Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Παπαδόπουλος: Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πόλος έλξης θεματικού τουρισμού

Τα οφέλη από τις συνέργειες που αναπτύσσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε) ανέδειξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε εκδήλωση της Ομοσπονδίας για την παρουσίαση του λευκώματος με θέμα το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι τα ιστορικά οχήματα αποτελούν μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και γι΄ αυτό το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ολοκλήρωσε το θεσμικό πλαίσιο για τον χαρακτηρισμό των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για την κυκλοφορία τους.

«Για πρώτη φορά χορηγούνται από το υπουργείο Μεταφορών πινακίδες κυκλοφορίας ιστορικών οχημάτων, τα οποία θα καταγράφονται, πλέον, στο Πληροφοριακό Σύστημα που διαθέτει το υπουργείο, ώστε να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό και την ταυτότητα αυτών των οχημάτων. Θα υπόκεινται, επίσης, σε τεχνικό έλεγχο, καθώς η τήρησή τους σε άριστη τεχνική κατάσταση αποτελεί μια εικόνα – πρότυπο για την εμπέδωση της σημασίας που προσδίδει η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Οδική Ασφάλεια» τόνισε ο υφυπουργός. Και πρόσθεσε ότι με απόφαση του δόθηκε η δυνατότητα στα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο2, που μεταφέρουν αυτοκίνητα, να πάρουν ανεξάρτητες άδειες και πινακίδες με μελέτη μηχανολόγου, ακόμη κι αν δεν είχαν πιστοποιητικό ρυμούλκησης πριν από την ισχύ της σχετικής διάταξης.

«Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η διεξαγωγή εκδηλώσεων όπως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς ένα σημαντικό σκέλος της διοργάνωσης είναι η μεταφορά των αγωνιστικών οχημάτων», είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

Με αφορμή την έκδοση του λευκώματος, «Οι πρωταγωνιστές γράφουν την Ιστορία», ο υφυπουργός συνεχάρη την Ομοσπονδία για την επιτυχία της διοργάνωσης που διεξήχθη τον Ιούνιο σημειώνοντας πως «αποτυπώνεται ο αγώνας των ανθρώπων που έτρεξαν στις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας με τα αυτοκίνητα που κάποτε πρωταγωνιστούσαν στο Ράλι Ακρόπολις, το οποίο συμπληρώνει φέτος 70 χρόνια ζωής. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έλαβε την έγκριση της FIA και εντάχθηκε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων του 2023, όπου περιμένουμε όλοι να παρακολουθήσουμε έναν ακόμη καλύτερο αγώνα τον Νοέμβριο.

Κλείνοντας, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι η δυνατότητα που έχει ο κάτοχος ενός ιστορικού αυτοκινήτου να κυκλοφορεί με το αγαπημένο του όχημα ή να συμμετέχει στους αγώνες, κάθε κατηγορίας, καθιστούν την Ελλάδα πόλο έλξης για θεματικό τουρισμό υψηλής ποιότητας, καθώς η πατρίδα μας διαθέτει εξαιρετικές διαδρομές, μοναδικής ομορφιάς, τις οποίες μπορεί να διασχίσει ο επισκέπτης σε συνδυασμό με τη διοργάνωση των αγώνων, αλλά και μεμονωμένα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!