Γ.Δ.
1357.3 -2,40%
ACAG
-1,10%
6.29
CENER
-2,84%
6.84
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
-0,91%
9.77
OPTIMA
-0,10%
9.8
TITC
-1,89%
26
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-5,15%
1.326
ΑΒΕ
0,00%
0.5
ΑΔΜΗΕ
-2,79%
2.09
ΑΚΡΙΤ
-3,70%
0.91
ΑΛΜΥ
-2,72%
2.5
ΑΛΦΑ
-3,62%
1.518
ΑΝΔΡΟ
-0,86%
6.9
ΑΡΑΙΓ
-4,31%
11.32
ΑΣΚΟ
-1,16%
2.55
ΑΣΤΑΚ
-4,85%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,55%
7.36
ΑΤΤ
-0,92%
10.8
ΑΤΤΙΚΑ
-0,89%
2.23
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,76%
5.19
ΒΙΟΚΑ
-1,03%
2.87
ΒΙΟΣΚ
-2,17%
1.125
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
-9,72%
0.195
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-3,34%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-5,73%
15.46
ΔΑΑ
-0,17%
8.166
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-3,62%
10.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,32%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,34%
1.445
ΕΕΕ
-3,11%
27.4
ΕΚΤΕΡ
-0,65%
3.82
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-3,80%
2.28
ΕΛΛ
-0,67%
14.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,20%
2.495
ΕΛΠΕ
-1,94%
8.07
ΕΛΣΤΡ
-1,67%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-3,52%
1.81
ΕΛΧΑ
-1,77%
1.778
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,42%
9.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.21
ΕΤΕ
-2,00%
7.066
ΕΥΑΠΣ
-2,44%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-3,04%
5.43
ΕΥΡΩΒ
-1,37%
1.804
ΕΧΑΕ
-2,20%
4.89
ΙΑΤΡ
-3,27%
1.625
ΙΚΤΙΝ
-1,35%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-6,49%
1.44
ΙΝΚΑΤ
-3,19%
4.85
ΙΝΛΙΦ
-1,88%
4.71
ΙΝΛΟΤ
-2,87%
1.014
ΙΝΤΕΚ
-3,04%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,45%
4.44
ΙΝΤΕΤ
-4,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-3,93%
3.18
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
-0,67%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-2,63%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-1,85%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-7,96%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-3,46%
5.02
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-6,14%
1.3
ΛΑΒΙ
-4,51%
0.783
ΛΑΜΔΑ
-2,64%
6.28
ΛΑΜΨΑ
-2,44%
32
ΛΑΝΑΚ
-6,60%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.32
ΛΕΒΠ
+2,22%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,87%
2.62
ΜΑΘΙΟ
-4,05%
1.065
ΜΕΒΑ
-2,65%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-1,37%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-2,36%
3.72
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,75%
25.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
-1,38%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-2,55%
26.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,78%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
35.36
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
-0,80%
0.99
ΞΥΛΚ
-0,70%
0.282
ΞΥΛΚΔ
-37,50%
0.001
ΞΥΛΠ
-1,27%
0.312
ΞΥΛΠΔ
-77,27%
0.0025
ΟΛΘ
+2,24%
22.8
ΟΛΠ
-3,25%
23.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,80%
16.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,03%
0.864
ΟΤΕ
-1,82%
14
ΟΤΟΕΛ
-2,43%
12.84
ΠΑΙΡ
+2,63%
1.17
ΠΑΠ
-0,77%
2.59
ΠΕΙΡ
-2,00%
3.718
ΠΕΤΡΟ
-6,44%
8.42
ΠΛΑΘ
-1,55%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-1,59%
1.116
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-2,57%
3.975
ΡΕΒΟΙΛ
-1,56%
1.58
ΣΑΡ
-1,40%
11.24
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-3,74%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
2
ΣΠΕΙΣ
+0,55%
7.32
ΣΠΙ
-7,14%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-5,34%
17.2
ΤΖΚΑ
-3,29%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.68
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,45%
0.348
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-3,45%
0.28
ΦΡΛΚ
-3,40%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Μ. Παπαδόπουλος: Η οδική ασφάλεια είναι εθνικό θέμα

Η οδική ασφάλεια είναι εθνικό θέμα και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα που έστειλε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οδικής συμπεριφοράς που διοργάνωσε ο γνωστός οδηγός αγώνων, Τάσος Μαρκουίζος (Ιαβέρης) σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.

Στην κατάμεστη αίθουσα, οι παραβρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ακούσουν, αλλά κυρίως να δουν, συγκλονιστικά video-σποτ οδικής ασφάλειας, που στο τέλος τους προβλημάτισαν και τους έκαναν να ανησυχήσουν για γνωστά θέματα που μέχρι τώρα μπορεί να τα θεωρούσαν ασήμαντα, εύκολα ή ανώδυνα. «Θέλουμε να κάνουμε μια σειρά από δράσεις που θα έχουν ως στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Μπορεί να άλλαξε ο τρόπος εξέτασης των νέων οδηγών και η κυβέρνηση να συνεχίζει να επενδύει μεγάλα ποσά για οδικά έργα, αλλά τα ατυχήματα παραμένουν. Αυτό που χρειάζεται είναι η συνεργασία όλων: Της πολιτείας, των δήμων, των επαγγελματιών του χώρου και των πολιτών. Πρέπει να αλλάξουμε την οδηγική παιδεία των Ελλήνων. Οδική ασφάλεια δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα, οι μοτοσικλέτες, τα ποδήλατα και τα πατίνια, αλλά να προβλέπουμε και αυτά που θα συμβούν κατά τη διάρκεια της χρήσης τους», τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος και συνέχισε: «Δεν θέλουμε να καταλήξουν τα πατίνια το ίδιο με αυτό που συμβαίνει με τις γουρούνες στα νησιά, όπου είναι επικίνδυνες διότι δεν υπάρχει έλεγχος. Χρειάζεται γνώση των θεμάτων και ενημέρωση. Πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα που θα δίνει έμφαση στην εκπαίδευση για να παράγει καλύτερους οδηγούς».

Τα Σεμινάρια Οδικής Συμπεριφοράς (Σ.Ο.Σ.) αποτελούν σημαντικό πυλώνα στην προσπάθεια εκπαίδευσης, κυρίως, της συνείδησης των ανθρώπων κατά την κυκλοφορία στο οδικό περιβάλλον. Μέσα από αυτά υπάρχει ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου, με απώτερο σκοπό την ελαχιστοποίηση των τροχαίων δυστυχημάτων. Στοχεύουν επίσης στην ανύψωση του επιπέδου αυτοεκτίμησης των ανθρώπων, ώστε «αυτοί να συνεχίζουν να υπάρχουν στις οικογένειες τους και έτσι να μην κλείνουν τα σπίτια τους. Είναι το χειρότερο πράγμα ένας γονιός να θάβει το παιδί του. Τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα συντελείται μια γενοκτονία, καθώς τα νεαρά παιδιά δεν προλαβαίνουν να κάνουν παιδιά. Παράλληλα υπάρχουν πολλαπλάσιοι ανάπηροι και τραυματίες με προβλήματα που τους ακολουθούν μια ζωή. Το 87% των θανάτων και των αναπήρων γίνεται μέσα στις πόλεις. Αλλά θα πρέπει τα μέσα ενημέρωσης να προβάλουν το θέμα, να το αναδεικνύουν για να υπάρξει ευαισθητοποίηση», επισήμανε μεταξύ άλλων ο Ιαβέρης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!