Γ.Δ.
799.01 +0,79%
CENER
0,00%
2.695
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
14.054
TITC
0,00%
10.76
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
0,00%
0.811
ΑΒΕ
0,00%
0.58
ΑΔΜΗΕ
0,00%
1.69
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
0,00%
1.834
ΑΛΦΑ
0,00%
0.847
ΑΝΔΡΟ
0,00%
5.65
ΑΝΕΚ
0,00%
0.094
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
0,00%
4.675
ΑΣΚΟ
0,00%
2.08
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.96
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
5
ΑΤΤ
0,00%
0.091
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.878
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
0,00%
3.405
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.5
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.555
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.06
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.2
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
8.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
0,00%
5.28
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.291
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.714
ΕΕΕ
0,00%
21.85
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.42
ΕΛΙΝ
0,00%
1.665
ΕΛΛ
0,00%
15.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.582
ΕΛΠΕ
0,00%
6.05
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.06
ΕΛΧΑ
0,00%
1.36
ΕΝΤΕΡ
0,00%
3.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.32
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.6
ΕΤΕ
0,00%
3.028
ΕΥΑΠΣ
0,00%
4.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
7.29
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
0.8702
ΕΧΑΕ
0,00%
3.01
ΙΑΤΡ
0,00%
1.36
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.466
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.155
ΙΝΚΑΤ
0,00%
1.794
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.59
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.68
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.55
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
0,00%
1.598
ΚΑΜΠ
0,00%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
266
ΚΕΚΡ
0,00%
0.899
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.58
ΚΛΜ
0,00%
0.558
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.449
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.397
ΚΟΥΕΣ
0,00%
4.05
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.2
ΚΡΙ
0,00%
4.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.55
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.135
ΛΑΒΙ
0,00%
0.462
ΛΑΜΔΑ
0,00%
5.51
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.77
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.29
ΛΥΚ
0,00%
1.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
0,00%
2.08
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
0.0286
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
15.25
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.6
ΜΟΤΟ
0,00%
2.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.742
ΜΠΕΛΑ
0,00%
13.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
0,00%
13.47
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.2
ΝΑΥΠ
0,00%
1.07
ΞΥΛΚ
0,00%
0.199
ΞΥΛΠ
0,00%
0.206
ΟΛΘ
0,00%
24.2
ΟΛΠ
0,00%
14.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
1.75
ΟΠΑΠ
0,00%
12.15
ΟΤΕ
0,00%
14.38
ΟΤΟΕΛ
0,00%
9.77
ΠΑΙΡ
0,00%
0.714
ΠΑΠ
0,00%
2.43
ΠΕΙΡ
0,00%
1.1055
ΠΕΤΡΟ
0,00%
5.08
ΠΛΑΘ
0,00%
3.57
ΠΛΑΙΣ
0,00%
3
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.36
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.145
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
0,00%
2.8
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.2
ΣΑΡ
0,00%
5.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.024
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.275
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.84
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.175
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
15.44
ΤΖΚΑ
0,00%
1.985
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.476
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.85
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.09
ΦΡΛΚ
0,00%
2.6
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Π. Μαρινάκης: Νόμιμη η επισύνδεση του τηλεφώνου του κ. Ανδρουλάκη

«Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με γενναιότητα και νηφαλιότητα, παραδέχτηκε πως υπήρξαν λάθη στο χειρισμό της υπόθεσης της νόμιμης επισύνδεσης του τηλεφώνου του κ. Ανδρουλάκη από την ΕΥΠ και δεσμεύτηκε για την ισχυροποίηση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της, στην υπηρεσία της εθνικής ασφάλειας και των Ελλήνων πολιτών» αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο γραμματέας της ΠΕ της ΝΔ, Παύλος Μαρινάκης.

Ο κ. Μαρινάκης τονίζει ότι «η διαδικασία που ακολουθήθηκε, σε αντίθεση με κάποια νομικά επιχειρήματα που ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες, είναι απολύτως νόμιμη» και εξηγεί τους λόγους:

«Τηρήθηκε στο ακέραιο η διαδικασία του Ν. 2225/1994, που ψηφίστηκε επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, όπως τροποποιήθηκε από τον Ν. 4531/2018 που ψήφισε η προηγούμενη κυβέρνηση, αναφορικά με την άρση του απορρήτου για λόγους εθνικής ασφάλειας, κατόπιν άδειας της αρμόδιας εισαγγελικής αρχής.

Το Σύνταγμα της Ελλάδας δεν θέτει καμία εξαίρεση των βουλευτών ή άλλων πολιτικών προσώπων από τη νόμιμη διαδικασία άρσης του απορρήτου.

Το άρθρο 19§1 μνημονεύει την άρση απορρήτου για λόγους εθνικής ασφάλειας ή για διακρίβωση ιδιαίτερα σοβαρών εγκλημάτων μέσα από ειδική διάταξη, χωρίς να αναφέρεται σε πρόσωπα ή ιδιότητες που εξαιρούνται από τη διαδικασία άρσης του απορρήτου από την αρμόδια δικαστική αρχή.

Το άρθρο 61§3 αναφέρεται στη μη υποχρέωση παροχής μαρτυρίας από πλευράς ενός βουλευτή για ζητήματα που προέκυψαν κατά την άσκηση των καθηκόντων του.

Ορίζει, δηλαδή, μια συγκεκριμένη εξαίρεση που αφορά τους κατέχοντες τη βουλευτική ιδιότητα.

Ακόμη και αν δεχτούμε την εξομοίωση του ευρωβουλευτή με τον βουλευτή του εθνικού κοινοβουλίου, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο 61, η διάταξη δεν θα μπορούσε αναλογικά να αφορά και τα όρια στην άρση του απορρήτου των επικοινωνιών για λόγους εθνικής ασφάλειας.

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις γενικές θεμελιώδεις διατάξεις της ΕΣΔΑ και του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα, οι οποίες, μάλιστα, συμπληρώνονται και από την ειδικότερη νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και συγκεκριμένα τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων 2016/679 (που αποτελεί φυσικά τμήμα και της ελληνικής νομοθεσίας). Ο γνωστός σε όλους μας GDPR περιέχει ρητές εξαιρέσεις από το πεδίο εφαρμογής του ως προς την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για ζητήματα εθνικής και δημόσιας ασφάλειας (άρθρα 2 και 23).

Όλοι οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι στον νόμο. Ο νόμος, στην υπό κρίση περίπτωση, δεν καθιερώνει εξαίρεση υπέρ των βουλευτών, οι οποίοι προστατεύονται για την άσκηση των καθηκόντων τους, όμως μέχρι εκεί».

Σύμφωνα με τον κ. Μαρινάκη, «από την επίμαχη περίπτωση, βέβαια, προκύπτει ότι προφανώς πρέπει να υπάρχουν περισσότερα φίλτρα και ασφαλιστικές δικλείδες».

Και ο γραμματέας της ΠΕ καταλήγει:

«Και αυτό έρχεται να κάνει ο πρωθυπουργός, με αφορμή αυτήν την υπόθεση, προτείνοντας θεσμικά κάποια μέτρα και παρεμβάσεις προς την κατεύθυνση αυτή, χωρίς σε καμία περίπτωση να κινδυνεύσει η εθνική ασφάλεια και τα συμφέροντα της χώρας μας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!