Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

LG Electronics: Ξεκινά η λειτουργία ενός νέου Cloud Call Center

H LG αναβαθμίζει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό εγκαινιάζοντας ένα νέο Cloud Call Center και προσφέροντας μια λύση Cloud Customer Services σε συνεργασία με το Amazon Connect και το Genesys Cloud.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση η  LG Electronics (LG) έκανε γνωστή την έναρξη της λειτουργίας ενός νέου Cloud Call Center στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξάνοντας τον γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και βελτιώνοντας περαιτέρω την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της.  

Μετά τη Βόρεια Αμερική, η LG σχεδιάζει να εγκαινιάσει νέα Cloud Call Centers σε δώδεκα επιπλέον χώρες, όπως η Αυστραλία, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ιταλία και το Βιετνάμ ενώ φέτος θα προχωρήσει και στην εγχώρια αγορά της Νότιας Κορέας στις αρχές του 2022.

Η εφαρμογή του συστήματος που βασίζεται στο cloud θα δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές αναβαθμίζοντας την εξυπηρέτησή τους. Το σύστημα επιτρέπει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών της LG να εργάζονται συνεργατικά και αποτελεσματικά από διαφορετικές τοποθεσίες, εξαλείφοντας την ανάγκη να βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο και μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να βρεθούν σε κατάσταση καραντίνας. Χάρη στη νέα δυνατότητα ομιλίας σε κείμενο (STT) που μετατρέπει γρήγορα και με ακρίβεια τις φωνητικές κλήσεις σε γραπτό κείμενο, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν εύκολα και γρήγορα να ερευνήσουν και να απαντήσουν σε επανεμφανιζόμενα ζητήματα και να επαναλάβουν ερωτήσεις.

Τι προτείνει η εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης; 

Εάν υπάρχει καθυστέρηση λόγω μεγάλης ροής κλήσεων, το Cloud Call Center προτείνει μια εναλλακτική γρηγορότερη επιλογή, όπως «συνομιλία» με ένα chatbot στον ιστότοπο εξυπηρέτησης πελατών της LG ή σε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, ενώ η ακριβής εκτίμηση του χρόνου αναμονής θα είναι διαθέσιμη στο εγγύς μέλλον. Επιπλέον, το σύστημα τροφοδοτείται είτε από το Amazon Connect είτε από το Genesys Cloud.

«Το νέο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της LG αναβαθμίζει και βελτιώνει ενεργά την παροχή των υπηρεσιών μας και βοηθά στο να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτελέσματα για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Yoo Kyu-moon, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της LG Electronics. «Με πιο χρήσιμες δυνατότητες επιλογών, οι πελάτες της LG μπορούν να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί περισσότερο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!