Νέα μοντέρνα τσέπη για iPhone λανσάρει η Apple, μαζί με τον ιαπωνικό οίκο μόδας Issey Miyake, η οποία παρουσιάζεται αύριο Παρασκευή 14 Νοεμβρίου. Πρόκειται για την iPhone Pocket. το οποίο θα πωλείται έως και 250 ευρώ, σε μπλε, καφέ ή μαύρο χρώμα. Εμπνευσμένο από την ιδέα του «ενός κομματιού υφάσματος», η μοναδική του κατασκευή με τρισδιάστατο πλέξιμο έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε οποιοδήποτε iPhone, καθώς και σε όλα τα αντικείμενα τσέπης.
Η iPhone Pocket θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα Apple Store και στο apple.com στη Γαλλία, την Κίνα, την Ιταλία, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, τη Νότια Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Θα είναι διαθέσιμο στην τιμή των 229,95 δολαρίων και η έκδοση crossbody θα βγει σε μπλε, καφέ και μαύρο χρώμα. Μια παρεμφερή έκδοση είναι διαθέσιμη και σε άλλα χρώματα (όπως έντονο πορτοκαλί, κίτρινο, μοβ, ροζ και τιρκουάζ) στην τιμή των 149,95 δολαρίων, η οποία μπορεί να κρεμαστεί στο μπράτσο ή να δεθεί σε μια τσάντα.
Apple has launched the new iPhone Pocket, a new limited edition designer strap accessory 🚨
You can order one today and will be available this Friday in either short or long sizes for $149.95 and $229.95 respectively pic.twitter.com/dg3sjs6xKI
— Apple Hub (@theapplehub) November 11, 2025
Η Apple υποστηρίζει ότι η έμπνευση για το σχέδιο με το τρισδιάστατο πλέξιμο ήρθε από «ένα κομμάτι ύφασμα» και γεννήθηκε από την ιδέα «της δημιουργίας μιας επιπλέον τσέπης» που χωράει «οποιοδήποτε iPhone» και μικρά καθημερινά αντικείμενα. Όταν τεντώνεται, το ανοιχτό ύφασμα αποκαλύπτει διακριτικά το περιεχόμενό της και επιτρέπει στους χρήστες να ρίξουν μια ματιά στην οθόνη του iPhone τους. Η θήκη iPhone Pocket μπορεί να φορεθεί με διάφορους τρόπους – στο χέρι, δεμένη σε τσάντες ή απευθείας στο σώμα.
«Ο σχεδιασμός του iPhone Pocket μιλάει για τον δεσμό μεταξύ του iPhone και του χρήστη του, έχοντας παράλληλα κατά νου ότι ένα προϊόν της Apple έχει σχεδιαστεί για να είναι καθολικό σε αισθητική και ευέλικτο στη χρήση», ανέφερε ο Yoshiyuki Miyamae, διευθυντής σχεδιασμού του Miyake Design Studio. «Το iPhone Pocket εξερευνά την έννοια της «χαράς του να φοράς το iPhone με τον δικό σου τρόπο» κατέληξε.
Ωστόσο, κύμα χλευασμού δέχεται η Apple στα social media μετά την ανακοίνωση του νέου της προϊόντος, που είναι μια θήκη μεταφοράς για τα iPhone.
Αξίζει να δώσει κανείς τόσα λεφτά για ένα ύφασμα; Στο διαδίκτυο, οι χρήστες λένε «όχι», ενώ σε σχόλια παρομοιάζουν τη θήκη με «κομμένη κάλτσα» ή ένα απλό «πλεκτό».
Στο δελτίο Τύπου, η Apple ανέφερε ότι το έντονα χρωματιστό αξεσουάρ είναι μέρος μιας σειράς περιορισμένης έκδοσης που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία μόδας του Issey Miyake.
iPhone Pocket. pic.twitter.com/fUlmESeGmp
— Juanma (@juanmatek) November 13, 2025
Ο αείμνηστος σχεδιαστής μόδας είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με την εταιρεία τεχνολογίας για τη δημιουργία των μαύρων ζιβάγκο που φορούσε ο συνιδρυτής της Apple, Στιβ Τζομπς.
Η Apple δήλωσε ότι το προϊόν είχε εμπνευστεί από «ένα κομμάτι ύφασμα» και ότι η ιδέα του προήλθε από «την ανάγκη δημιουργίας μιας επιπλέον τσέπης». Η τσάντα με κοντό λουράκι θα είναι διαθέσιμη σε οκτώ χρώματα, ενώ η τσάντα με μακρύ λουράκι σε τρία χρώματα.
Η ανακοίνωση προκάλεσε έντονη κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι αυτό δείχνει πως οι οπαδοί της Apple «θα πληρώσουν για οτιδήποτε λανσάρει η εταιρεία».
Εκτός από την τιμή, οι χρήστες εστιάζουν και στην ασφάλεια του προϊόντος. «Χωρίς φερμουάρ, χωρίς σχήμα, και λαμβάνοντας υπόψη πόσες κλοπές iPhone υπάρχουν αυτές τις μέρες… καμία ασφάλεια;», σχολιάζει ένας χρήστης.
Άλλοι χρήστες έχουν κάνει meme τη θήκη μεταφοράς με το διάσημο μαγιό του Borat, ενώ κάποιοι υπερασπίζονται το προϊόν λέγοντας πως η τιμή του οφείλεται στη συνεργασία με την εταιρεία Issey Miyake.
The iPhone Pocket looks like Borat’s mankini pic.twitter.com/b6RAS8NgpW
— Mark / 69.vg / uwu.bet (@markpanado) November 13, 2025
Ο σύμβουλος και αναλυτής κοινωνικών μέσων Ματ Ναβάρα σχολίασε στο BBC ότι η τιμή έχει λιγότερη σχέση με τη «λειτουργικότητα» και περισσότερη με τη «μορφή, το branding και την αποκλειστικότητα».
«Οι τιμές αυτές δεν είναι κάτι καινούργιο στον κόσμο της πολυτελούς μόδας ή των συνεργασιών με σχεδιαστές», είπε. «Αλλά για τους περισσότερους καταναλωτές, φαίνεται ότι η Apple δοκιμάζει τα όρια της αφοσίωσης στο brand», τόνισε.