Γ.Δ.
1275.34 -0,37%
ACAG
+1,64%
6.2
CENER
-1,41%
7
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
+1,87%
10.9
OPTIMA
+0,26%
7.82
TITC
-0,20%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
-1,26%
1.57
ΑΒΕ
-1,16%
0.51
ΑΔΜΗΕ
+1,64%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+0,38%
2.66
ΑΛΦΑ
-0,96%
1.541
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.56
ΑΝΕΚ
+3,01%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
-1,56%
11.36
ΑΣΚΟ
0,00%
2.34
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-2,33%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-2,65%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,55%
5.45
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
+0,90%
1.12
ΒΙΟΤ
-5,41%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,59%
1.7
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,45%
13.2
ΔΑΙΟΣ
-1,21%
3.26
ΔΕΗ
-0,74%
10.75
ΔΟΜΙΚ
-0,28%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,10%
0.341
ΕΒΡΟΦ
+0,92%
1.1
ΕΕΕ
+0,12%
25.8
ΕΚΤΕΡ
+1,07%
3.78
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,36%
0.56
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.34
ΕΛΛ
-2,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,12%
2.2
ΕΛΠΕ
-1,72%
7.45
ΕΛΣΤΡ
+2,42%
2.96
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+2,21%
6.48
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
+0,10%
9.66
ΕΣΥΜΒ
-0,47%
1.065
ΕΤΕ
-1,78%
6.06
ΕΥΑΠΣ
-1,82%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+1,50%
6.09
ΕΥΡΩΒ
-1,26%
1.6415
ΕΧΑΕ
+2,26%
5.43
ΙΑΤΡ
+1,69%
1.805
ΙΚΤΙΝ
+0,32%
0.4695
ΙΛΥΔΑ
-3,33%
1.305
ΙΝΚΑΤ
+0,43%
3.495
ΙΝΛΙΦ
-0,45%
4.38
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.963
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-0,72%
1.38
ΙΝΤΚΑ
+5,36%
2.85
ΚΑΜΠ
-2,88%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
-0,27%
1.815
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+10,89%
1.375
ΚΟΡΔΕ
+2,94%
0.56
ΚΟΥΑΛ
+1,75%
0.58
ΚΟΥΕΣ
-0,89%
5.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,42%
9.48
ΚΤΗΛΑ
+1,06%
1.9
ΚΥΡΙΟ
+0,98%
1.03
ΛΑΒΙ
+1,69%
0.724
ΛΑΜΔΑ
-0,73%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.945
ΛΕΒΚ
-0,71%
0.28
ΛΕΒΠ
+28,57%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-1,09%
2.72
ΜΑΘΙΟ
+1,72%
1.18
ΜΕΒΑ
-0,53%
3.74
ΜΕΝΤΙ
-1,20%
3.3
ΜΕΡΚΟ
+0,87%
46.4
ΜΙΓ
+2,08%
4.9
ΜΙΝ
-1,21%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,49%
24.84
ΜΟΝΤΑ
+4,73%
1.77
ΜΟΤΟ
-0,98%
3.02
ΜΟΥΖΚ
+4,20%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,20%
24.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.05
ΜΠΡΙΚ
-1,04%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.08
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
+0,59%
0.343
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΟΛΘ
-0,86%
23
ΟΛΠ
+1,51%
23.55
ΟΛΥΜΠ
-1,96%
2.5
ΟΠΑΠ
-0,61%
14.76
ΟΤΕ
-0,98%
13.2
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.46
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
+3,64%
2.28
ΠΕΙΡ
+0,43%
3.24
ΠΕΤΡΟ
-0,45%
8.92
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,18%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-1,38%
4.3
ΡΕΒΟΙΛ
+0,79%
1.915
ΣΑΡ
+0,38%
8.03
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
+0,82%
0.369
ΣΙΔΜΑ
-0,85%
2.33
ΣΠΕΙΣ
-1,81%
6.52
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+0,06%
15.95
ΤΖΚΑ
-0,54%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.774
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-6,57%
0.37
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-8,11%
0.068
ΦΡΛΚ
-2,02%
4.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Πώς τα ψηφιακά δεδομένα των καταναλωτών ωφελούν τις επιχειρήσεις

Με το πέρασμα της πανδημίας, αυξήθηκε η ευαισθητοποίηση σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών δεδομένων και η πλειοψηφία των καταναλωτών αντιδρά πιο θετικά από ποτέ στις στοχευμένες προσφορές και τα προσωποποιημένα μηνύματα.

«Πρόκειται για προσφορές και μηνύματα που υποστηρίζουν την ανάγκη των καταναλωτών για έξυπνες αγορές και παράλληλα αυξάνουν την καταναλωτική τους δύναμη, σε αντιστάθμισμα των όποιων ανατιμήσεων», εξηγεί ο Βαγγέλης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της Qivos.

Η εξοικείωση με το online περιβάλλον αγορών κάνει τους περισσότερους να αναζητούν παρόμοιες διευκολύνσεις και offline, καθώς επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, είναι δεκτικοί ως προς την αξιοποίηση των δεδομένων της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς, πολύ περισσότερο όταν το αντίκρισμα είναι προσφορές αγορών που τους αφορούν άμεσα. Το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, μέσα από το σωστό κανάλι επικοινωνίας αναδεικνύεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.

Με βάση τα παραπάνω, η Qivos – μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud – προσφέρει έναν έξυπνο μηχανισμό διαχείρισης προσφορών και κουπονιών, ο οποίος επιτρέπει στη σύγχρονη επιχείρηση να μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα των προωθητικών της ενεργειών.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Qivos συμπεριλαμβάνεται στο «Now Tech: Promotions And Offer Management Providers, Q3 2021» της Forrester, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

«Πρόκειται για μια αξιοσημείωτη αναφορά. Είναι αποτέλεσμα της δουλειάς μας στη διεθνή αγορά loyalty και διαχείρισης δεδομένων πελάτη. Η βραβευμένη, AI-driven πλατφόρμα Qivos Cloud βοηθά τα brands να διαχειρίζονται αυτοματοποιημένα καμπάνιες προσφορών και μηνυμάτων. Ζούμε μια νέα κανονικότητα. Στις μέρες μας, οι εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις, οι αποκλειστικές εμπειρίες και το στοχευμένο περιεχόμενο αποτελούν βασικούς παράγοντες επιτυχίας, στη διαμόρφωση μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Η διατήρηση αυτής της σχέσης απαιτεί αφοσίωση και από τις δύο πλευρές, η οποία ξεκινά και ενισχύεται όταν ο πελάτης αισθανθεί ότι τον εκτιμούν κα τον φροντίζουν. Σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές αναμένουν ότι η εμπειρία αγορών θα είναι εξατομικευμένη, χάρη στη χρήση ψηφιακών δεδομένων. Επιπλέον, σε έναν κόσμο χωρίς third-party cookies, μια στρατηγική βασισμένη σε first-party data κάνει τη διαφορά. Η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, σε όλα τα κανάλια πώλησης, ψηφιακά και αναλογικά, είναι ο πυρήνας της πρότασής μας», σημειώνει ο Βαγγέλης Καραλής.

Βοηθώντας τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται να συλλέξουν δεδομένα από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Μέσω της SaaS πλατφόρμας Qivos Cloud -προϊόν δικής της ανάπτυξης- ενισχύει την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. Έτσι, αυξάνει το loyalty των καταναλωτών, μέσα από την έξυπνη διαχείριση των customer data, δημιουργώντας μετρήσιμη υπεραξία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!