Γ.Δ.
1494.81 -0,53%
ACAG
0,00%
6.08
CENER
+2,22%
8.73
CNLCAP
-0,63%
7.85
DIMAND
-0,43%
9.26
OPTIMA
+2,63%
11.7
TITC
+0,32%
31.45
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,98%
1.624
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+0,90%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+1,76%
0.865
ΑΛΜΥ
-2,12%
2.77
ΑΛΦΑ
+0,31%
1.757
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,87%
12.6
ΑΣΚΟ
-0,74%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
-0,71%
8.34
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,48%
6.28
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.62
ΒΙΟΣΚ
+1,45%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+8,13%
2.66
ΓΕΒΚΑ
-1,57%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,48%
16.42
ΔΑΑ
-2,58%
8.142
ΔΑΙΟΣ
-9,52%
3.42
ΔΕΗ
-0,92%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,55%
4.59
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,80%
0.354
ΕΒΡΟΦ
-2,96%
1.64
ΕΕΕ
-0,67%
32.54
ΕΚΤΕΡ
-2,25%
4.135
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,76%
2.65
ΕΛΠΕ
-0,29%
8.69
ΕΛΣΤΡ
-2,07%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.085
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.04
ΕΣΥΜΒ
-2,54%
1.345
ΕΤΕ
-0,89%
8.444
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
6
ΕΥΡΩΒ
-0,51%
2.13
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.24
ΙΑΤΡ
0,00%
1.695
ΙΚΤΙΝ
+0,99%
0.409
ΙΛΥΔΑ
-2,33%
1.675
ΙΝΚΑΤ
-2,29%
5.13
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-1,01%
1.174
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.14
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,75%
4.48
ΙΝΤΕΤ
+1,21%
1.255
ΙΝΤΚΑ
-0,26%
3.765
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.5
ΚΕΠΕΝ
+4,00%
2.08
ΚΛΜ
-0,90%
1.66
ΚΟΡΔΕ
-1,84%
0.534
ΚΟΥΑΛ
+3,22%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-3,23%
1.35
ΛΑΒΙ
+0,62%
0.968
ΛΑΜΔΑ
-0,88%
6.79
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-3,77%
1.02
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,25%
3.91
ΜΙΝ
+2,65%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,59%
27.12
ΜΟΝΤΑ
+1,82%
3.35
ΜΟΤΟ
+1,64%
3.1
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,72%
27.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
38.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,41%
0.974
ΞΥΛΚ
-1,43%
0.275
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,46%
21.7
ΟΛΠ
-1,59%
24.7
ΟΛΥΜΠ
-1,08%
2.75
ΟΠΑΠ
-0,65%
15.25
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.937
ΟΤΕ
0,00%
14.24
ΟΤΟΕΛ
-1,75%
12.34
ΠΑΙΡ
-2,61%
1.12
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,23%
3.841
ΠΕΤΡΟ
-3,88%
8.92
ΠΛΑΘ
-0,49%
4.03
ΠΛΑΚΡ
-4,38%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,83%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,31%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,60%
1.675
ΣΑΡ
-1,05%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,32%
0.375
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,52%
7.76
ΣΠΙ
-2,50%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.18
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,12%
1.76
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.155
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αυξάνει τις πωλήσεις των επιχειρήσεων

Σε μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην πραγματοποίηση αγορών οδηγεί, από πλευράς επιχειρήσεων, η χρήση εξειδικευμένης πλατφόρμας μηχανής αναζήτησης σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση και της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Με τον τρόπο αυτό οι πωλήσεις των επιχειρήσεων ανάλογα τον κλάδο αυξάνονται ακόμη και άνω του 30%.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Generation Y-International eBusiness Hub, με αφορμή την ανάληψη από την ελληνική πολυεθνική της αποκλειστικής αντιπροσωπείας του γαλλικού κολοσσού Algolia στην Ελλάδα, με την μηχανή αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite, επισημαίνεται ότι το Algolia Site Search αποτελεί πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου που δέχεται πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals που έχει εγκατασταθεί. Επιτρέπει δε στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν απόλυτα προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite. Με Intelligent Search και χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν τη μετατροπή του ενδιαφέροντος του χρήστη σε αγορά (conversion rate) κατά 30%.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ερευνώντας τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και έχοντας πλήρη γνώση των διαθέσιμων και πετυχημένων εργαλείων, η Generation Y προχώρησε σε αυτήν τη αποκλειστική συνεργασία με την Algolia για τη χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν την αλληλεπίδραση (engagement) και την πιστότητα (loyalty) των πελατών τους και να αυξάνεται η κερδοφορία τους.

Σε δηλώσεις τόσο η Solène Le Saout, manager partnerships EMEA της Algolia, όσο και ο Αναστάσιος Σπανίδης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Generation Y αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, στην συμβολή της νέας συνεργασίας στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών λύσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!