Η Cosmote Telekom προσφέρει δωρεάν σε όλους τους πελάτες της AI εργαλεία

Η κίνηση της Cosmote Telekom στόχο έχει να κάνει προσιτή και προσβάσιμη την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα εργαλεία της σε όλους

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής © Cosmote

Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, και μάλιστα δωρεάν, προσφέρει η Cosmote Telekom σε όλους τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα προσφέρει σε όλους τους κατόχους κινητών και tablet με συνδρομή Cosmote Telekom την εφαρμογή Perplexity Pro.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική κίνηση της εταιρείας τηλεπικοινωνίων, η οποία, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, στόχο έχει να κάνει προσιτή και προσβάσιμη την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και τα εργαλεία της σε όλους. Μάλιστα, η υπηρεσία παρέχεται εντελώς δωρεάν σε όλους τους πελάτες κινητής, είτε αυτοί είναι πελάτες συμβολαίου είτε πελάτες καρτοκινητής.

Το μόνο που έχουν να κάνουν οι συνδρομητές είναι να κατεβάσουν στο κινητό τους το Cosmote Telekom App (πελάτες συμβολαίου) ή το What’s Up (πελάτες καρτοκινητής). Στην εφαρμογή αυτήν οι χρήστες θα βρουν την υπηρεσία Magenta AI, η οποία προσφέρει την εφαρμογή «Ask me», η οποία είναι μια έκδοση της πλατφόρμας παροχής υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης Perplexity Pro.

Ειδικότερα, το «Ask me» είναι μια light έκδοση του Perplexity Pro, η οποία επιτρέπει απεριόριστα ερωτήματα, όπως ακριβώς και στο Perplexity Pro. Το «Ask me» δεν επιτρέπει την επεξεργασία αρχείων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης, κάτι που η Cosmote Telekom θέλει να προσφέρει μέσω άλλων εφαρμογών και επί πληρωμή.

Ήδη η εταιρεία έχει φέρει μαζί με το «Ask me» και την εφαρμογή «PicsArt», η οποία επιτρέπει την επεξεργασία εικόνων μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η εφαρμογή αυτή θα δίδεται με συνδρομή σε όσους θέλουν να την αποκτήσουν. Μάλιστα, η Cosmote Telekom θα φέρει και άλλες τέτοιες εφαρμογές, που θα τις προσφέρει στους συνδρομητές της κινητής σε μια προσπάθεια διαφοροποίησης των προϊόντων της από τους ανταγωνιστές της.

Ωστόσο, η συμπερίληψη του «Ask me» δωρεάν συνιστά μια πολύ σημαντική εξέλιξη τόσο για την τηλεπικοινωνιακή αγορά όσο και για το σύνολο της κοινωνίας. Η εταιρεία θα δώσει σε περίπου 7 εκατ. πελάτες της τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης σε ένα πολύ ισχυρό εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης. «Το ΑΙ μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο συλλέγουμε πληροφορίες, λύνουμε προβλήματα και βρίσκουμε απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο», είπε ο πρόεδρος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής.

Πρόσθεσε δε ότι το νέο προϊόν Magenta AI, όπως το ονομάζει ο ΟΤΕ, θα δείξει πόσο απλό είναι να έχει κάποιος την Τεχνητή Νοημοσύνη στα δάκτυλά του. «Το μόνο που έχει να κάνει (ο πελάτης της Cosmote) είναι να κατεβάσει την αναβαθμισμένη εφαρμογή Cosmote Telekom App ή What’s Up», είπε ο κ. Νεμπής. Οι όποιες πληροφορίες, προβλήματα και απαντήσεις μπορούν να αναζητηθούν είτε μέσω του πληκτρολογίου είτε με φωνητική υπαγόρευση, την κάμερα κ.λπ. Φυσικά, το προϊόν υποστηρίζει πλήρως την ελληνική γλώσσα.

Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης Perplexity Pro είναι αμερικανικής τεχνολογίας και μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες Τεχνητής Νοημοσύνης στον πλανήτη. Για να έχει κάποιος πρόσβαση πρέπει να πληρώνει 20 ευρώ τον μήνα ή 200 ευρώ τον χρόνο. Με την Cosmote Telekom ο πελάτης την έχει δωρεάν.

Το Magenta AI, όπως ονομάζει τις υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης που συμπεριέλαβε η Cosmote, είναι το τρίτο προϊόν Magenta που προσθέτει η Cosmote Telekom στον δρόμο προς την «Telekom-ποίησή» της. Αρχικά η εταιρεία έφερε το Magenta One, ένα προϊόν που αντικατέστησε το παραδοσιακό Cosmote One, στη συνέχεια έφερε το Magenta Moments, με το οποίο επιβραβεύει τους πελάτες της, και τώρα φέρνει το Magenta AI.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΤΕ, το Magenta ΑΙ είναι ένα προϊόν συνεργασίας με την Deutsche Telekom, που χωρίς αυτήν ο ΟΤΕ δεν θα μπορούσε να επιτύχει. «Έχουμε το πλεονέκτημα», είπε χαρακτηριστικά, «ότι ανήκουμε στον όμιλο της Telekom. Αυτό σημαίνει ότι με τη δύναμη της Telekom και χάρη στις μεγάλες συνεργασίες που πετυχαίνει, μπορούμε να είμαστε πάντα στην αιχμή της καινοτομίας και της τεχνολογίας».