Γ.Δ.
1427.59 +0,28%
ACAG
+0,34%
5.84
CENER
0,00%
9.63
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+0,10%
9.61
NOVAL
+0,19%
2.62
OPTIMA
0,00%
13
TITC
+0,93%
32.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-0,30%
1.344
ΑΒΕ
0,00%
0.472
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.25
ΑΚΡΙΤ
-0,66%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
2.84
ΑΛΦΑ
-0,58%
1.5405
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+0,47%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-3,32%
5.82
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟ
+0,36%
5.57
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.945
ΒΙΟΣΚ
+1,98%
1.805
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.24
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.34
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,23%
17.32
ΔΑΑ
-0,13%
7.67
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,27%
11.31
ΔΟΜΙΚ
-2,26%
3.245
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,59%
0.319
ΕΒΡΟΦ
-1,66%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
33.84
ΕΚΤΕΡ
-0,42%
1.91
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,61%
1.968
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.035
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.668
ΕΛΧΑ
+0,86%
1.866
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
+0,65%
7.432
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,89%
5.59
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.98
ΕΧΑΕ
+1,45%
4.535
ΙΑΤΡ
+3,00%
1.545
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.37
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.146
ΙΝΤΕΚ
-1,19%
5.83
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.185
ΙΝΤΚΑ
+0,33%
3.05
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
0,00%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-5,49%
0.43
ΚΟΥΑΛ
+1,54%
1.188
ΚΟΥΕΣ
+1,71%
5.34
ΚΡΙ
+3,08%
13.4
ΚΤΗΛΑ
-3,26%
1.78
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.075
ΛΑΒΙ
-1,73%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.1
ΛΑΜΨΑ
+0,55%
36.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.48
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,84%
2.41
ΜΕΡΚΟ
+8,00%
43.2
ΜΙΓ
0,00%
3.435
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
21.64
ΜΟΝΤΑ
-9,75%
3.61
ΜΟΤΟ
+0,95%
2.655
ΜΟΥΖΚ
+7,97%
0.745
ΜΠΕΛΑ
-0,16%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,48%
33.6
ΝΑΚΑΣ
-6,90%
2.7
ΝΑΥΠ
-1,32%
0.9
ΞΥΛΚ
+1,36%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
0,00%
27
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.45
ΟΠΑΠ
-0,50%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,48%
0.832
ΟΤΕ
+0,13%
15.06
ΟΤΟΕΛ
-1,25%
11.04
ΠΑΙΡ
0,00%
1
ΠΑΠ
-0,43%
2.3
ΠΕΙΡ
-0,03%
3.849
ΠΕΡΦ
0,00%
6.63
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.02
ΠΛΑΘ
0,00%
3.85
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,40%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
+0,57%
1.775
ΣΑΡ
+0,73%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,56%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.42
ΣΠΙ
0,00%
0.612
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.38
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,83%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.196
ΦΡΛΚ
0,00%
3.99
ΧΑΙΔΕ
-7,81%
0.59

Έρευνα EY: Ανησυχεί η αυξημένη ανάγκη για ψηφιακές υπηρεσίες

Η αυξημένη ανάγκη για ψηφιακές υπηρεσίες από το σπίτι, αναπόφευκτα οδήγησε σε έκρηξη της χρήσης του διαδικτύου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19. Ωστόσο, ο αυξημένος βαθμός υιοθέτησης αυτών των υπηρεσιών, συνοδεύεται από τις, επίσης, αυξημένες ανησυχίες των καταναλωτών για τον αντίκτυπό τους στην ποιότητα ζωής, γεγονός που δημιουργεί την επείγουσα ανάγκη μιας νέας προσέγγισης από τους παρόχους. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από το πρώτο μέρος της μελέτης της EY, Decoding the digital home, η οποία αξιολογεί τη στάση καταναλωτών από τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, όσον αφορά την ψηφιακή συνδεσιμότητα, την τεχνολογία και την κατανάλωση περιεχομένου.

Με ορισμένες γεωγραφικές διαφοροποιήσεις, η έρευνα διαπιστώνει ότι τα νοικοκυριά υιοθέτησαν μια σειρά υπηρεσιών για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των επιμέρους lockdowns. Οι βιντεοκλήσεις βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, με αύξηση του ρυθμού υιοθέτησής τους κατά 25%, με τον ρυθμό υιοθέτησης των διαδικτυακών υπηρεσιών υγείας (20%) και εκπαίδευσης (18%) να έχει, επίσης, αυξηθεί ραγδαία. Ταυτόχρονα, σε όλες τις αγορές όπου διεξήχθη η έρευνα, το 44% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι οι ανάγκες τους για σύνδεση στο διαδίκτυο έχουν αυξηθεί.

Είναι εντυπωσιακό, ωστόσο, ότι η αυξητική αυτή τάση συνδυάζεται με όλο και περισσότερους προβληματισμούς. Το 41% των ερωτηθέντων ανησυχούν περισσότερο σήμερα για τον αντίκτυπο του διαδικτύου στην ποιότητα ζωής τους, σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία, ενώ το 39% είναι πολύ προσεκτικοί στη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων τους στο διαδίκτυο. Χαρακτηριστικά, η ηλικιακή ομάδα 18-34 ανησυχεί περισσότερο για τη δημοσιοποίηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (43%), από ό,τι τα άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω (36%).

Ο συσχετισμός μεταξύ ζήτησης και ανησυχιών είναι πιο έντονος μεταξύ των νοικοκυριών με παιδιά, καθώς το 60% των ερωτηθέντων που έχουν παιδιά αναφέρουν ότι οι ανάγκες τους για συνδεσιμότητα έχουν αυξηθεί (έναντι 44% κατά μέσο όρο), και πάνω από τους μισούς (52%) δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να εξετάσουν τον αντίκτυπο που έχει το internet στην ποιότητα ζωής τους (έναντι 41% κατά μέσο όρο).

Κορεσμός περιεχομένου και δυσπιστία

Πολλοί ερωτηθέντες βιώνουν σήμερα ψηφιακή κόπωση, σύμφωνα με την έρευνα. Το 47% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι αναζητούν χρόνο αποσύνδεσης από τα smartphones και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, ενώ το 25% θα ήθελαν να μειώσουν τον αριθμό των πλατφορμών streaming που χρησιμοποιούν. Συγχρόνως, 43% πιστεύουν ότι υπάρχουν σήμερα υπερβολικά πολλά πακέτα συνδεσιμότητας και περιεχομένου.

Παράλληλα, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ για το επιβλαβές ή ακατάλληλο περιεχόμενο στο διαδίκτυο και σχεδόν τα μισά νοικοκυριά (49%) υποστηρίζουν την αυστηρότερη ρύθμιση και έλεγχο του διαδικτύου. Το 35% είναι, επίσης, επιφυλακτικοί σχετικά με τη χρήση δικτύων κινητής τηλεφωνίας 5G, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις.

Η έμφαση στην εξοικονόμηση λειτουργεί αποτρεπτικά για πιθανές θετικές δαπάνες

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο COVID-19 οδήγησε σε αυξημένες προθέσεις για δαπάνες, με το 25% να συμφωνούν ότι η πανδημία έχει κάνει την αναβάθμιση σε δίκτυο 5G πιο ελκυστική και το 20% των ερωτηθέντων να δηλώνουν πλέον πιο πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για περιεχόμενο Ultra HD. Ωστόσο, οι προβληματισμοί για τον έλεγχο κόστους και την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι πιο έντονοι από τη διάθεση για αναβάθμιση. Το 42% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι ήδη πληρώνουν πάρα πολλά για το περιεχόμενο που καταναλώνουν, ενώ το 53% δηλώνουν ότι προτεραιότητα του νοικοκυριού τους είναι να δαπανούν όσο το δυνατόν λιγότερο σε υπηρεσίες επικοινωνίας. Συνολικά, το 42% των ερωτηθέντων σε όλες τις χώρες που περιλαμβάνει το δείγμα, πιστεύουν ότι ο πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών που χρησιμοποιούν, δεν κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει ότι απολαμβάνουν το καλύτερο δυνατό πακέτο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!