Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Βουλή: Ψηφίστηκε το ν/σ για οδικές μεταφορές επιβατών και ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ

Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο «Διατάξεις για τις δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών. Αναδιοργάνωση των εταιρειών ΟΣΕ Α.Ε. και ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και λοιπές διατάξεις». Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της συμπολίτευσης, «παρών» δήλωσε το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, ενώ καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25. Δεκτή έγινε, επίσης, κατά πλειοψηφία, τροπολογία του υπουργείου Τουρισμού για θέματα εκμετάλλευσης μαρίνων, δραστηριότητας τουριστικών λιμένων, κ.α.

Κατά την ομιλία του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής είπε το νομοσχέδιο έρχεται να επιλύσει μια σειρά από προβλήματα και συγχύσεις που έχουν δημιουργηθεί στους χώρους, τόσο των επιβατικών μεταφορών όσο και του σιδηροδρόμου, που έπρεπε κάποια στιγμή να διορθωθούν.

Για το πρώτο μέρος του νομοσχεδίου που αφορά στις επιβατικές μεταφορές είπε ότι -πλην Αττικής, Θεσσαλονίκης και Ρόδου – όλες οι αστικές και υπεραστικές οδικές μεταφορές με λεωφορεία, παρέχονται, είτε από Ανώνυμες Εταιρείες, όπως π.χ. τα ΚΤΕΛ, είτε από μεμονωμένους μεταφορείς και ότι η αρμοδιότητα «σπάει» στα 2: Για μεν τις δημόσιες μεταφορές στο σύνολο της χώρας, αρμόδιο είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ενώ για τις γεωγραφικές περιοχές ευθύνης τους αρμόδιες ως προς την εποπτεία και τον έλεγχο, είναι οι Περιφέρειες, ως τοπικές αρχές, η δε προκήρυξη των διαγωνιστικών διαδικασιών αποτελεί αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την έκπληξή του για τα όσα υποστήριξε στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή ο εκπρόσωπος των Περιφερειών, ότι δηλαδή «φορτώνουμε τις Περιφέρειες με περισσότερο έργο, και πως δεν έχουν άτομα στις Διευθύνσεις Μεταφορών κ.λπ. Από τη μια ζητούν συνεχώς περισσότερες αρμοδιότητες, κι όταν πάρουν την «καυτή πατάτα» θέλουν να την πετάξουν από πάνω τους [..] Οι Περιφέρειες μας λένε ότι τη διαμόρφωση των δρομολογίων π.χ. της Καβάλας θα πρέπει να την έχει το Υπουργείο κι όχι η ίδια η Περιφέρεια που γνωρίζει λεπτομερώς τις τοπικές ανάγκες; Έτσι αντιλαμβάνονται την έννοια της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης. Αν είναι έτσι, να μη μιλάμε για “Αθηνο-κεντρικό κράτος”, γιατί οι ίδιες οι Περιφέρειες το προτείνουν», είπε ο κ. Καραμανλής.

Για τη διαγωνιστική διαδικασία είπε ότι υιοθετούμε συγκεκριμένη μεθοδολογία κι ανοικτές σε όλους τους φορείς διαδικασίες προκήρυξης, με απόλυτο σεβασμό στις αρχές της διαφάνειας και της αμεροληψίας.

Στις επικρίσεις ότι το νομοσχέδιο είναι φωτογραφικό, είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν εκείνος που κατέθεσε προεκλογικά νομοσχέδιο που καταστρατηγούσε τον (Ευρωπαϊκό Κανονισμό) 1370 υπέρ συγκεκριμένων συμφερόντων. Στα όσα υποστήριξαν οι εκπρόσωποι των τουριστικών λεωφορείων είπε ότι η διαδικασία που προβλέπεται στο παρόν νομοσχέδιο είναι απολύτως ανοιχτή και ότι “δεν εξαιρούμε κανένα”. Σκοπός μας δεν είναι να «βολέψουμε» κάποιο κλάδο, αλλά να ακολουθήσουμε ανοικτές και διαφανείς διαδικασίες είπε ο κ. Καραμανλής.

Τόνισε, επίσης, ότι πρώτο ενδιαφέρον της κυβέρνησης είναι το το καλό του επιβατικού κοινού, «γι’ αυτό και επιδοτούμε τα άγονα δρομολόγια, ώστε να καλύψουμε την ανάγκη μετακινήσεων επιβατών που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!