Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Ταχιάος: Τα χρονοδιαγράμματα για Μετρό Θεσσαλονίκης και Flyover

Τον Ιούλιο πρόκειται να ολοκληρωθούν οι κατασκευαστικές εργασίες στη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, με εξαίρεση κάποια σημεία στον σταθμό Βενιζέλου, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι δοκιμές και η στελέχωσή του, ώστε τον Νοέμβριο να εκκινήσει η λειτουργία του.

Παράλληλα, οκτώ μήνες μετά από την έναρξη λειτουργίας της βασικής γραμμής αναμένεται να παραδοθεί η επέκταση της Καλαμαριάς (πέντε σταθμοί) και στο Μετρό της Θεσσαλονίκης θα κινούνται 33 συρμοί.

Το άλλο μεγάλο έργο της Θεσσαλονίκης, το flyover, εκτιμάται ότι θα παραδοθεί τον Μάιο του 2027 και δεν πρόκειται να επιβληθούν διόδια για τη χρήση του. Το χρονοδιάγραμμα των δύο έργων, αλλά και περαιτέρω λεπτομέρειες για τη λειτουργία τους, παρουσίασε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), στις 18 Ιουνίου.

«Το Μετρό θα αλλάξει πολλά στην πόλη, θα φέρει ανατροπές. Είναι ένα έργο με πολύ μεγάλη σημασία για την εικόνα της Θεσσαλονίκης» σημείωσε ο κ. Ταχιάος και πρόσθεσε χαρακτηριστικά ότι θα «αλλάξει ο αέρας της πόλης με το Μετρό». Όσον αφορά την επέκταση της Καλαμαριάς, διευκρίνισε ότι η διάνοιξη της οδού Ψελλού και ο σταθμός μετεπιβίβασης που θα λειτουργήσει εκεί θα είναι έτοιμα παράλληλα με τη βασική γραμμή του έργου, ενώ θα προχωρήσει και η κατασκευή-διάνοιξη της οδού Πόντου στην Καλαμαριά, που θα εξυπηρετήσει την επέκταση του Μετρό.

Τα έργα του flyover δεν έχουν επηρεάσει ιδιαίτερα την τουριστική κίνηση

Όσον αφορά στο FlyOver, ο κ. Ταχιάος υπογράμμισε ότι το έργο είναι απολύτως απαραίτητο και βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος. Σημείωσε ότι για την εύρυθμη λειτουργία του Fly Over και τη σύνδεσή του με την υφιστάμενη περιφερειακή οδό έχει ληφθεί μέριμνα στα σχετικά σημεία, ενώ δεν πρόκειται να επιβληθούν διόδια για τη χρήση του έργου «ούτε τώρα, αλλά ούτε και αργότερα». Η Εγνατία Οδός ΑΕ θα έχει στις αρμοδιότητες της τη λειτουργία του Fly Over, το οποίο θα απορροφήσει σημαντικό όγκο οχημάτων σε ημερήσια βάση, χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν παρουσιαστεί ιδιαίτερα προβλήματα για την τουριστική κίνηση στην Κεντρική Μακεδονία εξαιτίας της κατασκευής του, σύμφωνα πάντα με τον κ. Ταχιάο.

Ο υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε ακόμα ότι στο επόμενο χρονικό διάστημα θα δημοπρατηθεί η σύνδεση της 6ης προβλήτας του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με το σιδηροδρομικό δίκτυο, με την κατασκευή διπλής γέφυρας, προκειμένου τα τρένα να εισέρχονται στο λιμάνι επί υποστυλωμάτων και να καταργηθούν οι σιδηροδρομικές γραμμές επάνω στους δρόμους της περιοχής.

Διαβάστε επίσης:

Στάση εργασίας την Πέμπτη, ποιοι συμμετέχουν

Αναψυκτικά: Οι τιμές αυξήθηκαν 7,7% τον τελευταίο μήνα

Γερμανία: Πολίτες και τράπεζες αμφισβητούν τα σχέδια της πράσινης μετάβασης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!