Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Παπαδόπουλος: Η ΝΔ έχει αποδείξει την αξιοπιστία της

Στις επερχόμενες εκλογές αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε.

«Η ΝΔ έχει αποδείξει την αξιοπιστία της και χρειάζεται ισχυρή λαϊκή εντολή για να συνεχίσει την ανάκαμψη της οικονομίας και να πραγματώσει το όραμα για την Ελλάδα του 2030, μια χώρα ευημερούσα στο εσωτερικό και πρωταγωνίστρια στο εξωτερικό» τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Το διακύβευμα των εκλογών είναι πρόοδος ή άλλη μια περιπέτεια, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και δηλώνει πως η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, παρά τις πρωτοφανείς κρίσεις που αντιμετώπισε, πανδημία και πόλεμος στην Ουκρανία, έκανε πράξη τα περισσότερα απ´ όσα υποσχέθηκε και τίμησε την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού μειώνοντας τους φόρους, προσελκύοντας επενδύσεις, εκσυγχρονίζοντας το κράτος και ενισχύοντας την άμυνα της πατρίδας και τη διεθνή θέση της χώρας.

Για το έργο του στο υπουργείο Μεταφορών, επισημαίνει πως έγινε ένα ουσιαστικό έργο που απέδωσε συγκεκριμένα αποτελέσματα στην ψηφιοποίηση, την ηλεκτροκίνηση, τα υδατοδρόμια, τις πράσινες μεταφορές, την εφοδιαστική αλυσίδα και φυσικά, την οδική ασφάλεια.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του Μιχάλη Παπαδόπουλου στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Ελάχιστα εικοσιτετράωρα απομένουν μέχρι την Κυριακή των εκλογών. Γιατί οι πολίτες να εμπιστευτούν τη διακυβέρνηση της χώρας και πάλι στη ΝΔ;

Η κυβέρνηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη έκανε πράξη περισσότερα απ΄ όσα υποσχέθηκε, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε πρωτοφανείς κρίσεις, όπως η πανδημία και ο πόλεμος στην Ουκρανία.

Τίμησε την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού μειώνοντας τους φόρους, προσελκύοντας επενδύσεις, εκσυγχρονίζοντας το κράτος και ενισχύοντας την άμυνα της πατρίδας και τη διεθνή θέση της χώρας.

Με αυτή την εμπειρία, η ΝΔ προτείνει στους Έλληνες ένα ρεαλιστικό κυβερνητικό πρόγραμμα που θα μας οδηγήσει σε έναν δρόμο ανάπτυξης και ασφάλειας, με καλύτερους μισθούς και περισσότερες ευκαιρίες, κυρίως για τους νέους ανθρώπους.

Η ΝΔ έχει αποδείξει την αξιοπιστία της και χρειάζεται ισχυρή λαϊκή εντολή για να συνεχίσει την ανάκαμψη της οικονομίας και να πραγματώσει το όραμα για την Ελλάδα του 2030, μια χώρα ευημερούσα στο εσωτερικό και πρωταγωνίστρια στο εξωτερικό.

Είστε ικανοποιημένος με το έργο σας στο υπουργείο Μεταφορών; Ποιοι είναι οι στόχοι στον τομέα μεταφορών για την επόμενη τετραετία;

Στο υπουργείο Μεταφορών καταφέραμε τα τελευταία χρόνια να πραγματοποιήσουμε ένα ουσιαστικό έργο που απέδωσε συγκεκριμένα αποτελέσματα στην ψηφιοποίηση, την ηλεκτροκίνηση, τα υδατοδρόμια, τις πράσινες μεταφορές, την εφοδιαστική αλυσίδα και φυσικά, την οδική ασφάλεια.

Με την ιδιότητα και του προέδρου της αρμόδιας Κυβερνητικής Επιτροπής, θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό ότι η Ελλάδα απέκτησε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια που προβλέπει σαφείς δράσεις από τους δημόσιους φορείς με σκοπό τη μείωση των θυμάτων από τροχαία δυστυχήματα κατά 50% έως το 2030.

Είναι ένα εθνικό ζήτημα που προϋποθέτει την αλλαγή της οδηγικής κουλτούρας και γι΄ αυτό επιτρέψαμε στους νέους να οδηγούν από την ηλικία των 17 ετών με συνοδό, ώστε να γίνει κτήμα τους ο σεβασμός στους κανόνες του ΚΟΚ.

Σε αυτή τη θητεία ψηφιοποιήθηκαν οι υπηρεσίες μεταφορών για την έκδοση προσωρινών αδειών οδήγησης, τα αντίγραφα και τις ανανεώσεις διπλωμάτων, τις μεταβιβάσεις και φυσικά αναπτύξαμε την εφαρμογή “wallet”, σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Τα στοιχεία του διπλώματος υπάρχουν στο κινητό τηλέφωνο του πολίτη και αυτή είναι μια απτή απόδειξη της δουλειάς που έχει γίνει.

Μετρήσιμη είναι και η πρόοδος στην ηλεκτροκίνηση, όπου τα σημεία φόρτισης πολλαπλασιάστηκαν από μόλις 58 το 2019, σε περισσότερα από 2.000, σήμερα, σε όλη την Ελλάδα. Στην ΚΥΑ που συνυπογράψαμε πρόσφατα με το Υπουργείο Περιβάλλοντος προβλέπονται άλλα 8.000 σημεία φόρτισης πανελλαδικά προσεχώς με απώτερο στόχο, το 2030 η Ελλάδα να διαθέτει 25.000 φορτιστές.

Προσθέτω, επίσης ότι από 405 ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων το 2018, φτάσαμε στις 4.731 το 2022 και έως τις αρχές Απριλίου ταξινομήθηκαν άλλα 2.045 νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης, άλλωστε, προβλέπεται υποχρεωτικά ως μια από αναγκαίες παρεμβάσεις σε κάθε Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που υποβάλλουν οι Δήμοι στο υπουργείο. Ο σχεδιασμός των αστικών παρεμβάσεων δεν γίνεται πλέον αποσπασματικά, αλλά κάθε πόλη οφείλει να ακολουθεί το μοντέλο της Βιώσιμης Κινητικότητας λαμβάνοντας μέριμνα για την προσβασιμότητα των ΑμεΑ και τη χρήση ήπιων μέσων μεταφοράς όπως το ποδήλατο, με βάση και τον Οδηγό Δημόσιας Πολιτικής, που εκπονήσαμε.

Μαζί με την ηλεκτροκίνηση θέσαμε και τις βάσεις για την εισαγωγή του υδρογόνου ως καύσιμο μεταφορών με τη δημοσίευση της ΚΥΑ για τη λειτουργία των πρατηρίων υδρογόνου.

Η συνέχιση αυτής της προσπάθειας είναι αναγκαία για τον μετασχηματισμό του ενεργειακού μείγματος στις μεταφορές, όπου η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει.

Το ίδιο ισχύει και για τα υδατοδρόμια, όπου απλοποιήθηκε το θεσμικό πλαίσιο και εγκρίναμε περισσότερες από 10 αδειοδοτήσεις με σκοπό να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο που θα επιτρέψει τις ιδιωτικές επενδύσεις στα υδροπλάνα, ένα νέο μέσο που θα προσδώσει άλλη δυναμική στον χάρτη των μεταφορών της Ελλάδας.

Η πατρίδα μας, άλλωστε, μετατρέπεται σε έναν κόμβο σύγχρονων υπηρεσιών μεταφορών, γεγονός που αποδεικνύεται και από τη ριζική αναβάθμιση των επιδόσεων στην εφοδιαστική και τα logistics, με βάση την τελευταία έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας.

Ο σιδηρόδρομος συνδέεται με λιμάνια και ΒΙΠΕ και εκσυγχρονίζει το επίπεδο των υπηρεσιών του με έργα που ήδη υλοποιούνται είτε έχουν ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης.

Η προεργασία που έχει γίνει θα καρποφορήσει τα επόμενα χρόνια υπό την προϋπόθεση να συνεχιστεί το έργο της σημερινής κυβέρνησης και να μην υπάρξει αβελτηρία και πισωγύρισμα.

Διεκδικείτε την επανεκλογή σας στον Νομό Κοζάνης. Ποιο είναι το αναπτυξιακό πρόγραμμα για την περιοχή σας ώστε οι Κοζανίτες να ψηφίσουν ΝΔ;

Η Δυτική Μακεδονία αποτελεί την ενεργειακή πηγή της Ελλάδας για περισσότερο από μισό αιώνα και η μετάβαση στη μετά – λιγνίτη εποχή πραγματοποιείται με βάση το Σχέδιο Δίκαιης Μετάβασης, σε συνδυασμό με το πρόγραμμα Ανάπτυξης της Περιφέρειας με ορίζοντα το 2030, που παρουσίασε ο πρωθυπουργός.

Σκοπός είναι να αξιοποιήσουμε όλους τους ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους για να εξασφαλίσουμε την ευημερία των κατοίκων της Κοζάνης και της Πτολεμαΐδας σε ένα καλύτερο περιβάλλον από το σημερινό.

Κονδύλια που υπερβαίνουν το 1 δισ. ευρώ διοχετεύονται σε νέες, ποιοτικές θέσεις εργασίας, παραγωγή «πράσινης» και φτηνής ενέργειας και σε πρωτοπόρες χρήσεις της γης, που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία στα προϊόντα της Δυτικής Μακεδονίας.

Επισημαίνω ότι στη Ζώνη Καινοτομίας που αναπτύσσεται με το Επιστημονικό Τεχνολογικό Πάρκο Πανεπιστημίου, θα αναπτυχθεί η πρώτη πιλοτική μονάδα παραγωγής Πράσινου Υδρογόνου, ενώ η οδική σύνδεση Τρίκαλα-Εγνατία του αυτοκινητόδρομου Ε65, που θα παραδοθεί το 2025, θα ανοίξει νέους δρόμους στο εμπόριο και στον τουρισμό.

Επιδίωξή μου είναι να συμβάλω με την εμπειρία μου ώστε όλες αυτές οι πρωτοβουλίες να αποδώσουν και να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα του ενεργειακού μετασχηματισμού εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες ζωής στους κατοίκους της Κοζάνης και ευρύτερα της Δυτικής Μακεδονίας.

Ποιο είναι το διακύβευμα των εκλογών και ποιο είναι το μήνυμά σας προς όλους τους ψηφοφόρους και ειδικά στους νέους και τους αναποφάσιστους;

Η διαφορά αυτής της κάλπης με τις προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις είναι ότι οι πολίτες έχουν μέτρο σύγκρισης και γνωρίζουν τη διαφορά ανάμεσα στη διακυβέρνηση της χώρας από τη ΝΔ και από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Το ερώτημα που τίθεται είναι ξεκάθαρο: θέλουμε Νέα Δημοκρατία και πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ή ΣΥΡΙΖΑ και πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα;

Θέλουμε μια σταθερή κυβέρνηση που υλοποιεί τις δεσμεύσεις της ή πειράματα ακυβερνησίας;

Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε την απλή αναλογική, ακριβώς γιατί προέβλεψε ότι δεν θα μπορέσει να κάνει πράξη όσα είχε υποσχεθεί στους πολίτες, διαψεύδοντας τις προσδοκίες τους.

Οι επιπτώσεις αυτής της τακτικής φαίνονται σήμερα, καθώς η προοδευτική διακυβέρνηση που ευαγγελίζεται ο κ. Τσίπρας αποδεικνύεται στην πράξη ως άλλη μια ουτοπία της αριστεράς.

Η ΝΔ ζητεί μια καθαρή εντολή διακυβέρνησης και απευθύνεται στους Έλληνες με ένα κοστολογημένο πρόγραμμα, που γνωρίζει ότι μπορεί να εφαρμόσει.

Το διακύβευμα, λοιπόν, των εκλογών είναι πρόοδος ή άλλη μια περιπέτεια.

Η απόφαση ανήκει στους πολίτες και ειδικά στους νέους, γιατί η επόμενη τετραετία είναι η πιο κρίσιμη για το μέλλον της χώρας στην οποία τα νέα παιδιά θα σταδιοδρομήσουν και θα κληθούν να πάρουν σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!