Η Ινδία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά smartphones στον κόσμο, έχοντας ξεπεράσει τις ΗΠΑ εδώ και χρόνια. Υπολογίζεται ότι στην ινδική αγορά πωλούνται περίπου 35-40 εκατ. συσκευές ανά τρίμηνο, με τεράστιες προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, καθώς μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει ακόμη στην κατοχή του feature phones και πλέον στρέφεται στα smartphones.
Σε αυτήν την αγορά, ένα brand με ελληνική υπογραφή, η Nothing, κατάφερε όχι μόνο να διεισδύσει, αλλά να αναδειχθεί στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand και μάλιστα επί έξι συνεχή τρίμηνα. Η βρετανική Nothing, με συνιδρυτές τον Άκη Ευαγγελίδη και τον Carl Pei, δεν «ξεπουλάει» μόνο στην Ινδία, αλλά και στην παγκόσμια αγορά (σ.σ. η εταιρεία διαθέτει τα κινητά της και στην ελληνική αγορά).
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Canalys, το δεύτερο τρίμηνο του 2025 η Nothing πέτυχε ετήσια αύξηση αποστολών κατά 177%, σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο του ενός εκατομμυρίου συσκευών σ’ ένα τρίμηνο. Η επιτυχία αυτή συνιστά ορόσημο για μια εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις το 2020 και πλέον ανταγωνίζεται ευθέως κολοσσούς όπως η Samsung, η Apple και η Xiaomi. Αν και κάνει θραύση παγκοσμίως, η Ινδία βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Nothing, με τον Άκη Ευαγγελίδη να υπογράφει αυτήν την επιτυχία, αφού ο ίδιος είναι επικεφαλής της India Nothing.
Ρεκόρ πωλήσεων για την εταιρεία Nothing στην Ινδία
Η εκρηκτική ανάπτυξη της εταιρείας στην Ινδία αποτυπώνεται στις πωλήσεις του δευτέρου τριμήνου του 2025, διάστημα κατά το οποίο οι πωλήσεις -σύμφωνα με την Counterpoint Research- έτρεξαν με 146%. Η επιτυχία στηρίχθηκε στο sub-brand CMF και ειδικότερα στο μοντέλο CMF Phone 2 Pro, που βρήκε θερμή ανταπόκριση από τους νεαρούς αστικούς καταναλωτές. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν επίσης τα νέα μοντέλα Phone 3a και Phone 3a Pro, που ενίσχυσαν τον όγκο πωλήσεων.
«Επενδύουμε στην Ινδία όχι μόνο για να εξυπηρετήσουμε την τοπική αγορά, αλλά επειδή πιστεύουμε ότι διαθέτει όλα τα συστατικά για να εξελιχθεί σε μια παγκόσμια δύναμη στην τεχνολογία. Θέλουμε να συμβάλουμε στη δημιουργία αυτού του μέλλοντος, όχι απλώς να επωφεληθούμε από αυτό», σχολιάζει με ανάρτησή του στο LinkedIn ο Άκης Ευαγγελίδης. «Η Nothing υιοθετεί μια λιτή οργανωτική δομή, που της επιτρέπει να είναι βιώσιμη και ευέλικτη. Αυτό, σε συνδυασμό με την επιθετική στρατηγική τιμολόγησης, της δίνει περιθώρια να ανταγωνιστεί ακόμη και σε αγορές υψηλής πίεσης, όπως η Ινδία», αναφέρουν οι αναλυτές.

Ο Άκης Ευαγγελίδης, συνιδρυτής της Nothing © lInkedin
«Θάλασσα ομοιομορφίας»
Η Nothing βασίζει την ταυτότητά της στη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Όπως τονίζει ο Carl Pei, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας (σ.σ. πρώην συνιδρυτής της OnePlus), αρχικός στόχος της ιδρυτικής ομάδας ήταν να «σπάσει ο κύκλος αδιαφορίας» που χαρακτηρίζει την τεχνολογία σήμερα, και φιλοδοξία της να προσφέρει προϊόντα που ξεχωρίζουν μέσα στη «θάλασσα ομοιομορφίας των smartphones».
Παρά την περιορισμένη παραγωγική της δυνατότητα, η Nothing έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 7 εκατομμύρια προϊόντα συνολικά μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένων των ασύρματων ακουστικών Ear. Η εταιρεία με το ελληνικό αίμα απασχολεί πάνω από 600 εργαζόμενους, πουλάει προϊόντα σε περισσότερες από 40 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική και Ινδία, ενώ έχει σηκώσει περισσότερα από 250 εκατ. δολάρια μέσα σε μόλις πέντε χρόνια.

Ο Carl Pei, συνιδρυτής της Nothing © Linkedin
Ποια είναι η Nothing
Η Nothing Technology Limited είναι μια βρετανική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης με έδρα το Λονδίνο. Ιδρύθηκε το 2020 από τον Carl Pei, συνιδρυτή της κινεζικής μάρκας smartphone OnePlus OnePlus και τον Άκη Ευαγγελίδη (με θητεία επίσης στην OnePlus), με όραμα να δημιουργήσει προϊόντα που συνδυάζουν απλότητα, διαφάνεια και χαρακτηριστικό σχεδιασμό, ώστε να βελτιώνουν την καθημερινή εμπειρία του χρήστη. Από τα πρώτα της βήματα συνεργάστηκε με τη σουηδική Teenage Engineering, που ανέλαβε τον σχεδιαστικό προσανατολισμό του brand.
Η εταιρεία προσέλκυσε σημαντικούς επενδυτές, όπως ο Tony Fadell (δημιουργός του iPod), ο Casey Neistat, καθώς και funds όπως GV (πρώην Google Ventures), EQT Ventures και Highland Europe. Το πρώτο της προϊόν, τα ασύρματα ακουστικά Ear (1), παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2021. Έκτοτε, η εταιρεία επένδυσε στην ανάπτυξη smartphones, ξεκινώντας με το Phone (1) το 2022. Στα χρόνια που ακολούθησαν η Nothing εξασφάλισε νέους γύρους χρηματοδότησης, σύναψε συνεργασίες με την Qualcomm και λάνσαρε διαδοχικά μοντέλα, όπως τα Phone (2), Phone (2a) και Phone (3a/3a Pro), ενώ δημιούργησε και το sub-brand CMF by Nothing, που στοχεύει σε πιο οικονομικά προϊόντα με έμφαση στον σχεδιασμό.