Γ.Δ.
1457.74 0,00%
ACAG
0,00%
5.81
CENER
0,00%
9.77
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
9.09
NOVAL
0,00%
2.75
OPTIMA
0,00%
12.14
TITC
0,00%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.245
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
2.955
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6745
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.84
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
0,00%
13.05
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.9
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.3
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.96
ΔΑΑ
0,00%
7.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
0,00%
11.41
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.4
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.318
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.54
ΕΕΕ
0,00%
32.68
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.12
ΕΛΒΕ
0,00%
5.45
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.58
ΕΛΠΕ
0,00%
7.405
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.31
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.848
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.29
ΕΤΕ
0,00%
8.2
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.159
ΕΧΑΕ
0,00%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.8
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.396
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.72
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.985
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.08
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.27
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.42
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.492
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.268
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.16
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.16
ΛΑΒΙ
0,00%
0.9
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.96
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.82
ΜΙΝ
0,00%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
22.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.5
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.49
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.92
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΠ
0,00%
0.412
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
0,00%
15.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.894
ΟΤΕ
0,00%
14.18
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.62
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.39
ΠΕΙΡ
0,00%
3.851
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.955
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.26
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.87
ΣΑΡ
0,00%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.347
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.68
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.94
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.31
ΤΖΚΑ
0,00%
1.54
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.218
ΦΡΛΚ
0,00%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την σύμβαση του αυτοκινητόδρομου Ε65

Κατατέθηκε αργά το βράδυ στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών που αφορά στη σύμβαση για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65.

Όπως έχει δηλώσει ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής, πρόκειται για εμβληματικό έργο, που θα συνδέει την Αθήνα με τη Δυτική Μακεδονία, αλλά και με την Ιταλία μέσω του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθώς και με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί, με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Μάλιστα με την ολοκλήρωσή του Ε65 το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί μια ώρα και τριάντα λεπτά, αντί των δύο ωρών και τριάντα λεπτά, που απαιτούνται σήμερα.

Η συζήτηση θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής και όπως αναφέρεται στην  αιτιολογική έκθεση, με την προτεινόμενη τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης, ενεργοποιείται το δικαίωμα του δημοσίου να εκκινήσει τις εργασίες κατασκευής του βόρειου τμήματος του οδικού άξονα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 (Τρίκαλα -Εγνατία Οδός), το οποίο είχε χαρακτηριστεί αναβαλλόμενο και παρέμενε σε εκκρεμότητα λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης κατά το μέρος που επιβάρυνε το εθνικό σκέλος.
Με την ένταξη του έργου προς χρηματοδότηση στο Ταμείο Ανάκαμψης, καθίσταται δυνατή η έναρξη των σχετικών εργασιών για την κατασκευή και παράδοσή του σε πλήρη λειτουργία.

Η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους υπογραμμίζει – Κόστος κατασκευής και τμήματα

Α. Με τις διατάξεις του υπόψη νομοσχεδίου κυρώνεται και αποκτά ισχύ νόμου από 24.6.2021 Συμφωνία Τροποποίησης Διατάξεων της ανωτέρω αρχικής Σύμβασης Παραχώρησης, για το έργο της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), που έχει κυρωθεί με τον ν.3597/2007, όπως αυτή τροποποιήθηκε.

Με την κυρούμενη Τροποποιητική Συμφωνία, οποία υπεγράφη μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου και αφετέρου της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ανώνυμη Εταιρεία Παραχώρησης» (εφεξής «Παραχωρησιούχος») και εκ τρίτου των Μετόχων αυτής, προβλέπεται ολοκλήρωση της κατασκευής του Αναβαλλόμενου Τμήματος Β [ Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Γρεβενών (32,45 χλμ.) και Α/Κ Γρεβενών – Α/Κ Εγνατία (38,05 χλμ.)], από την Παραχωρησιούχο εταιρεία, εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος. Επίσης, καθορίζονται, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου και του Παραχωρησιούχου για την ολοκλήρωση του έργου.

Β. Από τις προτεινόμενες διατάξεις, σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο, προκαλούνται επί του κρατικού προϋπολογισμού τα συγκεκριμένα οικονομικά αποτελέσματα:

Δαπάνη ύψους 39 εκατ. ευρώ, από την ανάληψη του κόστους κατασκευής του προαναφερόμενου Αναβαλλόμενου Τμήματος Β’ του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ενδεχόμενη μελλοντική αύξηση των δημοσίων εσόδων, από την απόδοση στο Δημόσιο, τυχόν εσόδων του προαναφερόμενου Τμήματος του Αυτοκινητόδρομου, σε περίπτωση που προκύψουν μετά την αφαίρεση των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης αυτού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!