Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Τζιτζικώστας: Θα παρακολουθώ στενά την πορεία του Μετρό

Ως «όραμα» για την πόλη, που μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες έγινε πραγματικότητα, χαρακτήρισε την παράδοση του μετρό της Θεσσαλονίκης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και πλέον νέος Ευρωπαίος Επίτροπος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας, ενώ υπογράμμισε ότι από τα νέα του καθήκοντα θα παρακολουθεί στενά την πορεία του έργου.

«Το ξέρω είναι δύσκολο να το πιστέψουμε. Η Θεσσαλονίκη σήμερα έχει Μετρό. Και μάλιστα, ένα από τα πιο σύγχρονα Μετρό του κόσμου», είπε ο κ. Τζιτζικώστας και, μεταξύ άλλων, πρόσθεσε:

«Το έργο αυτό ξεκίνησε με κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας και πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή και παραδίδεται σήμερα με κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας και πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη».

Ο κ. Τζιτζικώστας, απευθυνόμενος προσωπικά στον πρωθυπουργό, ανέφερε:

«Θέλω σας συγχαρώ και να σας ευχαριστήσω, όχι μόνο για την ολοκλήρωση του έργου αυτού για την οποία εργαστήκατε για ασχοληθήκατε προσωπικά, αλλά και για έναν επιπλέον σημαντικό ίσως και σημαντικότερο λόγο. Γιατί με την παράδοση του Μετρό σήμερα αποκαθίσταται η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών της Θεσσαλονίκης με το κράτος και το έργο αυτό είναι μόνο η αρχή».

Ο κ. Τζιτζικώστας εξέφρασε τη συγκίνηση και την ικανοποίηση του γιατί ένα έργο που για δεκαοκτώ χρόνια ανέμεναν οι πολίτες αποδόθηκε σήμερα στην πόλη.

«Είμαι πραγματικά συγκινημένος σήμερα. Ουσιαστικά η τελευταία μου πράξη ως περιφερειάρχης και η πρώτη μου πράξη ως ευρωπαίος Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές είναι τα εγκαίνια του Μετρό της πόλης μου, της Θεσσαλονίκης. Ενός έργου που αποτελεί ορόσημο για ολόκληρη την Ελλάδα. Γιατί πράγματι το Μετρό Θεσσαλονίκης από την αρχή υπήρξε κάτι παραπάνω από ένα συγκοινωνιακό έργο, ήταν ένα όραμα για τον τόπο μας, ένα όραμα να μεταμορφώσουμε την πόλη μας να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής να συμπολιτών μας. Να φέρουμε πιο κοντά τη Θεσσαλονίκη στο μέλλον που δικαιούται και της αξίζει».

Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν επί δύο σχεδόν δεκαετίες κάτοικοι, καταστηματάρχες και επισκέπτες, λόγω της κατασκευής του Μετρό, κάνοντας σε στιγμές το όραμα κατασκευής του, για πολύ καιρό να μετατρέπεται σε «εφιάλτη». Επεσήμανε, όμως ότι πλέον το μετρό θα είναι ενταγμένο στην καθημερινότητα των πολιτών, με πολλαπλά οφέλη για τις μετακινήσεις τους και για την πόλη και πρόσθεσε:

«Το Μετρό είναι πραγματικότητα και γίνεται πια αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας και τη ζωής της πόλης μας, η οποία διαθέτει πλέον ένα σύγχρονο, γρήγορο, βιώσιμο μέσα μεταφοράς που θα συμβάλλει στη βελτίωσης ποιότητας της ζωής όλων, στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας, στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στην αναγέννηση εμπορικών περιοχών, στην ακόμα καλύτερη τουριστική εμπειρία των επισκεπτών μας, αλλά και στην ανάδειξη του πολιτισμού μας…».

«Μιλάμε για το μοναδικό Μετρό-μουσείο στην Ευρώπη και βέβαια η γραμμή που εγκαινιάζουμε σήμερα είναι μόνο η αρχή. Το 2025 θα συνδεθεί η γραμμή της Καλαμαριάς και γρήγορα να τρέξουν οι διαδικασίες για την επέκταση του μετρό στη δυτική θεσσαλονίκη» είπε ο κ. Τζιτζικώστας και συνέχισε:

«Θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου, ότι η επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη είναι και θα παραμείνει προτεραιότητά μου. Την πορεία του έργου θα την παρακολουθώ στενά από τα νέα μου καθήκοντα».

«Είμαι πραγματικά χαρούμενος , αλλά και συγκινημένος γιατί το έργο αυτό, πέρα από τη σημασία που έχει για τον τόπο μας, συνδέει και δύο προσωπικούς σταθμούς μου , την Κεντρική Μακεδονία και την Κομισιόν», συνέχισε ο κ. Τζιτζικώστας.

Τόνισε, ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας «υπήρξε ο πιο σταθερός και αφοσιωμένος εταίρους του έργου» χρηματοδοτώντας με πόρους, «πιέζοντας και διεκδικώντας» και, ταυτόχρονα, συμπλήρωσε: «’Μετρό Θεσσαλονίκης χωρίς την Ευρωπαϊκή Ένωση πολύ απλά δεν θα υπήρχε, γιατί οι πόροι για την κατασκευή του έργου αυτού είναι κυρίως πόροι βορειοευρωπαϊκοι».

Ο κ. Τζιτζικώστας ευχαρίστησε όσους εργάστηκαν για την ολοκλήρωση αυτού έργου και τόνισε ότι το Μετρό, το οποίο «το οποίο κατασκεύασαν Έλληνες μηχανικοί, δεν αποτελεί μόνο νίκη της Θεσσαλονίκης, αλλά είναι μία νίκη για ολόκληρη την Ελλάδα, που απέδειξε ειδικά τα τελευταία χρόνια ότι με αποφασιστική ηγεσία μπορεί να είναι το αποτελεσματική να ξεπερνάει τα εμπόδια».

Ιδιαιτέρως ευχαρίστησε την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη , δηλώνοντας την εκτίμηση του στο πρόσωπο της και για τη συμβολή της στο έργο, επειδή «προχώρησε την ορθή λύση για το σταθμό Βενιζέλου», αλλά και την σημερινή και προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Διαβάστε επίσης

Συρία: Ποιοι είναι οι αντάρτες που κατέλαβαν το Χαλέπι και απειλούν τον Άσαντ

ΙΚΕΑ: Ουρές στα ταμεία και off eshop, delicatessen και εστιατόρια

Produc-E Green: Εγκρίθηκε επένδυση 12 εκατ. για φωτοβολταϊκά στη Θεσσαλονίκη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!