Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Εγνατία : Προς παραλαβή ο κάθετος άξονας Δράμας-Αμφίπολης

Η σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολης έχει ολοκληρωθεί. Το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021 και η Κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Δράμας της ΝΔ κ. Κωνσταντίνου Μπλούχου, ο υπουργός ενημέρωσε ότι το αντικείμενο της «Μελέτης Οδού Δράμας – Αμφίπολης – Τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» αφορούσε στην εκπόνηση όλων των αναγκαίων μελετών οδοποιίας, υδραυλικών, στατικών κλπ., για τη δημοπράτηση και κατασκευή του τμήματος μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων.

Δηλαδή, την δημιουργία ενός κλειστού αυτοκινητόδρομου δυο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με διαχωρισμό των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας με νησίδα και όλες τις απαραίτητες κυκλοφοριακές συνδέσεις.

Αυτήν την στιγμή, επομένως, έχει εγκριθεί το σύνολο του συμβατικού τεχνικού αντικειμένου και επίκειται η τελική παραλαβή, σημείωσε.

Μάλιστα, υπενθύμισε ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης και σήμερα προχωράει η υλοποίηση του, ώστε να γίνει αυτή η οδική σύνδεση πραγματικότητα μετά από δύο δεκαετίες και να βγει από την απομόνωση όλη η περιοχή.

Όπως υπενθύμισε όμως, «δυστυχώς, τον Ιούλιο του 2019, δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα του έργου στο Υπουργείο, παρά μόνο κάποιες προμελέτες του 2013».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως: «Τρέξαμε γρήγορα όλες τις διαδικασίες, ώστε και να ωριμάσουν ταχύτατα οι μελέτες και να προχωρήσουμε άμεσα στη δημοπράτηση του έργου». Και ανακοίνωσε ότι το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021 και έχει προταθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης καθώς θα έχει ωριμότητα, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα και για άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία. Σημείωσε ότι τα οδικά έργα δεν είναι στην προτεραιότητα του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλά η Κυβέρνηση δίνει μάχη για να εντάξει ορισμένα εξ αυτών, όπως επίσης ο ΒΟΑΚ και ο Ε65.

Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατ. ευρώ.

Οι υπό εκτέλεση συμβάσεις

Ο υπουργός περιέγραψε την πρόοδο των εργασιών στις τέσσερις υπό εκτέλεση συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών.

Συγκεκριμένα:

  • Η Σύμβαση Συγκοινωνιακών Μελετών με αντικείμενο την οριστική μελέτη οδοποιίας και υδραυλικών του Ανισόπεδου Κόμβου της Πρώτης Σερρών, η οποία έχει ήδη εγκριθεί, και τη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης όλου του οδικού άξονα.
  • Η Σύμβαση Στατικών Μελετών με αντικείμενο τις οριστικές μελέτες 12 τεχνικών έργων του οδικού άξονα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει ήδη εγκριθεί
  • Οι Οριστικές Μελέτες Οδοποιίας και Υδραυλικών των Ανισόπεδων Κόμβων Μεσορράχης και Μικρού Σουλίου, καθώς και σύνταξη τευχών δημοπράτησης του συνολικού έργου «Οδός Δράμα – Αμφίπολη, τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» και
  • Η Σύμβαση Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών, για τον οδοφωτισμό όλων των ανισόπεδων κόμβων του οδικού άξονα.

Όσον αφορά στο υπολειπόμενο τμήμα Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, τη μελέτη έχει αναλάβει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, στο πλαίσιο και της αποκέντρωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!