ως μέτρο όχι όμως με το λογική εάν δεν την φοράς έχεις διοικητικό πρόστιμο», με μια λογική κουλτούρας ότι ειναι ένα ήπιο μέτρο προστασίας ειδικά στους κλειστούς χώρους και στους χώρους που θα έχει συγχρωτισμό ειδικά τους χειμερινούς μήνες αλλά και τώρα».

Ερωτηθείς αν υπάρχει περίπτωση υποχρεωτικότητας της 4ης δόσης του εμβολίου και σε άλλες ομάδες πληθυσμού, ο υπουργός Υγείας απάντησε ότι «Αυτή τη στιγμή και η επιτροπή εμβολιασμού και το ECDC έχει σύσταση για τους άνω των 60 και τις ευάλωτες ομάδες. Και επειδή πολλοί συμπολίτες μας ειδικά αυτής της ηλικίας λένε «μήπως να περιμένω το επικαιροποιημένο εμβόλιο που θα έχει την Ο4- Ο5» , πράγματι οι εταιρείες δουλεύουν προς αυτή την κατεύθυνση αλλά κανείς δεν μπορεί να πει με πλήρη σιγουριά πότε θα είναι έτοιμα, έχουμε όμως πλέον όλα τα ασφαλή στοιχεία ότι τα υπάρχοντα εμβόλια προστατεύουν από τη βαριά νόσηση και τον θάνατο και μάλιστα η ενισχυτική δόση 4 προστατεύει τέσσερις φορές περισσότερο από ότι προστάτευε η πρώτη ενισχυτική. Άρα ο ευάλωτος πληθυσμός πρέπει τώρα να πάει να εμβολιαστεί γιατί προστατεύεται και είναι αυτός που κινδυνεύει. Για τον υπόλοιπο πληθυσμό κάτω των 60 και το ECDC και η επιτροπή εμβολιασμού έχουν δώσει τη δυνατότητα αλλά δεν έχουμε ασφαλή κλινικά στοιχεία να πούμε ότι θα έχουν κάποιο ιδιαίτερο μεγαλύτερο όφελος οπότε η σύσταση μας είναι για τον πληθυσμό άνω των 60 ετών και τον ευάλωτο αν υπάρξουν ασφαλή κλινικά δεδομένα και για άλλες κατηγορίες συμπολιτών μας τότε θα τοποθετηθούν τα αρμόδια όργανα».

Αναφορικά με το νομοσχέδιο για την υποβοηθουμένη αναπαραγωγή, επισήμανε ότι «Το βασικό που έχει γίνει σε αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι ενώ μέχρι στιγμή η ιατρικώς υποβοηθουμένη αναπαραγωγή απευθυνότανε μόνο στα άτομα τα οποία είχαν αδυναμία να τεκνοποιήσουν δίνουμε τη δυνατότητα στις γυναίκες ως επιλογή πλέον που σημαίνει ότι ακόμα και αν δεν έχουν πρόβλημα τεκνοποίησης να κάνουν κρυοσυντήρηση του γενετικού τους υλικού ώστε να το χρησιμοποιήσουν κάποια στιγμή αργότερα στη ζωή τους που ενδεχομένως να μην έχουν τη δυνατότητα. Άρα επιτρέπουμε την κρυοσυντήρηση για προσωπικούς και όχι απλά για ιατρικούς λόγους. Δυστυχώς ο νόμος ενώ ήταν προοδευτικός είχε ένα απαρχαιωμένο στοιχείο ότι η γυναίκα τόσο για να κάνει κρυοσυντήρηση του ωαρίου της ή να κάνει χρήση αυτού μετά το διαζύγιο- προσέξτε του δικού της γενετικού υλικού- θα έπρεπε να έχει συναίνεση του συζύγου άρα αποσυνδέουμε αυτό το κομμάτι και είναι πλήρως ελεύθερη η γυναίκα να κάνει χρήση και κρυοσυντήρηση του δικού της γενετικού υλικού. Αυξάνουμε το όριο ηλικίας από τα 50 στα 54 με ασφαλιστικές δικλείδες για την υγεία της εγκύου ακολουθώντας το μοντέλο που ακολουθεί η Αμερική, η Αγγλία και 8 ευρωπαϊκές χώρες και παράλληλα διασφαλίζουμε μια σειρά από δικαιώματα που έχουν να κάνουν με τα intersex άτομα με τον τρόπο με τον οποία θα γίνονται χειρουργεία. Τώρα πρώτα απ’ όλα η αρχική επιλογή είναι να μην γίνονται επεμβάσεις μέχρι το παιδί να φτάσει τα 15 έτη ώστε να έχει και το ίδιο βούληση για το τι θέλει να κάνει, και αν υπάρχει απαραίτητος λόγος θα υπάρχει μια επιστημονική επιτροπή ώστε να μην επαφίεται μόνο στη βούληση που μπορεί να έχουν οι γονείς οι οποίοι από μη σωστή ενημέρωση μπορεί να έχουν μια λανθασμένη εντύπωση οπότε βάζουμε την ασφάλεια μιας επιτροπής η οποία θα μπορεί να αξιολογήσει. Είναι γενικώς ένα πολύ προοδευτικό νομοσχέδιο».

Τέλος, αναφορικά με τις ενστάσεις του ΣΥΡΙΖΑ στο νομοσχέδιο ο κ. Πλεύρης υποστήριξε ότι «Η βασική ένσταση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν η αύξηση του ορίου στις γυναίκες και τα αριστερά κόμματα έχουν πάντα την καραμέλα της εμπορευματοποίησης. Λένε ότι με αυτό τον τρόπο προφανώς εξυπηρετούνται οι μονάδες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Ναι προφανώς όποιος δραστηριοποιείται σε ένα χώρο και έρχεσαι και κάνεις ρυθμίσεις που δίνεις δυνατότητα σε περισσότερες γυναίκες μπορεί και αυτός να είναι ένα κομμάτι που θα ευνοηθεί αλλά τελικά κοιτάμε το δέντρο και δεν κοιτάμε το δάσος. Για πολιτικούς λόγους θεωρώ, γιατί τα σχόλια ήταν θετικά, δεν μπορούσε ο ΣΥΡΙΖΑ να πει ναι σε ένα νομοσχέδιο της ΝΔ».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!