Γ.Δ.
1422.64 -0,15%
ACAG
+0,50%
6.03
CENER
+2,23%
7.35
CNLCAP
-2,55%
7.65
DIMAND
-0,40%
9.9
OPTIMA
+0,27%
7.55
TITC
+0,19%
26.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7.6
ΑΒΑΞ
+0,24%
1.678
ΑΒΕ
+0,39%
0.51
ΑΔΜΗΕ
+2,85%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-1,96%
1
ΑΛΜΥ
0,00%
2.72
ΑΛΦΑ
-0,63%
1.726
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.98
ΑΡΑΙΓ
+1,91%
12.82
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+2,18%
11.7
ΑΤΕΚ
-4,07%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,70%
7.15
ΑΤΤ
+0,93%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,00%
6.12
ΒΙΟΚΑ
-0,73%
2.73
ΒΙΟΣΚ
+3,23%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.398
ΒΙΣ
0,00%
0.246
ΒΟΣΥΣ
+0,89%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-0,82%
1.81
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,98%
14.38
ΔΑΑ
-0,23%
8.68
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
-1,08%
11.93
ΔΟΜΙΚ
-0,87%
4.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,59%
0.34
ΕΒΡΟΦ
-1,80%
1.64
ΕΕΕ
-1,72%
28.58
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.99
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.35
ΕΛΛ
+1,05%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,37%
2.695
ΕΛΠΕ
-1,55%
8.28
ΕΛΣΤΡ
-0,78%
2.56
ΕΛΤΟΝ
+0,77%
1.975
ΕΛΧΑ
-1,77%
2.22
ΕΝΤΕΡ
+0,27%
7.4
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.15
ΕΠΣΙΛ
-1,77%
10
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.15
ΕΤΕ
-0,55%
7.204
ΕΥΑΠΣ
+0,30%
3.32
ΕΥΔΑΠ
+2,36%
5.65
ΕΥΡΩΒ
+0,10%
1.9135
ΕΧΑΕ
-0,55%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.8
ΙΚΤΙΝ
-0,76%
0.524
ΙΛΥΔΑ
+1,12%
1.355
ΙΝΚΑΤ
-0,18%
5.49
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.02
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
1.24
ΙΝΤΕΚ
-0,15%
6.47
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
-1,17%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+2,01%
4.06
ΚΑΜΠ
-4,22%
2.27
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+2,52%
1.63
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
0,00%
1.64
ΚΟΡΔΕ
+3,67%
0.622
ΚΟΥΑΛ
+5,54%
0.876
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
10.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+2,50%
1.23
ΛΑΒΙ
+1,52%
0.934
ΛΑΜΔΑ
+0,81%
6.815
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29.2
ΛΑΝΑΚ
+0,93%
1.08
ΛΕΒΚ
+6,25%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.318
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.9
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
+0,49%
4.1
ΜΕΝΤΙ
+1,95%
3.13
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.8
ΜΙΓ
-1,82%
4.32
ΜΙΝ
+1,45%
0.7
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,83%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+1,54%
2.64
ΜΟΤΟ
+0,34%
2.96
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.85
ΜΠΕΛΑ
+0,44%
27.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.34
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.93
ΜΠΤΚ
-9,56%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,17%
36.42
ΝΑΚΑΣ
-2,78%
2.8
ΝΑΥΠ
+1,79%
1.14
ΞΥΛΚ
-1,55%
0.38
ΞΥΛΠ
0,00%
0.384
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
+0,97%
26.1
ΟΛΥΜΠ
-0,72%
2.77
ΟΠΑΠ
+0,53%
16.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.904
ΟΤΕ
-0,86%
13.84
ΟΤΟΕΛ
0,00%
13.5
ΠΑΙΡ
-5,30%
1.25
ΠΑΠ
+0,83%
2.44
ΠΕΙΡ
-1,18%
4.022
ΠΕΤΡΟ
-0,20%
9.78
ΠΛΑΘ
-0,24%
4.18
ΠΛΑΚΡ
-1,90%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.328
ΠΡΕΜΙΑ
+1,04%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+2,39%
4.28
ΡΕΒΟΙΛ
-2,58%
1.7
ΣΑΡ
+0,33%
9.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,40%
0.053
ΣΕΝΤΡ
+0,53%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+7,31%
2.35
ΣΠΕΙΣ
+0,80%
7.54
ΣΠΙ
+1,88%
0.652
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+0,24%
16.63
ΤΖΚΑ
+0,88%
1.715
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,59%
1.686
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
0,00%
0.404
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,35%
4.275
ΧΑΙΔΕ
-7,50%
0.74

Αλεξοπούλου: Να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των ΑμεΑ

Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, συμμετείχε στην ημερίδα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τίτλο: «Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία: Εθνική Στρατηγική 2024-2030».

Στην ομιλία της η κα. Αλεξοπούλου επεσήμανε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει η προσβασιμότητα στον τομέα των μεταφορών και επισήμανε ότι αποτελεί σημαντική προτεραιότητα της Κυβέρνησης. Έκανε αναφορά σε μια σειρά σημαντικών μέτρων που έχουν ληφθεί για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των Ατόμων με Αναπηρία στον τομέα των μεταφορών.

Μεταξύ άλλων, ανέφερε την Υπουργική Απόφαση που υπεγράφη για τροποποίηση του Κανονισμού για τα Δικαιώματα Επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο την αύξηση των διοικητικών προστίμων και αποζημιώσεων για παραβάσεις που αφορούν στη μεταφορά Ατόμων με Αναπηρία. Επιπλέον, τόνισε τη σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού όλων των φορέων, δημόσιων και ιδιωτικών, για την εξειδικευμένη παροχή βοήθειας και τη συμπεριφορά προς τα Άτομα με Αναπηρία.

Η Υφυπουργός Μεταφορών σημείωσε, πως σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης καταρτίζεται νομοθετικό πλαίσιο για την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας διοδίων για τα άτομα με αναπηρία, με στόχο την απλούστευση της διαδικασίας διέλευσής τους από τους σταθμούς διοδίων.

Στον τομέα της οικονομικής ενίσχυσης, σημείωσε την Υπουργική Απόφαση που υπογράφηκε για την καταβολή ποσού ύψους 11,7 εκατομμυρίων ευρώ ως Β’ δόση, για τη μείωση του κομίστρου στην κάλυψη των μετακινήσεων Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και πολύτεκνων οικογενειών με τα ΚΤΕΛ.

Η κα. Αλεξοπούλου κλείνοντας την ομιλία της, τόνισε τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης για νομοθετικές ρυθμίσεις και πρωτοβουλίες, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των Ατόμων με Αναπηρία, ειδικά όσον αφορά στην προσβασιμότητα, πάντα σε συνεργασία με τους αντίστοιχους Συλλόγους και Φορείς που τους εκπροσωπούν.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας της Υφυπουργού Μεταφορών, Χριστίνας Αλεξοπούλου:

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία για την πρόσκληση να παρευρίσκομαι σήμερα εδώ μαζί σας, μεταξύ εξαιρετικών συναδέλφων από την Κυβέρνηση, εκπροσώπων φορέων και, φυσικά, των μελών σας που μας τιμούν με την παρουσία τους. στο πλαίσιο του εορτασμού της Εθνικής Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία.

Εκπροσωπώ το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ως αρμόδια Υφυπουργός Μεταφορών. Έναν τομέας στον οποίο η προσβασιμότητα διαδραματίζει πρωτεύοντα και πολύπλευρο ρόλο. Δεν θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά, αφού αποτελεί δείγμα πολιτισμού σε όλες τις σύγχρονες κοινωνίες. Στο Υπουργείο αντιμετωπίζουμε την προσβασιμότητα ως προτεραιότητα. Επιτρέψτε μου, λοιπόν, να αναφερθώ, εν συντομία, σε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα της πολιτικής που ακολουθούμε και των αποτελεσμάτων που επιδιώκουμε.

ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Υπογράψαμε ύστερα από συστηματική προεργασία μηνών με τις αρμόδιες υπηρεσίες μας, Υπουργική Απόφαση σχετικά με την τροποποίηση του Κανονισμού για τα Δικαιώματα Επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

  • Με την εφαρμογή του κανονισμού, αυξάνονται τα διοικητικά πρόστιμα και οι αποζημιώσεις (από 150 – 3.000 ευρώ) για την ανεμπόδιστη μεταφορά ΑΜΕΑ, τόσο από ιδιωτικές εταιρείες μεταφορών, όσο και από Δημόσιους Φορείς συγκοινωνιών.  Στόχος μας φυσικά δεν είναι να συλλέγουμε πρόστιμα, αλλά να προλαμβάνουμε και να αποφεύγουμε περιστατικά διακρίσεων προς τους συμπολίτες μας με κινητικά προβλήματα, ώστε να προστατεύονται αποτελεσματικότερα τα δικαιώματά τους στη μετακίνηση, διαμορφώνοντας έτσι μια «ασπίδα προστασίας» απέναντι σε ανάρμοστες συμπεριφορές και διακρίσεις.
  • Στην ίδια Υπουργική Απόφαση αναφέρεται η υποχρέωση όλων των αρμόδιων φορέων, ιδιωτικών και δημοσίων, να μεριμνούν για τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού τους, αναφορικά με την εξειδικευμένη παροχή βοήθειας, την αρμόζουσα συμπεριφορά και την αναγκαία μέριμνα προς τα ΑμεΑ.
  • Η κατάρτιση του προσωπικού περιλαμβάνει:
  1. Ευαισθητοποίηση και κατάλληλη ανταπόκριση σε επιβάτες με σωματικές, αισθητηριακές (ακοής και όρασης), μη εμφανείς αναπηρίες ή μαθησιακές δυσκολίες.
  2. Διάκριση των διαφόρων ικανοτήτων των ατόμων που ενδέχεται να έχουν μειωμένη κινητικότητα, αίσθηση προσανατολισμού ή δυνατότητα επικοινωνίας.
  3. Διαπροσωπικές ικανότητες και μεθόδους επικοινωνίας με κωφούς και άτομα με προβλήματα ακοής, όρασης ή λόγου, ή με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης και τρόπους προσεκτικού χειρισμού αναπηρικών αμαξιδίων και λοιπών βοηθητικών μέσων κινητικότητας,  ώστε να αποφεύγονται φθορές.
  4. Δυνατότητα άμεσης συνδρομής σε άτομα με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα και τρόπους βοήθειας των χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων.

ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Ως Πολιτική Ηγεσία, έχουμε επίσης δεσμευτεί να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες για να αναμορφώσουμε το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στο Δελτίο Στάθμευσης Ατόμων με Αναπηρία, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα για τις απρόσκοπτες μετακινήσεις των ΑμεΑ. Η επεξεργασία του σχετικού νομοθετικού κειμένου βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης.

  • Με την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου του Δελτίου Στάθμευσης, οργανώσεις Ατόμων με Αναπηρία που χρησιμοποιούν οχήματα για μεταφορά ή εξυπηρέτηση των μελών τους θα διευκολυνθούν σε μεγάλο βαθμό. Αυτό αποτελούσε πάγιο αίτημα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία τουλάχιστον από το 2021.
  • Σημαντικό είναι επίσης ότι όλα τα ΑμεΑ μπορούν πλέον να εκδίδουν κάρτα στάθμευσης, χωρίς να υπάρχει όριο στον κυβισμό των οχημάτων.
  • Επιλύουμε θέματα που αφορούν στους Δικαστικούς συμπαραστάτες, οι οποίοι ασκούν την επιμέλεια Ατόμων με Αναπηρία, στην περίπτωση που αυτοί δεν κατέχουν δίπλωμα οδήγησης.

Πρόθεσή μας είναι όλες αυτές οι διευκολύνσεις να συσχετίζονται πλήρως και άμεσα με τον εκάστοτε ωφελούμενο – όχι έμμεσα, ούτε μερικώς.

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε και στις απρόσκοπτες μετακινήσεις των Ατόμων με Αναπηρία με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εφαρμόζοντας συγκεκριμένα μέτρα για τη διευκόλυνση της κινητικότητάς τους στις αστικές συγκοινωνίες.

  • Στην Αθήνα
  1. βρίσκεται σε στάδιο υλοποίησης, εφαρμογή που θα επιτρέπει στα ΑμεΑ να κλείνουν μέσω της ιστοσελίδας της ΟΣΥ ραντεβού για τις μετακινήσεις τους, με την εξυπηρέτησή τους να γίνεται από τρία ειδικά λεωφορεία.
  2. Αξιοποιούνται στο έπακρο οι υπάρχουσες δυνατότητες του στόλου: 570 λεωφορεία διαθέτουν ήδη χειροκίνητες ράμπες, ενώ άλλα 528 διαθέτουν ηλεκτροκίνητες, για την εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας με κινητικά προβλήματα.
  3. Ο ΟΑΣΑ έχει ανασχεδιάσει την κεντρική ιστοσελίδα του, www.oasa.gr, ώστε να είναι προσβάσιμη σε τυφλούς, ενώ η εφαρμογή τηλεματικής θα παρέχει ενημέρωση των επιβατών για την διαθεσιμότητα των προσβάσιμων σε ΑΜεΑ λεωφορείων, ώστε να γνωρίζουν εάν το όχημα που θα προσεγγίσει στη στάση διαθέτει εξοπλισμό και εάν η θέση ΑΜεΑ είναι κατειλημμένη.
  4. Ας σημειωθεί ότι λειτουργούν ήδη 400 ειδικές πλατφόρμες σε στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ.
  • Στη Θεσσαλονίκη,
  1. Με τη σύναψη και υλοποίηση σχετικής σύμβασης μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ, εξασφα-λίζεται η τήρηση των συμφωνηθέντων μέτρων για την ενίσχυση της προσβασιμότη-τας των ΑμεΑ στα λεωφορεία χωρίς προβλήματα.
  2. Υλοποιούνται τα απαραίτητα μέτρα για την εξασφάλιση εύκολης και ασφαλούς πρόσβασης των ΑμεΑ στα ΜΜΜ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές όπως το χαμηλό κατώφλι και η δυνατότητα μείωσης της απόστασης από το έδαφος (επιγονάτισης) στο σύνολο του στόλου.
  • Σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καταρτίζεται νομοθετικό πλαίσιο για την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας διοδίων των δικαιούχων ατόμων με αναπηρία, ώστε να απλουστευθεί περισσότερο η διαδικασία διέλευσής τους από τους σταθμούς διοδίων. Παράλληλα διασφαλίζονται όλες οι ισχύουσες ευνοϊκές διατάξεις σε ό,τι αφορά στις ρυθμίσεις χρέωσης. Σε συνεννόηση και με τους παραχωρησιούχους, λαμβάνονται συγκεκριμένα μέτρα ώστε οι κάρτες αυτές να είναι αναγνώσιμες από τον εξοπλισμό τους. Ακόμα, με συγκεκριμένες ρυθμίσεις αποσυνδέεται η υποχρέωση χρήσης συγκεκριμένου οχήματος καθώς και η υποχρέωση παρουσίας του ΑμεΑ στο όχημα κατά τη διέλευση από τα διόδια, εφόσον φυσικά πληρούνται οι προϋποθέσεις που διασφαλίζουν ότι η μετακίνηση γίνεται αποκλειστικά προς εξυπηρέτηση του δικαιούχου.
  • Ενισχύουμε την πολιτική επιδότησης εισιτηρίων. Πρόσφατα, με απόφαση που υπογράψαμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών,  καταβάλαμε 11.7 εκ. ευρώ ως Β’ Δόση, για μείωση του κομίστρου στην κάλυψη των μετακινήσεων Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), καθώς και πολύτεκνων οικογενειών με τα ΚΤΕΛ. Με την πληρωμή της επιχορήγησης αυτής στους Συγκοινωνιακούς φορείς, η Πολιτεία αποδεικνύει έμπρακτα την στήριξή της στις ευπαθείς ομάδες πολιτών.

ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πέραν των άμεσων μέτρων ενίσχυσης της προσβασιμότητας στο πλαίσιο της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, προωθούμε πολιτικές για τις μετακινήσεις ανθρώπων και αγαθών εντός του αστικού ιστού, με περιβαλλοντικά, κοινωνικά και οικονομικά βιώσιμους τρόπους.

Για την προώθηση της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη από τις αρχές του 2021 έχουμε ψηφίσει τον νόμο 4784, ο οποίος ρυθμίζει την κατάρτιση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (εν συντομία, Σ.Β.Α.Κ.) από όλους τους Δήμους της χώρας και υποχρεωτικά από τους Δήμους που έχουν πάνω από 30.0000 κατοίκους. Μια από τις βασικές προτεραιότητες των Σ.Β.Α.Κ. είναι και η προσβασιμότητα.

Πιο συγκεκριμένα, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μέσω των Σ.Β.Α.Κ. προωθούμε έναν ενιαίο τρόπο σχεδιασμού της κινητικότητας, βασισμένο στην ισότητα όλων των χρηστών. Στον σχεδιασμό αυτό δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις ευάλωτες κατηγορίες πολιτών, όπως τα ΑμεΑ, τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι, με σκοπό τη διασφάλιση της απρόσκοπτης προσβασιμότητάς τους στον αστικό ιστό.

Η προσβασιμότητα των ΑμεΑ εντάσσεται στο θεσμικό πλαίσιο των ΣΒΑΚ  Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στην κατάρτιση των οποίων προβλέπεται η συμμετοχή ομάδων, φορέων και συλλόγων που ενασχολούνται ενεργά με τα δικαιώματα των ΑμεΑ. Επόμενο βήμα είναι η υλοποίηση όλων των σχετικών μέτρων από τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ώστε ο σχεδιασμός αυτός να γίνει πράξη.

Κλείνοντας, θα ήθελα να επαναλάβω και να επιβεβαιώσω τις δεσμεύσεις μας, ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, να προχωρήσουμε σε νομοθετικές ρυθμίσεις και πρωτοβουλίες, πάντα σε συνεργασία με τους Συλλόγους των ΑμεΑ, για τη βελτίωση της καθημερινότητας τους και ειδικά της προσβασιμότητας.

Προφανώς έχουμε αρκετό δρόμο να διανύσουμε ακόμα, ώστε τα Άτομα με Αναπηρία να μπορούν να απολαμβάνουν μετακινήσεις με ασφάλεια και χωρίς εμπόδια, όπως αρμόζει, ως ισότιμοι συμπολίτες μας.

Σας διαβεβαιώ ότι, στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, διαθέτουμε ισχυρή πολιτική βούληση προς αυτήν την κατεύθυνση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!