Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Ταχιάος: Μέχρι τέλος του έτους η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού

«Κλείνει μέχρι το τέλους του έτους το θέμα της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού» ανέφερε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, με αφορμή επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Στ. Παραστατίδη, με θέμα «Τραγικές καθυστερήσεις υλοποίησης του έργου τμήματος ΠΑΘΕ Πολυκάστρου Μαλγάρων και μέτρα αποτροπής τροχαίων δυστυχημάτων».

Όπως είπε ο κ. Ταχιάος, στόχος του υπουργείου είναι να διευκολυνθεί το ΤΑΙΠΕΔ το οποίο, σύμφωνα με σχετική επιστολή του, σκοπεύει, μέχρι το τέλος του έτους, να κλείσει την σύμβαση με τον προτιμητέο επενδυτή. Ο βασικός προσανατολισμός του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών είναι ότι πρέπει να προχωρήσει η παραχώρηση της Εγνατίας οδού και να προτεραιοποιηθεί το έργο της κατασκευής του δεύτερου κλάδου καθόδου προς τη Θεσσαλονίκη, είπε ο κ. Ταχιάος απαντώντας στον κ. Παραστατίδη ο οποίος είχε θέσει τα προβλήματα οδικής ασφάλειας στο υπάρχον τμήμα της ΠΑΘΕ Πολυκάστρου- Μαλγάρων, και ιδιαίτερα της έλλειψης στηθαίων.

Αναπτύσσοντας την ερώτησή του, ο κ. Παραστατίδης είχε παρατηρήσει ότι από τον δρόμο αυτό περνούν 8 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο, ότι έχουν χαθεί πάνω από 50 ζωές τα τελευταία 20 χρόνια και ότι έχουμε πάνω από 150 σοβαρά τραυματίες. Παράλληλα, κάλεσε την κυβέρνηση να δώσει το χρονοδιάγραμμα του έργου, αλλά, μέχρι την ολοκλήρωσή του, να τοποθετηθούν στηθαία, όπως έχουν, άλλωστε, προτείνει η Τροχαία Θεσσαλονίκης και η Αστυνομική Διεύθυνση Κιλκίς

Απαντώντας ο κ. Ταχιάος είπε ότι ο παραχωρησιούχος υποχρεούται να κάνει ένα δεύτερο δρόμο, παράλληλο προς αυτόν που ανεβαίνει προς το Πολύκαστρο, και τον υπάρχοντα να τον κρατήσει ως κλάδο καθόδου. ” ‘Αρα, αυτό που μας απασχολεί είναι το πώς το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει πολύ γρήγορα την παραχώρηση”. Όσο για τα θέματα ασφάλειας της οδού, είπε ότι πρέπει, κυρίως με μέτρα αστυνόμευσης αυτή τη στιγμή, να ελεγχθεί ο δρόμος, ώστε να μην υπάρχουν υπερβάσεις ορίων ταχύτητας και παράνομες προσπεράσεις. Για την τοποθέτηση στηθαίων, είπε ότι δεν μπορούν να επενδυθούν λεφτά και μετά από ένα-ενάμιση χρόνο αυτά να ξηλωθούν.

Καταλήγοντας, ο κ. Ταχιάος είπε: «Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι στο γεγονός ότι πολλοί από μας, βάζω και τον εαυτό μου μέσα, βλέπουμε έναν ανοιχτό δρόμο και ξεσαλώνουμε, γιατί συνήθως τα περισσότερα δυστυχήματα γίνονται από την υπερβολική ταχύτητα και από την εκτροπή στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, δεν σημαίνει ότι ούτε ότι πρέπει να υπάρχει ένας αστυνομικός πίσω από τον καθέναν μας βέβαια, ούτε ότι για τον καθέναν μας πρέπει να επενδύονται άπειρα λεφτά επειδή αποφασίζουμε να μην τηρήσουμε τον ΚΟΚ. Καταλαβαίνω το πρόβλημα αλλά νομίζω ότι πρέπει να το προσαρμόσουμε στην πραγματικότητα η οποία είναι ότι μόνο με την κατασκευή του διπλού κλάδου θα εξασφαλίσουμε τα επίπεδα ασφάλειας που χρειαζόμαστε στο συγκεκριμένο δρόμο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!