Γ.Δ.
1447.82 0,00%
ACAG
0,00%
6.5
CENER
0,00%
7.44
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
0,00%
9.69
OPTIMA
0,00%
10.28
TITC
0,00%
28.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.491
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.91
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.667
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.33
ΑΣΚΟ
0,00%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.54
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.77
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.22
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.182
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.6
ΔΑΑ
0,00%
8.448
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.42
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.48
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.35
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
0,00%
29.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.225
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.41
ΕΛΛ
0,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.57
ΕΛΠΕ
0,00%
8.31
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.86
ΕΛΧΑ
0,00%
1.97
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.143
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.61
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
7.512
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.9845
ΕΧΑΕ
0,00%
5.23
ΙΑΤΡ
0,00%
1.65
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.455
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.65
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.03
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.82
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.595
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.426
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
0,00%
0.855
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.03
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.352
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.065
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.92
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.91
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.74
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.945
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.3
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.9
ΟΠΑΠ
0,00%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.878
ΟΤΕ
0,00%
14.42
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.66
ΠΛΑΘ
0,00%
4.07
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.445
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.625
ΣΑΡ
0,00%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.06
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.54
ΣΠΙ
0,00%
0.77
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.675
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.361
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
0,00%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Kaspersky: Λανσάρει βιντεοπαιχνίδι για να παίζετε στη δουλειά

Ένα νέο βιντεοπαιχνίδι κυκλοφόρησε η Kaspersky σχεδιασμένο για mobile συσκευές, με τίτλο [Dis]connected.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση η Kaspersky κυκλοφόρησε ένα νέο, πλούσιο σε ιστορίες, video game, σχεδιασμένο για mobile συσκευές, με τίτλο [Dis]connected. Η διαδραστική περιπέτεια αποτελεί στην ουσία μια βουτιά στην καθημερινότητα ενός ατόμου στο άμεσο μέλλον, το οποίο καταβάλλει προσπάθεια να εξισορροπήσει με έναν υγιή τρόπο την επαγγελματική και την προσωπική ζωή του και να επιτύχει τόσο σε επαγγελματικό όσο και προσωπικό επίπεδο. Προκειμένου να ενισχύσει τα παραδοσιακά εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποίησης σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο που απευθύνονται σε επιχειρήσεις, το παιχνίδι υπογραμμίζει τα οφέλη της ασφαλούς συμπεριφοράς και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση των ήδη υπαρχουσών γνώσεων των εργαζομένων. Το παιχνίδι είναι κατάλληλο για εκπαιδευτικά έργα και έργα πολυμέσων σε εθνικό επίπεδο.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Kaspersky σε επαγγελματίες πληροφορικής και κυβερνοασφάλειας, το 50% των επιχειρήσεων διαθέτει αυτήν τη στιγμή προγράμματα υγιεινής στον κυβερνοχώρο. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι ενδέχεται να είναι απρόθυμοι να λάβουν μέρος στα εν λόγω εκπαιδευτικά προγράμματα. Τα μέλη του προσωπικού ίσως θεωρούν πιθανό το ενδεχόμενο να επιβαρυνθούν με τη δουλειά κάποιου άλλου, καθώς στις εταιρείες υπάρχει ένα εξειδικευμένο τμήμα που εργάζεται γύρω από αυτόν τον τομέα και απλά δεν αντιλαμβάνονται πώς η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο επηρεάζει τη ζωή τους. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και όταν έχουν ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και έχουν διδαχθεί τις βέλτιστες πρακτικές, εξακολουθούν να ενεργούν όπως πριν ολοκληρώσουν την εκπαίδευση.

Ως αναγνωρισμένος ηγέτης στην εκπαίδευση ευαισθητοποίησης για την ασφάλεια το 2021, που περιλαμβάνεται στο ολοκληρωμένο τμήμα λειτουργικότητας προμηθευτών SA&T στην αναφορά Now Tech της Forrester, η Kaspersky εξελίσσει διαρκώς τα εκπαιδευτικά της προγράμματα και εφευρίσκει νέες σύγχρονες τεχνικές εκμάθησης. Έτσι, προκειμένου να κάνει την εκπαίδευση πιο ελκυστική και να αυξήσει το ενδιαφέρον των εργαζομένων για θέματα που σχετίζονται με την ασφάλεια των πληροφοριών, η εταιρεία παρουσίασε το νέο της παιχνίδι [Dis]connected.

Στο παιχνίδι, οι παίκτες ζουν μια μέρα (24 ώρες) στο μέλλον, σε μια εποχή όπου οι έξυπνες συσκευές είναι σε θέση να μαγειρεύουν πρωινό, ενώ τα υποβρύχια σπίτια και η ανθρώπινη επαύξηση (human augmentation) έχουν γίνει κοινός τόπος. Παρά την τεχνολογική πρόοδο, εξακολουθούν να υφίστανται ορισμένα από τα θέματα που απασχολούν τους ανθρώπους του σήμερα. Για παράδειγμα, ο χαρακτήρας του παιχνιδιού οφείλει να λύσει ταυτόχρονα μια σειρά από επαγγελματικά και επιχειρηματικά καθήκοντα. Λατρεύει να εργάζεται σε έναν πρωτοποριακό κατασκευαστή εμφυτευμάτων. Ωστόσο, πρόκειται να εξαγοραστεί από έναν ανταγωνιστή και οι όροι της εξαγοράς εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο επιτυχώς θα εκπληρωθεί η αποστολή του παίκτη. Στην προσωπική του ζωή, στόχος είναι να μην χωρίσει με το/τη σύντροφό του, ο οποίος στεναχωριέται που περνούν λιγότερο χρόνο μαζί, διατηρώντας παράλληλα καλές σχέσεις με τους συναδέλφους και παραμένοντας παραγωγικός.

Διεπαφή παιχνιδιού

Οι επιλογές που κάνουν οι παίκτες στους διάφορους τομείς αποδεικνύονται τελικά αλληλένδετες. Για παράδειγμα, εάν προκύψει σύγκρουση με έναν συνάδελφο, οι παίκτες δεν θα λάβουν ενημέρωση γύρω από σημαντικές αλλαγές που αφορούν στο πρότζεκτ τους. Αντίθετα, εάν η συνομιλία με συναδέλφους διαρκέσει πολύ, οι παίκτες θα χάσουν τις προθεσμίες του πρότζεκτ τους.

Στοιχεία κυβερνοασφάλειας είναι φυσικά ενταγμένα στην πλοκή, προκειμένου να δείξουν πώς οι αποφάσεις που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη σφαίρα μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη ή στην κατάρρευση των στόχων του χαρακτήρα. Για παράδειγμα, οι παίκτες που αποφασίζουν να εξοικονομήσουν χρόνο και να μην ενημερώσουν τα εμφυτεύματά τους δεν θα ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους και ως εκ τούτου δεν θα βρίσκονται σε θέση να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους εγκαίρως. Συνολικά, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ένας χρήστης θα χρειαστεί να ανακαλύψει τη λύση σε ένα σύνολο 24 υποθέσεων που καλύπτουν θέματα όπως κωδικοί πρόσβασης και λογαριασμοί, email, περιήγηση στον κυβερνοχώρο, κοινωνικά δίκτυα και εφαρμογές αποστολής μηνυμάτων, ασφάλεια υπολογιστή και φορητές συσκευές.

Η ιστορία έχει πολλές εναλλακτικές καταλήξεις ανάλογα με τις αποφάσεις που λαμβάνονται. Οι χρήστες θα λάβουν μια σύντομη αναφορά του πόσο επιτυχώς διεκπεραίωσαν το πρότζεκτ τους και διαχειρίστηκαν τις εξελίξεις στην προσωπική τους ζωή, καθώς και μια αξιολόγηση των δεξιοτήτων και των γνώσεών τους σε θέματα ασφάλειας.

Το παιχνίδι διάρκειας μίας ώρας παρέχεται με αποσπασματική πρόσβαση, με κάθε συνεδρία να διαρκεί έως και δέκα λεπτά. Αυτό το καθιστά πιο εύκολα κατανοητό και βοηθά τον παίκτη να διατηρήσει τις γνώσεις του. Το παιχνίδι μπορεί να προσφερθεί αφού οι εργαζόμενοι λάβουν μαθήματα κατάρτισης προκειμένου να διασταυρώσουν όλες τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει γύρω από την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και να τους παρακινήσουν να θέσουν τις δεξιότητές τους σε πρακτική εφαρμογή. Όταν χρησιμοποιείται σε έργα στην πόλη ή και σε εθνικό επίπεδο, το παιχνίδι ενισχύει την ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.

«Αυτό το πλούσιο σε ιστορίες παιχνίδι έχει να κάνει με τις επιλογές και τα διλήμματα του σύγχρονου κόσμου. Είναι χρήσιμο να αξιοποιούμε τις πλέον εξελιγμένες τεχνολογίες προς όφελός μας ακόμα κι αν δημιουργούν πρόσθετους κινδύνους ασφαλείας; Ή πρέπει να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια για λόγους ασφάλειας, καταλήγοντας λιγότερο αποτελεσματικοί στη δουλειά μας; Άνεση έναντι ασφάλειας – είναι δυνατόν να βρεθεί μια ισορροπία; Οι αποφάσεις ανάμεσα σε αυτού του είδους τις επιλογές κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού όχι μόνο θα βοηθήσουν τους παίκτες να υιοθετήσουν τον ασφαλή τρόπο χρήσης των τεχνολογιών, αλλά και να κατανοήσουν καλύτερα πώς η κυβερνοασφάλεια είναι συνυφασμένη με την καθημερινότητά τους και πώς επηρεάζει πραγματικά τη ζωή τους», σχολιάζει ο Denis Barinov, Επικεφαλής του Kaspersky Academy.

Το [Dis]connected είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο για εταιρικούς πελάτες. Τρέχει σε smartphone Android και iOS.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!