Γ.Δ.
1054.59 +0,84%
ACAG
+0,42%
12.04
CENER
0,00%
3.91
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
+0,42%
12.05
TITC
+0,69%
14.66
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.7
ΑΒΑΞ
+0,52%
0.772
ΑΒΕ
+0,76%
0.528
ΑΔΜΗΕ
+2,33%
1.76
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.165
ΑΛΦΑ
-0,71%
1.125
ΑΝΔΡΟ
+4,07%
6.4
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
7.6
ΑΣΚΟ
+0,45%
2.22
ΑΣΤΑΚ
+0,48%
8.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.35
ΑΤΡΑΣΤ
+1,94%
5.25
ΑΤΤ
+1,83%
13.32
ΑΤΤΔ
+41,99%
1.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,60%
4.22
ΒΙΟΚΑ
-3,43%
1.97
ΒΙΟΣΚ
+0,65%
0.617
ΒΙΟΤ
-6,90%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.179
ΒΟΣΥΣ
-3,67%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,50%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,37%
10.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
+2,57%
7.98
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,29%
0.788
ΔΟΥΡΟ
-3,85%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,64%
0.311
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.77
ΕΕΕ
+0,84%
25.23
ΕΚΤΕΡ
+2,14%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,97%
0.407
ΕΛΙΝ
0,00%
2.1
ΕΛΛ
+0,30%
16.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,50%
2.025
ΕΛΠΕ
+2,16%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΤΟΝ
+0,88%
2.29
ΕΛΧΑ
+0,49%
1.652
ΕΝΤΕΡ
+1,06%
3.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
+0,27%
7.48
ΕΣΥΜΒ
+1,31%
0.618
ΕΤΕ
+0,27%
4.47
ΕΥΑΠΣ
-1,18%
3.36
ΕΥΔΑΠ
-0,61%
6.5
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
1.217
ΕΧΑΕ
-0,13%
3.925
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,52%
0.577
ΙΛΥΔΑ
-0,42%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+0,63%
1.59
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.62
ΙΝΛΟΤ
+1,56%
0.65
ΙΝΤΕΚ
+1,64%
4.34
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
+2,62%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+1,22%
1.82
ΚΑΜΠ
-5,43%
2.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
314
ΚΕΚΡ
+3,83%
1.084
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
+0,83%
0.968
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.586
ΚΟΥΑΛ
+0,74%
0.544
ΚΟΥΕΣ
-0,39%
5.05
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.308
ΚΡΙ
+1,60%
6.34
ΚΤΗΛΑ
+5,45%
1.74
ΚΥΡΙΟ
+3,20%
1.13
ΛΑΒΙ
+0,99%
0.407
ΛΑΜΔΑ
+3,09%
5.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
23
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
-9,62%
0.282
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
+1,96%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.8
ΜΕΒΑ
0,00%
3.14
ΜΕΝΤΙ
-0,28%
3.56
ΜΕΡΚΟ
0,00%
51
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
-0,81%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,87%
23.68
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.716
ΜΟΤΟ
-0,33%
2.98
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
19.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,89%
2.28
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.56
ΜΥΤΙΛ
+1,55%
26.2
ΝΑΚΑΣ
+7,14%
2.4
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
+1,54%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
+1,65%
24.7
ΟΛΠ
+1,05%
19.18
ΟΛΥΜΠ
-0,49%
2.04
ΟΠΑΠ
-1,47%
14.79
ΟΤΕ
+0,97%
13.49
ΟΤΟΕΛ
-0,82%
12.16
ΠΑΙΡ
0,00%
0.924
ΠΑΠ
+1,29%
2.36
ΠΕΙΡ
+2,23%
1.9975
ΠΕΤΡΟ
+0,89%
6.8
ΠΛΑΘ
+1,13%
4.045
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-1,31%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+1,93%
2.9
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.275
ΣΑΡ
+0,44%
6.83
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+1,80%
0.283
ΣΙΔΜΑ
+1,30%
2.34
ΣΠΕΙΣ
-2,42%
6.44
ΣΠΙ
+1,69%
0.6
ΣΠΥΡ
-2,70%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+1,55%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,53%
1.89
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,91%
1.06
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.19
ΦΙΕΡ
0,00%
0.425
ΦΛΕΞΟ
-0,58%
8.55
ΦΡΙΓΟ
+2,73%
0.0565
ΦΡΛΚ
+1,14%
3.54
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+2,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Εγνατία : Προς παραλαβή ο κάθετος άξονας Δράμας-Αμφίπολης

Η σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολης έχει ολοκληρωθεί. Το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021 και η Κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Δράμας της ΝΔ κ. Κωνσταντίνου Μπλούχου, ο υπουργός ενημέρωσε ότι το αντικείμενο της «Μελέτης Οδού Δράμας – Αμφίπολης – Τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» αφορούσε στην εκπόνηση όλων των αναγκαίων μελετών οδοποιίας, υδραυλικών, στατικών κλπ., για τη δημοπράτηση και κατασκευή του τμήματος μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων.

Δηλαδή, την δημιουργία ενός κλειστού αυτοκινητόδρομου δυο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με διαχωρισμό των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας με νησίδα και όλες τις απαραίτητες κυκλοφοριακές συνδέσεις.

Αυτήν την στιγμή, επομένως, έχει εγκριθεί το σύνολο του συμβατικού τεχνικού αντικειμένου και επίκειται η τελική παραλαβή, σημείωσε.

Μάλιστα, υπενθύμισε ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης και σήμερα προχωράει η υλοποίηση του, ώστε να γίνει αυτή η οδική σύνδεση πραγματικότητα μετά από δύο δεκαετίες και να βγει από την απομόνωση όλη η περιοχή.

Όπως υπενθύμισε όμως, «δυστυχώς, τον Ιούλιο του 2019, δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα του έργου στο Υπουργείο, παρά μόνο κάποιες προμελέτες του 2013».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως: «Τρέξαμε γρήγορα όλες τις διαδικασίες, ώστε και να ωριμάσουν ταχύτατα οι μελέτες και να προχωρήσουμε άμεσα στη δημοπράτηση του έργου». Και ανακοίνωσε ότι το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021 και έχει προταθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης καθώς θα έχει ωριμότητα, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα και για άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία. Σημείωσε ότι τα οδικά έργα δεν είναι στην προτεραιότητα του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλά η Κυβέρνηση δίνει μάχη για να εντάξει ορισμένα εξ αυτών, όπως επίσης ο ΒΟΑΚ και ο Ε65.

Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατ. ευρώ.

Οι υπό εκτέλεση συμβάσεις

Ο υπουργός περιέγραψε την πρόοδο των εργασιών στις τέσσερις υπό εκτέλεση συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών.

Συγκεκριμένα:

  • Η Σύμβαση Συγκοινωνιακών Μελετών με αντικείμενο την οριστική μελέτη οδοποιίας και υδραυλικών του Ανισόπεδου Κόμβου της Πρώτης Σερρών, η οποία έχει ήδη εγκριθεί, και τη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης όλου του οδικού άξονα.
  • Η Σύμβαση Στατικών Μελετών με αντικείμενο τις οριστικές μελέτες 12 τεχνικών έργων του οδικού άξονα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει ήδη εγκριθεί
  • Οι Οριστικές Μελέτες Οδοποιίας και Υδραυλικών των Ανισόπεδων Κόμβων Μεσορράχης και Μικρού Σουλίου, καθώς και σύνταξη τευχών δημοπράτησης του συνολικού έργου «Οδός Δράμα – Αμφίπολη, τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» και
  • Η Σύμβαση Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών, για τον οδοφωτισμό όλων των ανισόπεδων κόμβων του οδικού άξονα.

Όσον αφορά στο υπολειπόμενο τμήμα Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, τη μελέτη έχει αναλάβει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, στο πλαίσιο και της αποκέντρωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!