Αpple: Ποια νέα προϊόντα αποκαλύπτει στις 9 Σεπτεμβρίου

Στην ετήσια φθινοπωρινή εκδήλωσή της στις 9 Σεπτεμβρίου η Apple θα παρουσιάσει νέα προϊόντα που αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον

iPhone 17 © Χ.com

Η Apple θα διοργανώσει την ετήσια φθινοπωρινή εκδήλωσή της στις 9 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με πρόσκληση που εκδόθηκε την Τρίτη, όπου η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει νέα iPhone, smart watches και άλλες συσκευές, εν μέσω εξαιρετικών οικονομικών αποτελεσμάτων.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Steve Jobs Theater, στην έδρα της Apple στο Cupertino της Καλιφόρνια, αποτελώντας την επιτομή των προσπαθειών της εταιρείας να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στις συσκευές της.

Θα παρακολουθηθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους επενδυτές που ανησυχούν ότι η εταιρεία χάνει έδαφος έναντι των ταχύτερα εξελισσόμενων ανταγωνιστών της στον αγώνα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης.

Αναμένεται ότι η Apple θα παρουσιάσει επίσης μια πιο λεπτή έκδοση του τελευταίου iPhone, πιθανώς με την ονομασία iPhone Air, ακολουθώντας την ονομασία των σειρών iPad Air και MacBook Air. Επίσης αναμένεται το νέο iPhone 17 και μια ολόκληρη σειρά που θα το πλαισιώνει ανάλογα με τις δυνατότητες (Pro, Pro Max, Air, κλπ).

Η εταιρεία αναμένεται επίσης να παρουσιάσει νέα Apple Watches (Series 11, Ultra 3 και SE) υψηλής τεχνολογίας, αναβαθμισμένα iPad Pros 3 και μια ταχύτερη έκδοση του ακουστικού Vision Pro.

Aύξησε τις επενδύσεις σε ΗΠΑ υπό την πίεση Τραμπ

Υπό την πίεση της κυβέρνησης Τραμπ, η Apple αύξησε τις ήδη σημαντικές επενδύσεις της στις ΗΠΑ σε 600 δισ. δολάρια για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, δημιουργώντας θέσεις εργασίας και μεταφέροντας μέρος της παραγωγής της εκεί, με την ελπίδα να αποφύγει πιθανούς εισαγωγικούς δασμούς.

Η Apple αντιμετωπίζει πιέσεις από τους δασμούς που επιβάλλονται στις εισαγωγές των ΗΠΑ από χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία, όπου βρίσκονται τα κέντρα παραγωγής της.

Τον Ιούνιο, η Apple ανακοίνωσε μια σειρά από λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης και λογισμικού, καθώς και μια αναθεώρηση του λειτουργικού της συστήματος — επανασχεδιάζοντας τα εικονίδια και το μενού της ώστε να μοιάζουν με αυτό που αποκαλεί «υγρό γυαλί».

Ωστόσο, η καθυστέρηση της Apple να υιοθετήσει την αγορά τεχνητής νοημοσύνης την έχει αφήσει πίσω από τους γίγαντες της τεχνολογίας.

Η νοτιοκορεατική Samsung και οι κινεζικές εταιρείες Honor και Huawei έχουν εκμεταλλευτεί το κενό που άφησε η Apple στον κλάδο, προσελκύοντας πελάτες με τις δικές τους προσφορές τεχνητής νοημοσύνης.