Η Xiaomi θα κυκλοφορήσει το επόμενο κορυφαίο smartphone της αυτό το μήνα και θα ανανεώσει το branding της, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί την Apple για μερίδιο στην αγορά των premium smartphone.
Η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο προχωράει νωρίτερα από το συνηθισμένο χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας και περνάει απευθείας από τη γενιά Xiaomi 15 στη νέα σειρά 17, ταιριάζοντας με την ονοματολογία των iPhone της Apple με τα νέα μοντέλα Xiaomi 17 Pro και 17 Pro Max που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Lei Jun δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρεία του θέλει να συγκριθεί με τα smartphone της Apple, τα οποία θεωρούνται από καιρό τα πρότυπα στην αγορά των high-end συσκευών.
Το iPhone 17 της Apple θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως αυτή την Παρασκευή, με τις νέες εκδόσεις Pro να φέρνουν ένα ανανεωμένο σχεδιασμό. Η εταιρεία με έδρα το Cupertino της Καλιφόρνιας ελέγχει το 62% των πωλήσεων στην κατηγορία premium – κινητά τηλέφωνα με τιμή 600 δολάρια και άνω – σύμφωνα με στοιχεία της Counterpoint Research. Η Xiaomi κατέχει μόνο ένα μικρό μερίδιο αυτής της κατηγορίας παγκοσμίως, αν και αύξησε τις πωλήσεις της κατά 55% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και έχει περισσότερες πιθανότητες να ανταγωνιστεί στην εγχώρια αγορά της Κίνας, όπου το iPhone Air της Apple έχει καθυστερήσει.
«Ξεκινήσαμε τη στρατηγική μας για την προώθηση προϊόντων premium πριν από πέντε χρόνια, προκειμένου να μάθουμε από τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή μας, συγκρίνοντας τα προϊόντα μας με το iPhone», δήλωσε ο πρόεδρος της Xiaomi, Lu Weibing, σε μια ανάρτηση στο Weibo. «Η Apple εξακολουθεί να είναι εξαιρετική. Ωστόσο, είμαστε πολύ σίγουροι ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση με την ίδια γενιά προϊόντων».
Γνωστή από καιρό για την προσφορά της σε προϊόντα με καλή σχέση ποιότητας-τιμής, που καλύπτουν όλα τα είδη, από smartphone και φορητούς υπολογιστές έως συσκευές κουζίνας και αποσκευές, η Xiaomi έκανε μια τολμηρή είσοδο στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία άρχισε να αποδίδει καρπούς το τελευταίο έτος, σχεδόν τριπλασιάζοντας τις μετοχές της που διαπραγματεύονται στο Χονγκ Κονγκ. Έχοντας επιτύχει σε έναν αναδυόμενο τομέα που η Apple εγκατέλειψε, η Xiaomi φαίνεται να έχει αποκτήσει νέα θάρρος για να αντιμετωπίσει τον ηγέτη των smartphone στις ΗΠΑ.
«Η μετάβαση στη σειρά 17 δείχνει ότι η Xiaomi είναι αρκετά σίγουρη για να ισχυριστεί ότι μπορεί να είναι τόσο καλή όσο η Apple, η οποία εξακολουθεί να χαίρει μεγάλης εκτίμησης στην Κίνα», δήλωσε ο αναλυτής της IDC Bryan Ma. «Για τη Xiaomi, το 10% των αποστολών smartphone στην Κίνα ήταν πάνω από 600 δολάρια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με σχεδόν μηδέν το 2019».