Έρευνα σε βάρος της Revolut ξεκίνησαν οι αρχές ανταγωνισμού στην Ιταλία, κατηγορώντας τη βρετανική διαδικτυακή τράπεζα για παραπλανητική επικοινωνία προς τους πελάτες της σχετικά με τις επενδυτικές υπηρεσίες που προσφέρει. Σύμφωνα με την Αρχή, η εταιρεία χρησιμοποιούσε επίσης «επιθετικές πρακτικές» στην παροχή τραπεζικών υπηρεσιών.
Όπως μεταδίδει το European Perspective, η σχετική ανακοίνωση των αρχών αναφέρει ότι, ενώ η Revolut διαφήμιζε επενδυτικές υπηρεσίες χωρίς προμήθειες, δεν έκανε ξεκάθαρο ότι υπήρχαν πρόσθετα κόστη και συγκεκριμένοι περιορισμοί. Την περασμένη Τρίτη, οι ελεγκτικές αρχές και η οικονομική αστυνομία της Ιταλίας πραγματοποίησαν έλεγχο στα γραφεία της Revolut στο Μιλάνο.
Η εταιρεία, που εξυπηρετεί περίπου 3,4 εκατομμύρια πελάτες στην Ιταλία, δήλωσε πως θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρχές. Σε ανακοίνωσή της, τόνισε τη δέσμευσή της στην τήρηση υψηλών προτύπων συμμόρφωσης και προστασίας των καταναλωτών, τόσο στην Ιταλία όσο και διεθνώς. Η Revolut, η οποία ιδρύθηκε το 2015 και λειτουργεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω άδειας από τη Λιθουανία, επιδιώκει να ανταγωνιστεί τις μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες. Ωστόσο, η ταχεία ανάπτυξή της έχει προκαλέσει ανησυχίες για το κατά πόσο τηρεί τους σχετικούς κανονισμούς.
Οι ιταλικές αρχές καταλογίζουν επίσης στη Revolut ότι δεν ενημέρωνε επαρκώς τους χρήστες για τους περιορισμούς στη ρύθμιση εργαλείων διαχείρισης κινδύνου στα κρυπτονομίσματα, όπως το stop-loss και το take-profit. Επιπλέον, αναφέρεται πως οι όροι για την παύση ή το πάγωμα λογαριασμών ήταν ελλιπώς διατυπωμένοι ή ασαφείς. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι πελάτες δεν είχαν έγκαιρη ειδοποίηση ή υποστήριξη, γεγονός που τους άφησε για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς πρόσβαση στα χρήματά τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Απρίλιο η Revolut είχε δεχθεί πρόστιμο 3,5 εκατομμυρίων ευρώ από τις αρχές της Λιθουανίας για ελλείψεις στους ελέγχους κατά του ξεπλύματος χρημάτων.