Γ.Δ.
834.83 -0,17%
CENER
+0,74%
2.74
CNLCAP
+3,18%
8.1
TITC
+0,36%
11.3
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-0,92%
0.753
ΑΒΕ
-1,27%
0.39
ΑΔΜΗΕ
-2,06%
1.998
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,92%
1.7
ΑΛΦΑ
-2,92%
0.8576
ΑΝΔΡΟ
-0,76%
6.55
ΑΝΕΚ
-4,92%
0.058
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-1,36%
5.06
ΑΣΚΟ
-0,49%
2.04
ΑΣΤΑΚ
+2,56%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
0,00%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
+2,42%
0.93
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-2,71%
3.405
ΒΙΟΚΑ
+1,25%
1.62
ΒΙΟΣΚ
-1,12%
0.528
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
-0,98%
2.02
ΒΥΤΕ
+0,86%
2.92
ΓΕΒΚΑ
-1,30%
1.14
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,21%
9.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-2,07%
5.45
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,51%
0.522
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-1,27%
0.311
ΕΒΡΟΦ
+1,80%
0.678
ΕΕΕ
+1,64%
21.1
ΕΚΤΕΡ
-0,63%
0.95
ΕΛΒΕ
+2,78%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.425
ΕΛΙΝ
+0,30%
1.665
ΕΛΛ
-1,92%
15.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,47%
1.718
ΕΛΠΕ
+0,77%
6.55
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+1,62%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
1.394
ΕΝΤΕΡ
+2,30%
4
ΕΠΙΛΚ
+3,79%
0.137
ΕΠΣΙΛ
+0,36%
5.58
ΕΣΥΜΒ
+2,10%
0.584
ΕΤΕ
-3,50%
2.951
ΕΥΑΠΣ
+0,46%
4.36
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
7.59
ΕΥΠΙΚ
+1,85%
7.7
ΕΥΡΩΒ
-0,33%
0.896
ΕΧΑΕ
+0,74%
3.42
ΙΑΤΡ
+2,65%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.541
ΙΛΥΔΑ
+2,77%
0.966
ΙΝΚΑΤ
-7,47%
2.045
ΙΝΛΙΦ
+2,50%
4.1
ΙΝΛΟΤ
-0,91%
0.545
ΙΝΤΕΚ
+0,58%
3.47
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.7
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.908
ΙΝΤΚΑ
-2,60%
1.35
ΚΑΜΠ
+1,03%
1.97
ΚΑΡΕΛ
-0,79%
252
ΚΕΚΡ
-1,95%
1.104
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
+0,35%
0.576
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.47
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
0.409
ΚΟΥΕΣ
-1,15%
4.29
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
-0,70%
5.66
ΚΤΗΛΑ
+1,20%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.37
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
5.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
+1,23%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-1,91%
2.05
ΛΥΚ
-1,23%
1.6
ΜΑΘΙΟ
+1,40%
0.725
ΜΕΒΑ
+4,10%
2.54
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
53
ΜΙΓ
+0,82%
0.0247
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,55%
18.2
ΜΟΝΤΑ
+0,92%
0.66
ΜΟΤΟ
+0,53%
1.9
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.628
ΜΠΕΛΑ
+3,12%
14.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,93%
2.0895
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+2,12%
1.93
ΜΠΤΚ
-0,70%
0.705
ΜΥΤΙΛ
-2,74%
14.53
ΝΑΚΑΣ
-1,01%
1.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-1,24%
0.1985
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-0,40%
24.6
ΟΛΠ
-0,38%
15.7
ΟΛΥΜΠ
+2,76%
1.675
ΟΠΑΠ
-0,29%
13.93
ΟΤΕ
+0,06%
16.37
ΟΤΟΕΛ
-0,23%
8.78
ΠΑΙΡ
0,00%
0.806
ΠΑΠ
-1,17%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,16%
0.9984
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
5.64
ΠΛΑΘ
+2,00%
3.57
ΠΛΑΙΣ
0,00%
3.55
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,38%
1.31
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+1,17%
3.45
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.1
ΣΑΡ
+0,15%
6.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
-0,38%
0.26
ΣΙΔΜΑ
+0,52%
1.935
ΣΠΕΙΣ
-1,03%
7.7
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+2,92%
18
ΤΖΚΑ
+1,87%
2.18
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-4,06%
0.52
ΦΛΕΞΟ
+1,68%
6.05
ΦΡΙΓΟ
-1,96%
0.1
ΦΡΛΚ
+0,31%
3.2
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΚΕΠ: Επέκταση των ψηφιακών ραντεβού με το mySynigoroslive

«Πρωταθλητής» στα ψηφιακά ραντεβού αναδεικνύονται τα ΚΕΠ με 115.785 ραντεβού να έχουν πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας myKEPlive από την έναρξη της υπηρεσίας στις 27 Ιουλίου 2020 μέχρι σήμερα, ενώ στους επόμενους μήνες έχει δρομολογηθεί η επέκταση των ψηφιακών ραντεβού και για υπηρεσίες του Συνηγόρου του Πολίτη (mySynigoroslive).

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης την δεύτερη θέση κατέχει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με την οποία από την 1η Μαΐου 2020 μέχρι σήμερα εξυπηρετήθηκαν ψηφιακά μέσω της πλατφόρμας myAADElive 66.342 πολίτες, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται ο ΟΑΕΔ που από τις 9 Δεκεμβρίου 2020 μέχρι αυτήν την περίοδο έχει κλείσει ψηφιακό ραντεβού με 41.985 μέσω του myOAEDlive.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης «τα ψηφιακά ραντεβού αποτελούν μία ακόμα έκφανση της προσήλωσής μας στη δημιουργία υπηρεσιών που βάζουν τον πολίτη στο επίκεντρο. Ξεκίνησαν ως ένα πρόπλασμα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για όσες υπηρεσίες δεν ήταν δυνατόν να ψηφιοποιήσουμε άμεσα. Έτσι, παραδείγματος χάριν, ο πολίτης δεν χρειαζόταν να πάει στα ΚΕΠ για να βγάλει μια ληξιαρχική πράξη προ του 2013, αλλά μπορούσε να το κάνει μέσω βιντεοκλήσης πιο γρήγορα και πιο εύκολα από το να πάει στο γκισέ». Μάλιστα, ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι «έχουμε πει με αρκετές αφορμές ότι οι υπηρεσίες που σχεδιάζουμε μέσα στην πανδημία προορίζονται κατά κανόνα να αξιοποιηθούν και μετά το πέρας της. Το ίδιο ισχύει και με τα ψηφιακά ραντεβού: μέσα στην πανδημία διαθέτουν την προστιθέμενη αξία της μείωσης του συνωστισμού, αλλά και μετά την πανδημία θα εξακολουθούν να λειτουργούν ως επιταχυντής της εξυπηρέτησης του πολίτη από το κράτος. Γι’ αυτό και σκοπεύουμε να τα επεκτείνουμε σε ακόμα περισσότερους φορείς, αλλά και να μεγαλώσουμε το εύρος των παρεχόμενων διαδικασιών. Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη λειτουργία του myDESKlive. Σε πρόσφατη εκδήλωση για τα 25 χρόνια λειτουργίας της, ανέφερα ότι αποτελεί τη “μνήμη του μέλλοντος” για τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Και στην περίπτωση των ψηφιακών ραντεβού απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι λειτουργεί ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο και με αυτό το σκοπό: να αξιοποιεί την τεχνολογία και να την μετατρέπει σε εργαλείο βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών».

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης αντιλαμβανόμαστε ότι η αποστολή μας δεν εξαντλείται μόνο στη δημιουργία μιας τεχνικά άρτιας υπηρεσίας, αλλά φτάνει μέχρι τον τελικό χρήστη. Σκοπός μας, λοιπόν, είναι οι υπηρεσίες που σχεδιάζουμε και παραδίδουμε να είναι φιλικές προς τον πολίτη, λειτουργικές και να βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητά του. Έτσι, κάθε φορά που βλέπουμε ότι μια υπηρεσία χρησιμοποιείται μαζικά, τότε ξέρουμε ότι η υπηρεσία αυτή φτιάχτηκε σωστά».

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αναγνωστόπουλος «εδώ και μήνες έχουμε μια ροή της τάξης των 10.000 ψηφιακών ραντεβού ανά μήνα. Αυτό μεταφράζεται σε 10.000 λιγότερες αναμονές σε ουρές στα ΚΕΠ, στις Εφορίες, στον ΟΑΕΔ, στον ΕΦΚΑ και στους υπόλοιπους φορείς που εξυπηρετούν μέσω βιντεοκλήσης. Πρόκειται για έναν αριθμό που δικαιώνει την έμφαση που δώσαμε το myDESKlive και που μας δίνει κίνητρο να επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο τη λειτουργία του, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς».

Να σημειωθεί ότι το myKEPlive διατίθεται σε παραπάνω από 200 δήμους της χώρας (και σε όλους τους πολυπληθείς), αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 50% του συνολικού αριθμού δήμων. Παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών: 1) Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση, 2) Υποβολή αίτησης, 3) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 4) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 5) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Το myKEPlive αξιοποιείται επίσης για την καταχώριση πιστοποιητικού ή δόσεων εμβολιασμού που πραγματοποιήθηκαν στο εξωτερικό από Έλληνες πολίτες άνω των 60 ετών που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού που δεν μπορεί να επαληθευτεί ψηφιακά.

Η πλατφόρμα myAADElive διατίθεται σε όλες τις ΔΟΥ για την απόκτηση κλειδαρίθμου, ενώ η πλατφόρμα myOAEDlive διατίθεται από όλα τα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης του ΟΑΕΔ, για: 1) συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους, 2) συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, 3) αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ μέσω του ελληνικού γραφείου EURES του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας και 4) επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων.

Τα ψηφιακά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας myDESKlive έφτασαν μέχρι σήμερα τα 227.313, συμβάλλοντας στην αποφυγή αντίστοιχου αριθμού φυσικών επισκέψεων στους φορείς του Δημοσίου, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα ψηφιακά ραντεβού παρέχουν στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν να συνδεθούν μέσω βιντεοκλήσης με υπάλληλο της υπηρεσίας στην οποία επιθυμούν να απευθυνθούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί.

Το myDESKlive έγινε η πρώτη υπηρεσία που υλοποιήθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και «εξάγεται» στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, στην πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Κύπρο παρουσιάστηκε το MyGovLive, η υπηρεσία ψηφιακών ραντεβού με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Πώς λειτουργούν τα ψηφιακά ραντεβού

Στην αρχή κάθε τηλεδιάσκεψης ο πολίτης πρέπει να ανοίξει την κάμερά του και να επιδείξει στον υπάλληλο την ταυτότητα ή το διαβατήριό του, προκειμένου να ταυτοποιηθεί. Στη συνέχεια, μπορεί να αφήσει ανοιχτή την κάμερα ή να επιλέξει να την κλείσει.

Τα ραντεβού κλείνονται με χρήση κωδικών Taxisnet. Επιπλέον, ένας πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ραντεβού για τρίτο πρόσωπο, εφόσον αυτό δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες για να κλείσει το ραντεβού.

Τεχνικά υπάρχει πρόβλεψη για συμμετοχή τρίτου ατόμου στην τηλεδιάσκεψη, ανάλογα με τις ανάγκες του πολίτη και τις δυνατότητες του φορέα. Ήδη στο myKEPlive υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας στη νοηματική και στο myOAEDlive η δυνατότητα παρουσίας διερμηνέα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!