Γ.Δ.
1448.7 +0,06%
ACAG
+1,54%
6.6
CENER
+1,75%
7.57
CNLCAP
+2,96%
6.95
DIMAND
-0,10%
9.68
OPTIMA
+3,70%
10.66
TITC
-0,53%
28.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.484
ΑΒΕ
+0,61%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.23
ΑΚΡΙΤ
+1,10%
0.92
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.627
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.3
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-1,08%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+6,37%
8.02
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,69%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
+0,41%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-3,89%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
16.44
ΔΑΑ
+0,12%
8.458
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.36
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,29%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+3,31%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
-1,39%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,97%
2.595
ΕΛΠΕ
-0,36%
8.28
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.868
ΕΛΧΑ
-1,02%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
+9,79%
0.157
ΕΠΣΙΛ
+5,10%
10.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,92%
7.656
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,86%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,64%
2.017
ΕΧΑΕ
-1,91%
5.13
ΙΑΤΡ
-0,61%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-1,76%
0.447
ΙΛΥΔΑ
-3,03%
1.6
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,83%
4.78
ΙΝΛΟΤ
-2,56%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-2,66%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,91%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+3,24%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
3.525
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,63%
1.585
ΚΕΠΕΝ
+9,89%
2
ΚΛΜ
-1,88%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-2,59%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-3,23%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.59
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
-1,05%
0.846
ΛΑΜΔΑ
-1,56%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,85%
33
ΛΑΝΑΚ
+3,64%
1.14
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+2,55%
2.82
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.06
ΜΕΒΑ
+2,33%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,03%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,02%
3.95
ΜΙΝ
+2,36%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,79%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
+1,14%
28.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,29%
38.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.035
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-2,40%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
+0,61%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-1,03%
2.87
ΟΠΑΠ
-0,42%
16.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
-0,97%
14.28
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
-0,69%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+0,65%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,69%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.63
ΣΑΡ
+1,02%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,94%
2.02
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.6
ΣΠΙ
-3,90%
0.74
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,04%
18.11
ΤΖΚΑ
-4,48%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,92%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,39%
0.366
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.175
ΧΑΙΔΕ
+2,29%
0.67

Παπαδόπουλος: Με το νέο ΚΟΚ απενοχοποιείται το αυτοκίνητο

Στα ταξί αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος στα Παραπολιτικά 90,1 που μίλησε ακόμα και για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.Όσα ισχυρίζεται ο κ. Λυμπερόπουλος του ΣΑΤΑ δεν ισχύουν, είπε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος που  τόνισε πως είναι σε συνεργασία με την ομοσπονδία των ταξί και τον ΣΑΤΑ, είπε πως τα ταξί στηρίχθηκαν ενώ στο νέο νόμο μπαίνουν πολλές διοικητικές πράξεις .

Ερωτηθείς για το μεταφορικό έργο παραδέχθηκε ότι υπάρχουν παράνομοι και η κυβέρνηση στηρίζει τους νόμιμους οι οποίο φορολογούνται.

Σημείωσε πως πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρχει μεταφορικό μέσο που θα είναι σε εναρμόνιση με τους νόμους του κράτους.

Σε ότι αφορά τον νέο ΚΟΚ που προωθείται είπε πως αλλάζει κυρίως τα πρόστιμα και επιθυμία είναι να είναι πιο δίκαιος και πιο αυστηρός. Σημείωσε πως με τον νέο ΚΟΚ απενοχοποιείται το αυτοκίνητο.

Eιδικότερα, αναφορικά με τις καταγγελίες του κ. Λυμπερόπουλου για τη διαγραφή προστίμων μετά από παρέμβαση του κ. Παπαδόπουλου ο υφυπουργός τόνισε: «Αυτό είναι ψευδές, ας μας πει έναν άνθρωπο από την Τροχαία ο οποίος δέχτηκε παρέμβαση από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ή απ’ εμένα προσωπικά. Δεν ισχύει! Δεν έχω διάθεση να παρακολουθήσω τον κατήφορο του κ. Λυμπερόπουλου σε μια προεκλογική περίοδο γιατί το συνηθίζει άλλωστε. Στην πολιτική όλοι έχουμε ζυγιστεί και ο καθένας ξέρει το πως λειτουργούμε και ποιες είναι οι αξίες, οι αρχές μας και τα δεδομένα που έχουμε.

Ο κ. Λυμπερόπουλος εκπροσωπεί το ΣΑΤΑ σε ένα βαθμό, αυτά τα οποία έχουν ειπωθεί δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση. Με το καθεστώς ανομίας και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι απέναντι και μας ενδιαφέρει να μην υπάρχει υποκλοπή μεταφορικού έργου, να υπάρχει μια σοβαρότητα. Άλλωστε η σημερινή κυβέρνηση, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο υπουργός ο κ. Καραμανλής και ο ομιλών έχουμε δείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον μας για τα ταξί επομένως τα συνδικαλιστικά τερτίπια ή άλλες διαφωνίες δεν αφορούν εμάς, αφορούν τον κλάδο στον οποίο δεν θέλουμε να παρέμβουμε κιόλας.

Είμαστε σε άριστη συνεργασία και πολύ τακτική επικοινωνία με την Ομοσπονδία των ταξί και με το ΣΑΤΑ. Τους έχω δεχτεί πάρα πολλές φορές κι έχουμε κουβεντιάσει τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν. Προσπαθήσαμε με κάθε τρόπο να στηρίξουμε τα ταξί, στον καινούργιο νόμο που κατεβαίνουμε βάζουμε και πολλές διοικητικές πράξεις οι οποίες είναι σε εκκρεμότητα να τις λύσουμε. Την ταυτότητα των οδηγών ταξί, ενισχύθηκαν τα ταξί με 200€ από το υπουργείο Οικονομικών, κάναμε ένα πάγιο αίτημά τους με ένα πιλοτικό πρόγραμμα που ξεκινήσαμε για το Νότιο Αιγαίο με τα 9θέσια ταξί το οποίο τώρα θα επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα γιατί το ζητούν εδώ και πολλά χρόνια και η Ομοσπονδία και τα Σωματεία των ταξί βέβαια θα επιλέξει το κάθε σωματείο αν θα το πάρει ή όχι. Δεν έχω καμία διάθεση και λογική να μπω σε αντιπαράθεση με τον κ. Λυμπερόπουλο απλώς λεω δυνατά ότι αυτά τα οποία λέει δεν ισχύουν».

Ερωτηθείς αν είναι ικανοποιημένος από τον τρόπο που λειτουργεί η ιδιωτική αγορά στο κομμάτι των μεταφορών και πιστεύει ότι ο νόμος βάζει τις δικλείδες ώστε να λειτουργούν όλα με κανόνες ο Μιχάλης Παπαδόπουλος τόνισε τα εξής: «Υπάρχει ο νόμος και η απόλυτη νομιμότητα για αυτούς που λειτουργούν νόμιμα δηλαδή για αυτούς που μπαίνουν στην πλατφόρμα του υπουργείου Μεταφορών, για αυτούς που έχουνε voucher, για αυτούς που τηρούν τις διαδικασίες. Αυτοί είναι η πλειοψηφία, βεβαίως υπάρχουν και οι παράνομοι όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα, στο μεταφορικό έργο θεωρώ ότι είναι λίγο παραπάνω αλλά αυτό ειναι δουλειά ελέγχου από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Εμείς στηρίζουμε τους νόμιμους είτε είναι ταξί είτε είναι ΙΧ 9θέσια με οδηγό, οι παράνομοι είναι απέναντί μας και τους διώκουμε με κάθε τρόπο».

Σε ερώτηση εάν φορολογούνται όλες αυτές οι δραστηριότητες στην Ελλάδα ή τα χρήματα και η προμήθεια πηγαίνει στο εξωτερικό απάντησε τα ακόλουθα: «Οι νόμιμοι που δουλεύουνε νόμιμα φορολογούνται στην Ελλάδα, τώρα αν υπάρχουν κάποιοι που κατά καιρούς έχουμε βρει και εμείς και τους έχουμε καταγγείλει στο υπουργείο Οικονομικών και στην ΑΑΔΕ γιατί αυτό είναι θέμα του υπουργείου Οικονομικών εμείς έχουμε υποχρέωση όμως και να το καυτηριάζουμε και όταν το εντοπίζουμε να το καταγγέλλουμε γιατί η δική μας πρόθεση είναι να υπάρχει ένα μεταφορικό έργο το οποίο θα είναι σε απόλυτη εναρμόνιση με τους νόμους που έχει το ελληνικό κράτος.

Ο νόμος Σπίρτζη ο οποίος είναι ανεφάρμοστος για τους διαμεσολαβητές οι οποίοι παίζουν τέτοιο ρόλο μεταξύ κάποιων και κάνουν τριγωνικές κλήσεις ή κρατήσεις αυτοκινήτων στον καινούργιο νόμο που έχουμε τώρα θα το αλλάξουμε. Δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε τη χρήση των νομίμων επιβατικών, αυτά που είναι ΙΧ με οδηγό, αυτό είναι κάτι που ισχύει σε όλο τον κόσμο που έχουν νόμιμα τα τιμολόγια τους , που αποδίδουν ΦΠΑ στην Ελλάδα».

Για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Αναφορικά με το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ο Μιχάλης Παπαδόπουλος υπογράμμισε: «Ο νέος ΚΟΚ που προωθούμε αλλάζει κυρίως τα πρόστιμα, ο ΚΟΚ έχει να αλλάξει από το 2007. Θέλουμε να είναι πιο δίκαιος, ποιο αποτελεσματικός που αφορά τη σημερινή πραγματικότητα αλλά ταυτόχρονα και πιο αυστηρός. Το βασικό βέβαια είναι να πείσουμε τον κόσμο να αλλάξει κουλτούρα έτσι λοιπον στη διυπουργική επιτροπή που συνδυάζει και τον ΚΟΚ προσπαθούμε το κάθε υπουργείο που συμμετέχει να αναπτύξουμε δράσεις τέτοιες που να αλλάξουμε την κουλτούρα στους συμπολίτες μας. Ο ΚΟΚ απενοχοποιεί τ’ αυτοκίνητο γιατί δεν φταίει το αυτοκίνητο ή η οικογένεια που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο αν ένα μέλος είναι εγκληματικά απαράδεκτος σαν οδηγός ή αν ένας οδηγός που δουλεύει σε μια εταιρεία στερεί από την εταιρεία με την αφαίρεση των πινακίδων το αυτοκίνητο από την εταιρεία. Απενοχοποιούμε το αυτοκίνητο γιατί δεν φταίει σε τίποτα αν κάποιος οδηγεί ως ηλίθιος άρα εμείς θέλουμε να δυσκολέψουμε και να τιμωρήσουμε αυτούς που το κάνουν αυτό απενοχοποιώντας το αυτοκίνητο. Διαμορφώνεται ένας ΚΟΚ που αντιστοιχεί την ελληνική πραγματικότητα του σήμερα.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο υπουργός έχει κάνει ένα πολύ μεγάλο έργο όσον αφορά το θέμα των υποδομών των δρόμων. Οι δρόμοι στην Ελλάδα έχουν βελτιωθεί κατά εκπληκτικό τρόπο και το πρόγραμμα το οποίο συνεχίσει θα τους βελτιώσει ακόμη περισσότερο. Άρα το ένα κομμάτι των υποδομών είναι σε άριστη κατάσταση, το δεύτερο κομμάτι της οδήγησης και της συμπεριφοράς… είναι θέμα κουλτούρας που πρέπει να διαμορφώσουμε».

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!