Γ.Δ.
1474.2 +1,51%
ACAG
+1,28%
6.32
CENER
+4,63%
8.37
CNLCAP
+1,90%
8.05
DIMAND
0,00%
9.6
OPTIMA
+1,85%
11
TITC
+2,22%
29.95
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+1,64%
1.486
ΑΒΕ
-2,89%
0.47
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.215
ΑΚΡΙΤ
+2,69%
0.955
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+2,46%
1.6245
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,19%
12.8
ΑΣΚΟ
0,00%
2.69
ΑΣΤΑΚ
+1,94%
7.34
ΑΤΕΚ
-8,99%
0.344
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
+0,44%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-1,62%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,60%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+1,20%
2.52
ΒΙΟΣΚ
+2,67%
1.345
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+1,20%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,24%
16.62
ΔΑΑ
+0,17%
8.314
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,52%
11.33
ΔΟΜΙΚ
+4,27%
4.88
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,46%
0.359
ΕΒΡΟΦ
-1,49%
1.655
ΕΕΕ
+1,82%
31.36
ΕΚΤΕΡ
+0,11%
4.48
ΕΛΒΕ
-4,76%
5
ΕΛΙΝ
+1,22%
2.48
ΕΛΛ
+1,06%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,58%
2.615
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.37
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.33
ΕΛΤΟΝ
-0,44%
1.792
ΕΛΧΑ
+3,18%
2.01
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,75%
1.33
ΕΤΕ
+4,35%
8.15
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,74%
2.035
ΕΧΑΕ
+0,78%
5.19
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-1,28%
0.424
ΙΛΥΔΑ
-1,14%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-1,85%
5.32
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-0,64%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
-2,33%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
3.695
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.51
ΚΕΠΕΝ
-2,50%
1.95
ΚΛΜ
+1,55%
1.64
ΚΟΡΔΕ
-2,63%
0.518
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.264
ΚΟΥΕΣ
-0,35%
5.73
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.37
ΛΑΒΙ
+0,83%
0.855
ΛΑΜΔΑ
+0,58%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,80%
34
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
-4,76%
0.32
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,68%
1.48
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,76%
3.9
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.96
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+1,38%
4.045
ΜΙΝ
+4,13%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,07%
27.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.035
ΜΟΥΖΚ
+1,37%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,97%
30.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,89%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+1,94%
38.94
ΝΑΚΑΣ
-0,72%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,94%
0.99
ΞΥΛΚ
-1,11%
0.267
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
-0,40%
24.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.88
ΟΠΑΠ
+0,58%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,44%
0.913
ΟΤΕ
+1,71%
14.3
ΟΤΟΕΛ
+0,47%
12.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.17
ΠΑΠ
-0,76%
2.61
ΠΕΙΡ
+2,59%
3.849
ΠΕΤΡΟ
+5,30%
8.74
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,85%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,92%
7.95
ΠΡΟΦ
+0,96%
4.745
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.69
ΣΑΡ
-0,68%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,27%
0.369
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.91
ΣΠΕΙΣ
+1,80%
7.9
ΣΠΙ
+1,69%
0.722
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,44%
18.41
ΤΖΚΑ
+1,57%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
+7,56%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-5,37%
0.282
ΦΡΛΚ
+0,24%
4.185
ΧΑΙΔΕ
-4,32%
0.665

Καραμανλής: Ο Πειραιάς γίνεται μία πόλη πιο ανθρώπινη

Στο μετρό του Πειραιά το οποίο εγκαινιάσθηκε επισήμως τη Δευτέρα αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

«Ο Πειραιάς γίνεται μία πόλη πιο ανθρώπινη, με ένα μέσο μοντέρνο, καθαρό και βιώσιμο. Το δεύτερο πιο σημαντικό είναι το πόσο εντυπωσιακός είναι ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο» σχολίασε ο υπουργός.

Παραμένοντας στον σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου, ο υπουργός μίλησε για τα αρχαιολογικά ευρήματα που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια των έργων και συγκεκριμένα για ένα ψηφιδωτό που αποσπάστηκε και επανατοποθετήθηκε, αλλά και τα παλιά υδραγωγεία που επίσης είναι εμφανή μέσα στον σταθμό.

«Αυτό δείχνει μια επιστημοσύνη που δεν την συναντάς σε πολλά μέρη του κόσμου» είπε χαρακτηριστικά και τόνισε πως όλα αυτά τα ευρήματα μπορεί να τα δει κανείς πριν «κόψει» εισιτήριο καθώς βρίσκονται στην αρχή του σταθμού.

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην επέκταση της γραμμής 4 του Μετρό. «Είναι έργα δύσκολα, όμως είναι έργα που πρέπει να κάνουμε και έχει κατασκευαστικό χρονοδιάγραμμα 7 με 8 χρόνια» δήλωσε.

Τόνισε πως το 33 με 35% των μετακινήσεων στην πόλη πρέπει να γίνονται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. «Ο προαστιακός έχει ενισχυθεί αισθητά, εν καιρώ πανδημίας αυξήσαμε το στόλο στα λεωφορεία, κάναμε προσλήψεις, μειώσαμε το εισιτήριο…χρειάζεται βελτίωση γιατί η καθημερινότητα των επιβατών έχει συνεχώς απαιτήσεις» συμπλήρωσε ο υπουργός.

Θεσσαλονίκη

«Η Θεσσαλονίκη είναι ένα έργο που έχει περάσει από χίλια κύματα, είναι σαν το γιοφύρι της Άρτας» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Εξήγησε πως τα ζητήματα με την αρχαιολογία έχουν ξεπεραστεί και η κυβέρνηση απέδειξε πως μπορούν οι σταθμοί να συνυπάρχουν με τα αρχαιολογικά ευρήματα, σημειώνοντας πως το μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό τέλος του 2023.

Σχετικά με το πρόβλημα των λεωφορείων που επίσης ταλανίζει την πόλη ανέφερε πως το «2019 είχαμε 239 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, σήμερα με τη σύμπραξη και του ιδιωτικού τομέα είμαστε σχεδόν στα 440, δεν είναι αρκετά, κάνουμε συνεχείς προσπάθειες για ενίσχυση του στόλου».

Επισήμανε παράλληλα πως πρέπει να σταματήσουμε «να βλέπουμε τον ιδιώτη ως μπαμπούλα». «Σεβόμαστε τον δημόσιο χαρακτήρα των μέσων μεταφοράς, αυτό όμως δεν σημαίνει πως όπου παρατηρούνται ελλείψεις δεν θα συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα, και έχουμε δώσει συγκοινωνιακό έργο σε ιδιώτη και έχει αποδειχθεί πως έχει πάει πολύ καλά» προσέθεσε ο υπουργός.

Οδός Πατρών – Πύργου

Ολοκληρώνοντας ο υπουργός αναφέρθηκε και στο οδικό δίκτυο Πατρών – Πύργου αποκαλύπτοντας πως θα είναι έτοιμο σε 36 μήνες.

«Έχουμε δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα, είναι ένα έργο που γίνεται από την Ολυμπία Οδό…υπολογίζουμε πως το μεγαλύτερο κομμάτι θα δοθεί στην κυκλοφορία το 2024» είπε.



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!