Γ.Δ.
904.09 +0,09%
CENER
+0,16%
3.15
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
+0,36%
13.8
TITC
0,00%
12.18
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
-1,07%
0.743
ΑΒΕ
0,00%
0.51
ΑΔΜΗΕ
0,00%
1.7
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.402
ΑΛΜΥ
0,00%
2.06
ΑΛΦΑ
-2,70%
0.9788
ΑΝΔΡΟ
0,00%
5.6
ΑΝΕΚ
0,00%
0.1
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-1,19%
4.98
ΑΣΚΟ
0,00%
2.12
ΑΣΤΑΚ
+0,32%
6.36
ΑΤΕΚ
-6,74%
0.36
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
4.24
ΑΤΤ
-0,66%
0.0902
ΑΤΤΙΚΑ
+1,04%
0.976
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.222
ΒΙΟ
-1,20%
4.12
ΒΙΟΚΑ
-2,44%
1.6
ΒΙΟΣΚ
-0,94%
0.629
ΒΙΟΤ
0,00%
0.26
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.12
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,62%
9.74
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
+0,15%
6.61
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-4,23%
0.816
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.316
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.73
ΕΕΕ
-1,41%
23.09
ΕΚΤΕΡ
-0,37%
1.365
ΕΛΒΕ
-0,84%
4.72
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-2,43%
0.402
ΕΛΙΝ
0,00%
1.78
ΕΛΛ
-0,62%
16.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,38%
1.72
ΕΛΠΕ
+0,14%
7.21
ΕΛΣΤΡ
+1,75%
2.33
ΕΛΤΟΝ
-0,48%
2.07
ΕΛΧΑ
+0,75%
1.602
ΕΝΤΕΡ
0,00%
4
ΕΠΙΛΚ
-5,17%
0.11
ΕΠΣΙΛ
+0,32%
6.32
ΕΣΥΜΒ
-0,32%
0.628
ΕΤΕ
0,00%
3.7
ΕΥΑΠΣ
-2,25%
3.47
ΕΥΔΑΠ
-0,14%
6.93
ΕΥΡΩΒ
-1,66%
1.007
ΕΧΑΕ
-0,95%
3.13
ΙΑΤΡ
-1,09%
1.355
ΙΚΤΙΝ
-0,20%
0.507
ΙΛΥΔΑ
-1,60%
1.23
ΙΝΚΑΤ
-0,14%
1.41
ΙΝΛΙΦ
+4,19%
3.98
ΙΝΛΟΤ
+1,00%
0.505
ΙΝΤΕΚ
-1,43%
3.45
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.7
ΙΝΤΕΤ
-0,49%
1.02
ΙΝΤΚΑ
0,00%
1.62
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
+0,73%
276
ΚΕΚΡ
-2,49%
0.94
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
-0,60%
0.496
ΚΟΡΔΕ
-2,04%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+3,86%
0.431
ΚΟΥΕΣ
-1,18%
4.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.214
ΚΡΙ
+0,33%
6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.45
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.035
ΛΑΒΙ
+2,22%
0.368
ΛΑΒΙΔ
+66,67%
0.005
ΛΑΜΔΑ
-1,32%
5.62
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.8
ΛΑΝΑΚ
-3,35%
0.692
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-6,53%
0.916
ΛΟΥΛΗ
+0,48%
2.09
ΛΥΚ
+0,61%
1.66
ΜΑΘΙΟ
-3,31%
0.585
ΜΕΒΑ
0,00%
2.58
ΜΕΝΤΙ
-2,27%
3.02
ΜΕΡΚΟ
+5,85%
43.4
ΜΙΓ
+5,26%
0.036
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,40%
20.46
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.66
ΜΟΤΟ
-1,37%
2.16
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.76
ΜΠΕΛΑ
+2,43%
15.15
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-1,39%
2.13
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.494
ΜΥΤΙΛ
+0,98%
18.49
ΝΑΚΑΣ
+0,92%
2.2
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
-0,49%
0.204
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
0,00%
24.3
ΟΛΠ
+0,12%
16.08
ΟΛΥΜΠ
-0,29%
1.705
ΟΠΑΠ
+0,46%
13.1
ΟΤΕ
+0,75%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-3,26%
10.1
ΠΑΙΡ
-0,92%
0.858
ΠΑΠ
-0,87%
2.29
ΠΕΙΡ
+0,31%
1.28
ΠΕΤΡΟ
-1,08%
5.5
ΠΛΑΘ
+0,76%
3.98
ΠΛΑΙΣ
+1,39%
2.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.7
ΠΡΔ
+0,99%
0.51
ΠΡΕΜΙΑ
+1,45%
1.05
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,69%
2.875
ΡΕΒΟΙΛ
-4,94%
1.25
ΣΑΡ
-1,50%
6.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.016
ΣΕΝΤΡ
+2,55%
0.281
ΣΙΔΜΑ
+0,50%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
6.26
ΣΠΙ
-0,32%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+2,95%
19.92
ΤΖΚΑ
+0,51%
1.975
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.147
ΦΙΕΡ
-7,96%
0.428
ΦΛΕΞΟ
+0,64%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-4,26%
0.09
ΦΡΛΚ
0,00%
3
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.496
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Καραγιάννης: Σύντομα τα εγκαίνια για την επέκταση της Γραμμής 3

Στα σημαντικά οφέλη της Γραμμής 4 του Μετρό που θα προκύψουν για όλους τους κατοίκους της Αθήνας αλλά και για το περιβάλλον, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης, ενώ προανήγγειλε, μιλώντας στην ΕΡΤ1, ότι τις επόμενες ημέρες θα δοθεί σε λειτουργία η επέκταση της Γραμμής 3 στον Πειραιά.

«Έχουμε καταφέρει να ολοκληρώσουμε μεγάλα έργα υποδομής εν μέσω μίας υγειονομικής κρίσης, μίας ενεργειακής κρίσης και της κρίσης στην εφοδιαστική αλυσίδα» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης και πρόσθεσε ότι με τη λειτουργία του Μετρό στον Πειραιά το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας θα συνδέεται με το μεγαλύτερο λιμάνι σε λιγότερο από μία ώρα.

Αναφερόμενος στη Γραμμή 4 του Μετρό σημείωσε ότι «καθημερινά θα μετακινούνται επιπλέον 340.000 επιβάτες μόνο με τη συγκεκριμένη γραμμή, ενώ θα φυτευτούν 2.000 νέα δέντρα στην Αθήνα, καθώς και για πρώτη φορά σε συνεργασία με το Δήμο της Αθήνας, θα γίνουν αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για την ανάπλαση των πλατειών».

Σχετικά με τις αντιδράσεις που έχουν επίκεντρο τον σταθμό στην πλατεία Εξαρχείων, ο κ. Καραγιάννης ήταν ξεκάθαρος: «Ο σχεδιασμός των έργων Μετρό γίνονται στη βάση των επιστημονικών μελετών οι οποίες ορίζουν πού θα χωροθετηθούν οι σταθμοί. Μία οργανωμένη μειοψηφία προσπαθεί να κρατήσει μία περιοχή της Αθήνας στο ημίφως. Οι αντιδράσεις δεν εδράζονται πουθενά, σε κανένα επιστημονικό στοιχείο».

«Το Μετρό φέρνει ανάπτυξη, ζωή, φως. Αν κάποιες μειοψηφίες θέλουν να κρατήσουν μία περιοχή της Αθήνας στο ημίφως, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν θα το επιτρέψει» διεμήνυσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Πρόσθεσε ότι «όσοι κινούμαστε καθημερινά στην πόλη αντιλαμβανόμαστε πόσο αναγκαία είναι η επέκταση του Μετρό, του Προαστιακού, να γίνουν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Αν δεν γίνουν αυτά τα έργα, η κατάσταση θα χειροτερέψει τα επόμενα χρόνια» τόνισε.

Όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης, έως  το τέλος του 2022 θα προκηρυχθεί και το έργο της επέκτασης της Γραμμής 2 προς Ίλιον για να ακολουθήσουν σε επόμενη φάση, οι επεκτάσεις προς Μενίδι και Ζεφύρι.

Ο Υφυπουργός Υποδομών ζήτησε «να μην εργαλειοποιούνται πολιτικά και να μην χρησιμοποιούνται κομματικά τα έργα υποδομών, όπως έγινε και με το Μετρό της Θεσσαλονίκης, γιατί ανήκουν στους πολίτες και δεν έχουν χρώμα».

Εκτίμησε ότι οι κάτοικοι του ευρύτερου κέντρου της Αθήνας αντιλαμβάνονται πόσο αναγκαίο είναι το Μετρό, ένα Μέσο που όπως είπε «απευθύνεται σε όλους τους πολίτες, είναι το πιο φιλοπεριβαλλοντικό, το πιο λαϊκό, κοινωνικό και οικονομικό μέσο μετακίνησης».

Ως προς το χρονοδιάγραμμα, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «ο ορίζοντας ολοκλήρωσης της Γραμμής 4 είναι τα 7 χρόνια, στο τέλος, δηλαδή, του 2029» και πρόσθεσε ότι «για την κατασκευή της χρησιμοποιούμε σε μεγάλο βαθμό υπόγεια εκσκαφή για να περιορίσουμε την όχληση, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά».

Στην τελική ευθεία για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «το έργο πλέον βρίσκεται στην τελική ευθεία. Το Μετρό θα τελειώσει τέλη του 2023».

«Ήμουν στη Θεσσαλονίκη όταν ξεκίνησε το Μετρό και μετά από τόσα χρόνια δεν έχει ολοκληρωθεί. Είναι λογική η δυσπιστία και η αμφισβήτηση των κατοίκων. Δεν μπορούμε να κάνουμε τα έργα υποδομών πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης» ανέφερε.

Ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι, πλέον, «απελευθερώνονται χώροι στη Θεσσαλονίκη. Το Μετρό θα είναι από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη και στο τέλος του 2023 η πόλη θα έχει και Μετρό και αρχαία».

Τις επόμενες ημέρες οι υπογραφές για το Flyover

Σχετικά με το FlyOver, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «το αμέσως επόμενο διάστημα υπογράφουμε τη σύμβαση, η οποία έχει έρθει από το Ελεγκτικό Συμβούλιο».

«Το έργο έχει χρόνο κατασκευής την 4ετία και πρόκειται να απελευθερώσει την πόλη από το κυκλοφοριακό καθώς θα διπλασιαστεί ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται ανά ώρα, από τις 5.000 σήμερα στις 10.000 ανά κατεύθυνση».

«Ο σιδηρόδρομος γίνεται από μεγάλος ασθενής μεγάλος πρωταγωνιστής»

Ο κ. Καραγιάννη αναφέρθηκε και στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να προχωρήσει στον διαχωρισμό ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, οι οποίες έχουν πλέον ξεκάθαρες αρμοδιότητες.

«Στόχος», όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών, «είναι να γίνει ο σιδηρόδρομος από μεγάλος ασθενής, ο μεγάλος πρωταγωνιστής» εξηγώντας ότι «στην Ελλάδα ξεκινήσαμε έργα ύψους περίπου 4,5 δισ. ευρώ».

«Η προσοχή μας είναι στραμμένη στο να οργανώσουμε και να κατασκευάσουμε ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο συνδεδεμένο με τα λιμάνια της χώρας. Σε έναν κόσμο που αλλάζει δεν μπορούσε να μην υπάρχει σύνδεση των λιμανιών με τον σιδηρόδρομο» συνέχισε.

«Η υπερδεκαετής οικονομική κρίση που ταλάνισε τη χώρα μας, μας άφησε πάρα πολύ πίσω σε μεγάλα έργα υποδομής που η Ελλάδα είχε ανάγκη. Πλέον, είμαστε στη φάση που σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κάνουμε μεγάλα έργα υποδομής πραγματικότητα» ανέφερε κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!