Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

LG Electronics: Ξεκινά η λειτουργία ενός νέου Cloud Call Center

H LG αναβαθμίζει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό εγκαινιάζοντας ένα νέο Cloud Call Center και προσφέροντας μια λύση Cloud Customer Services σε συνεργασία με το Amazon Connect και το Genesys Cloud.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση η  LG Electronics (LG) έκανε γνωστή την έναρξη της λειτουργίας ενός νέου Cloud Call Center στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξάνοντας τον γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και βελτιώνοντας περαιτέρω την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της.  

Μετά τη Βόρεια Αμερική, η LG σχεδιάζει να εγκαινιάσει νέα Cloud Call Centers σε δώδεκα επιπλέον χώρες, όπως η Αυστραλία, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ιταλία και το Βιετνάμ ενώ φέτος θα προχωρήσει και στην εγχώρια αγορά της Νότιας Κορέας στις αρχές του 2022.

Η εφαρμογή του συστήματος που βασίζεται στο cloud θα δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές αναβαθμίζοντας την εξυπηρέτησή τους. Το σύστημα επιτρέπει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών της LG να εργάζονται συνεργατικά και αποτελεσματικά από διαφορετικές τοποθεσίες, εξαλείφοντας την ανάγκη να βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο και μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να βρεθούν σε κατάσταση καραντίνας. Χάρη στη νέα δυνατότητα ομιλίας σε κείμενο (STT) που μετατρέπει γρήγορα και με ακρίβεια τις φωνητικές κλήσεις σε γραπτό κείμενο, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν εύκολα και γρήγορα να ερευνήσουν και να απαντήσουν σε επανεμφανιζόμενα ζητήματα και να επαναλάβουν ερωτήσεις.

Τι προτείνει η εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης; 

Εάν υπάρχει καθυστέρηση λόγω μεγάλης ροής κλήσεων, το Cloud Call Center προτείνει μια εναλλακτική γρηγορότερη επιλογή, όπως «συνομιλία» με ένα chatbot στον ιστότοπο εξυπηρέτησης πελατών της LG ή σε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, ενώ η ακριβής εκτίμηση του χρόνου αναμονής θα είναι διαθέσιμη στο εγγύς μέλλον. Επιπλέον, το σύστημα τροφοδοτείται είτε από το Amazon Connect είτε από το Genesys Cloud.

«Το νέο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της LG αναβαθμίζει και βελτιώνει ενεργά την παροχή των υπηρεσιών μας και βοηθά στο να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτελέσματα για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Yoo Kyu-moon, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της LG Electronics. «Με πιο χρήσιμες δυνατότητες επιλογών, οι πελάτες της LG μπορούν να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί περισσότερο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!