Γ.Δ.
1423.67 +0,43%
ACAG
-1,53%
6.45
CENER
+0,56%
7.17
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+2,66%
8.11
TITC
-0,57%
26.4
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-0,75%
1.598
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.28
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-0,97%
1.632
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.86
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
0,00%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,89%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+1,13%
2.69
ΒΙΟΣΚ
-0,40%
1.24
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-1,11%
1.775
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,83%
16.94
ΔΑΑ
-0,58%
8.53
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,83%
11.67
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,70%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+0,56%
1.8
ΕΕΕ
+0,27%
29.45
ΕΚΤΕΡ
+0,76%
3.97
ΕΛΒΕ
+2,97%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,51%
2.61
ΕΛΛ
+1,30%
15.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,19%
2.635
ΕΛΠΕ
-1,17%
8.42
ΕΛΣΤΡ
-0,78%
2.53
ΕΛΤΟΝ
+1,50%
2.03
ΕΛΧΑ
-0,20%
1.966
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.5
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
-0,33%
7.316
ΕΥΑΠΣ
+0,87%
3.47
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-0,17%
1.785
ΕΧΑΕ
+1,10%
5.51
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.785
ΙΚΤΙΝ
-0,20%
0.503
ΙΛΥΔΑ
-3,45%
1.82
ΙΝΚΑΤ
-1,29%
5.34
ΙΝΛΙΦ
-1,21%
4.88
ΙΝΛΟΤ
+3,19%
1.164
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.6
ΙΝΤΕΤ
-2,86%
1.36
ΙΝΤΚΑ
-0,27%
3.67
ΚΑΜΠ
0,00%
2.35
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+1,31%
1.55
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-2,68%
0.58
ΚΟΥΑΛ
-2,84%
1.37
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,52%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+8,67%
1.63
ΛΑΒΙ
+0,45%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,37%
6.7
ΛΑΜΨΑ
-0,63%
31.4
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,66%
0.386
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+1,56%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,73%
27.44
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.36
ΜΟΤΟ
+1,95%
3.13
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+0,76%
26.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.34
ΜΠΡΙΚ
+1,04%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
+0,06%
35.86
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+2,78%
1.11
ΞΥΛΚ
0,00%
0.328
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+0,88%
22.9
ΟΛΠ
+2,50%
28.7
ΟΛΥΜΠ
-2,74%
2.84
ΟΠΑΠ
+2,52%
16.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,01%
0.898
ΟΤΕ
+0,74%
13.63
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
+0,37%
1.35
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
+1,62%
3.894
ΠΕΤΡΟ
+1,51%
9.44
ΠΛΑΘ
-0,72%
4.145
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,69%
4.4
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,55%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,09%
0.439
ΣΙΔΜΑ
+0,49%
2.07
ΣΠΕΙΣ
-0,25%
7.88
ΣΠΙ
+14,89%
0.926
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,75%
18.05
ΤΖΚΑ
-4,01%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
-4,13%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,71%
1.672
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-4,15%
0.37
ΦΛΕΞΟ
+1,23%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.3
ΦΡΛΚ
-0,94%
4.225
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Μητσοτάκης: Μοναδικό στον κόσμο το Μετρό Θεσσαλονίκης

Επιβάτης στην πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο ίδιος έκανε για πρώτη φορά ολόκληρη τη διαδρομή, από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία και δήλωσε πως η κυβέρνησή του έκανε πράξη τη δέσμευσή της να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη.

«Η σημερινή εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Το Μετρό Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο αυτό έργο, τίθεται πια σε δοκιμαστική λειτουργία και όσοι είχαν την ευκαιρία να μας συνοδεύσουν σήμερα, καθώς διανύσαμε την πρώτη γραμμή του Μετρό, διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση αυτή τήρησε στο ακέραιο τη δέσμευσή της. Να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη.

Ταυτόχρονα, όμως, προστατεύοντας και την εξαιρετικά πλούσια πολιτιστική κληρονομιά η οποία αναδείχθηκε μέσα από τα έργα κατασκευής του Μετρό.

Είναι πράγματι μία πολύ σημαντική μέρα σήμερα για τη Θεσσαλονίκη, για τους Θεσσαλονικείς, καθώς ένα όνειρο δεκαετιών γίνεται πια πράξη.

Θέλω να ευχαριστήσω όλες και όλους όσοι εργάστηκαν με πολύ μεγάλο κόπο για να μπορέσουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, για να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου το οποίο ξεκινά τη δοκιμαστική του λειτουργία.

Ραντεβού στο Σταθμό Βενιζέλου, όπου εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε με πόση μεγάλη προσοχή και σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά γίνεται η επανατοποθέτηση των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων. Έτσι, όπως σας είπα, να κάνουμε πραγματικά πράξη το μετρό της Θεσσαλονίκης, να μην είναι απλά ένα σημαντικό μεταφορικό έργο αλλά ουσιαστικά ένα ζωντανό μουσείο. Πιστεύω ένα Μετρό μοναδικό στον κόσμο που ίσως από μόνο του να αξίζει μία επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Επίσκεψη του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη στην Θεσσαλονίκη@Eurokinissi
Επίσκεψη του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη στην Θεσσαλονίκη
@Eurokinissi

Ανακοίνωσε μάλιστα ότι τώρα που γίνεται πράξη και το Μετρό της Θεσσαλονίκης η εταιρεία «Αττικό Μετρό» θα μετονομαστεί σε «Ελληνικό Μετρό».

Τον πρωθυπουργό σε αυτό το ταξίδι συνόδευαν ο υπουργός επικρατείας αρμόδιος για θέματα μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης ο υφυπουργός υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό» Νίκος Ταχιάος.

Το ίδιο δρομολόγιο έκανα νωρίτερα από τον πρωθυπουργό και οι δημοσιογράφοι με ξεναγό τον Νίκο Ταχιάο.

Από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το συντριβάνι η κίνηση του συρμού έγινε με χειριστή και με ταχύτητα έως τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ από το συντριβάνι μέχρι το αμαξοστάσιο με άλλο συρμό που κινήθηκε αυτόματα και με ταχύτητα που έφτασε μέχρι τα 70 έως 80 χιλιόμετρα την ώρα.

Στο αμαξοστάσιο ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στο Κέντρο Ελέγχου λειτουργίας του Μετρό.

«Η πολιτική μας για τα αρχαία στο σταθμό Βενιζέλου δικαιώνεται»

«Η πολιτική μας για τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου δικαιώνεται» δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά την επίσκεψή του στον σταθμό Βενιζέλου όπου ενημερώθηκε από τους αρχαιολόγους για την επανατοποθέτηση των αρχαίων, ενώ αναφέρθηκε και σε όσους «πολέμησαν» την συγκεκριμένη πολιτική εκφράζοντας την ελπίδα να αναγνωρίσουν, εκ των υστέρων, ότι είχε δίκιο.

Παράλληλα ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως η κυβέρνηση θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στις επεκτάσεις του Μετρό, με πιο σημαντική την επέκταση προς τα βορειοδυτικά της πόλης.

Σε ερώτηση πότε θα λειτουργήσει το Μετρό απάντησε «με το καλό, αρχές του 2024».

«Πριν από τέσσερα χρόνια, όταν μας εμπιστεύτηκε ο λαός, κληρονομήσαμε μία εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση όσον αφορά την εξέλιξη του σημαντικότερου έργου υποδομής στη Θεσσαλονίκη που δεν είναι άλλο από το Μετρό της πόλης. Καταφέραμε με πολλή προσπάθεια να ξεπεράσουμε όλες τις δυσκολίες και πιστεύω ότι σήμερα η πολιτική μας δικαιώνεται.

Είχα δεσμευτεί ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει και Μετρό και ταυτόχρονα θα αναδείξουμε τον εξαιρετικό αρχαιολογικό της πλούτο, ο οποίος αναδείχθηκε από τις ανασκαφές.

Επισκέφθηκα πριν από λίγο το σταθμό Βενιζέλου, θυμάστε τις τεράστιες αντιδράσεις για το έργο της απόσπασης και της επανατοποθέτησης των αρχαίων. Αυτή γίνεται με απόλυτο σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης.

Δεν θέλω να πω πολλά για αυτούς οι οποίοι πολέμησαν το έργο αυτό. Θέλω να πω μόνο ότι το συντομότερο δυνατό η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο αλλά και το πιο όμορφο Μετρό στην Ευρώπη.

Και ελπίζω αυτοί οι οποίοι πολέμησαν το έργο και ήταν υπαίτιοι για τις οποίες καθυστερήσεις που ήταν σημαντικές, τουλάχιστον να αναγνωρίσουν, εκ των υστέρων, ότι είχαμε δίκιο. Και όταν το Μετρό λειτουργήσει, όλα αυτά, με το καλό, θα ξεχαστούν.

Θα μιλάμε για μία άλλη Θεσσαλονίκη και φυσικά θα έχουμε και εμείς τη δυνατότητα να εστιάσουμε την προσπάθεια μας στην επέκταση του Μετρό, με πιο σημαντική την επέκταση προς τα βορειοδυτικά», δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!