Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την σύμβαση του αυτοκινητόδρομου Ε65

Κατατέθηκε αργά το βράδυ στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών που αφορά στη σύμβαση για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65.

Όπως έχει δηλώσει ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής, πρόκειται για εμβληματικό έργο, που θα συνδέει την Αθήνα με τη Δυτική Μακεδονία, αλλά και με την Ιταλία μέσω του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθώς και με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί, με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Μάλιστα με την ολοκλήρωσή του Ε65 το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί μια ώρα και τριάντα λεπτά, αντί των δύο ωρών και τριάντα λεπτά, που απαιτούνται σήμερα.

Η συζήτηση θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής και όπως αναφέρεται στην  αιτιολογική έκθεση, με την προτεινόμενη τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης, ενεργοποιείται το δικαίωμα του δημοσίου να εκκινήσει τις εργασίες κατασκευής του βόρειου τμήματος του οδικού άξονα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 (Τρίκαλα -Εγνατία Οδός), το οποίο είχε χαρακτηριστεί αναβαλλόμενο και παρέμενε σε εκκρεμότητα λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης κατά το μέρος που επιβάρυνε το εθνικό σκέλος.
Με την ένταξη του έργου προς χρηματοδότηση στο Ταμείο Ανάκαμψης, καθίσταται δυνατή η έναρξη των σχετικών εργασιών για την κατασκευή και παράδοσή του σε πλήρη λειτουργία.

Η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους υπογραμμίζει – Κόστος κατασκευής και τμήματα

Α. Με τις διατάξεις του υπόψη νομοσχεδίου κυρώνεται και αποκτά ισχύ νόμου από 24.6.2021 Συμφωνία Τροποποίησης Διατάξεων της ανωτέρω αρχικής Σύμβασης Παραχώρησης, για το έργο της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), που έχει κυρωθεί με τον ν.3597/2007, όπως αυτή τροποποιήθηκε.

Με την κυρούμενη Τροποποιητική Συμφωνία, οποία υπεγράφη μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου και αφετέρου της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ανώνυμη Εταιρεία Παραχώρησης» (εφεξής «Παραχωρησιούχος») και εκ τρίτου των Μετόχων αυτής, προβλέπεται ολοκλήρωση της κατασκευής του Αναβαλλόμενου Τμήματος Β [ Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Γρεβενών (32,45 χλμ.) και Α/Κ Γρεβενών – Α/Κ Εγνατία (38,05 χλμ.)], από την Παραχωρησιούχο εταιρεία, εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος. Επίσης, καθορίζονται, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου και του Παραχωρησιούχου για την ολοκλήρωση του έργου.

Β. Από τις προτεινόμενες διατάξεις, σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο, προκαλούνται επί του κρατικού προϋπολογισμού τα συγκεκριμένα οικονομικά αποτελέσματα:

Δαπάνη ύψους 39 εκατ. ευρώ, από την ανάληψη του κόστους κατασκευής του προαναφερόμενου Αναβαλλόμενου Τμήματος Β’ του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ενδεχόμενη μελλοντική αύξηση των δημοσίων εσόδων, από την απόδοση στο Δημόσιο, τυχόν εσόδων του προαναφερόμενου Τμήματος του Αυτοκινητόδρομου, σε περίπτωση που προκύψουν μετά την αφαίρεση των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης αυτού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!