Γ.Δ.
903.97 -2,00%
CENER
-3,55%
3.125
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
13.75
TITC
-1,77%
12.2
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.8
ΑΒΑΞ
-4,21%
0.75
ΑΒΕ
+1,59%
0.51
ΑΔΜΗΕ
-1,95%
1.708
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.44
ΑΛΜΥ
+0,49%
2.07
ΑΛΦΑ
-3,25%
1.013
ΑΝΔΡΟ
0,00%
5.55
ΑΝΕΚ
-0,99%
0.1
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
+0,60%
5.03
ΑΣΚΟ
-2,79%
2.09
ΑΣΤΑΚ
-1,26%
6.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
-0,45%
4.38
ΑΤΤ
-2,39%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
-1,87%
0.944
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.222
ΒΙΟ
-3,57%
4.19
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.64
ΒΙΟΣΚ
-2,02%
0.63
ΒΙΟΤ
-12,75%
0.26
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
+6,00%
2.12
ΓΕΒΚΑ
-1,24%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-3,03%
9.29
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
-3,36%
6.48
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.852
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-0,93%
0.319
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.73
ΕΕΕ
-1,73%
23.32
ΕΚΤΕΡ
-4,35%
1.32
ΕΛΒΕ
0,00%
4.76
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+3,03%
0.408
ΕΛΙΝ
0,00%
1.78
ΕΛΛ
+0,31%
16.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,71%
1.69
ΕΛΠΕ
-0,83%
7.15
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.34
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.06
ΕΛΧΑ
-2,44%
1.6
ΕΝΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.116
ΕΠΣΙΛ
+1,59%
6.4
ΕΣΥΜΒ
+1,62%
0.628
ΕΤΕ
-3,35%
3.81
ΕΥΑΠΣ
-0,85%
3.52
ΕΥΔΑΠ
-2,40%
6.9
ΕΥΡΩΒ
-4,58%
1.0615
ΕΧΑΕ
0,00%
3.16
ΙΑΤΡ
-1,09%
1.355
ΙΚΤΙΝ
-0,59%
0.507
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.255
ΙΝΚΑΤ
+0,71%
1.426
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.8
ΙΝΛΟΤ
-4,08%
0.494
ΙΝΤΕΚ
-1,91%
3.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,96%
6.55
ΙΝΤΕΤ
-0,98%
1.01
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
1.602
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
0,00%
270
ΚΕΚΡ
+1,06%
0.95
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
+0,82%
0.494
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,80%
0.437
ΚΟΥΕΣ
-4,07%
4.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.214
ΚΡΙ
-1,67%
5.88
ΚΤΗΛΑ
-2,03%
1.45
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.035
ΛΑΒΙ
0,00%
0.35
ΛΑΒΙΔ
-68,75%
0.0025
ΛΑΜΔΑ
-1,22%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.8
ΛΑΝΑΚ
+6,00%
0.742
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
-18,92%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
+0,48%
2.1
ΛΥΚ
0,00%
1.66
ΜΑΘΙΟ
+2,36%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
2.52
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
3.06
ΜΕΡΚΟ
-2,84%
41
ΜΙΓ
+2,64%
0.035
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20
ΜΟΝΤΑ
-4,35%
0.66
ΜΟΤΟ
-1,37%
2.16
ΜΟΥΖΚ
-3,80%
0.76
ΜΠΕΛΑ
-1,51%
14.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,46%
2.18
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.494
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
18
ΝΑΚΑΣ
-2,65%
2.2
ΝΑΥΠ
0,00%
1.075
ΞΥΛΚ
-0,49%
0.204
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
-1,26%
23.6
ΟΛΠ
0,00%
16.12
ΟΛΥΜΠ
-1,46%
1.685
ΟΠΑΠ
-1,06%
13.1
ΟΤΕ
-0,94%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-1,73%
11.38
ΠΑΙΡ
-0,24%
0.848
ΠΑΠ
-1,70%
2.31
ΠΕΙΡ
-4,68%
1.325
ΠΕΤΡΟ
0,00%
5.6
ΠΛΑΘ
-1,50%
3.94
ΠΛΑΙΣ
-2,05%
2.86
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.7
ΠΡΔ
0,00%
0.505
ΠΡΕΜΙΑ
-2,38%
1.025
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+1,56%
2.925
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.27
ΣΑΡ
+0,62%
6.52
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.016
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.278
ΣΙΔΜΑ
-1,46%
2.02
ΣΠΕΙΣ
-1,58%
6.24
ΣΠΙ
-0,31%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-3,43%
18.85
ΤΖΚΑ
-3,01%
1.935
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.147
ΦΙΕΡ
0,00%
0.459
ΦΛΕΞΟ
+7,91%
7.5
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0785
ΦΡΛΚ
-0,50%
3
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.468
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Ποια προϊόντα αγοράζουν οι φανατικοί e-shoppers

Η ψηφιακή οικονομία άνθισε κατά τη διάρκεια της κρίσης της COVID-19, και φυσικά η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από αυτή την καινούργια παγκόσμια τάση. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2021, η χώρα μας είχε τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου (77%). Με τη συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021, να έχει αγγίξει τα 14 δισ. ευρώ σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Το εντυπωσιακό όμως για αυτή τη …νέα μορφή κατανάλωσης είναι η πιστότητα των πελατών. Για το 60% του συνολικού πληθυσμού (62% ανάμεσα στους online shoppers), το online shopping θα συνεχίσει να υπάρχει στην καθημερινότητά τους με τον ίδιο ρυθμό, ενώ ποσοστό 14% δηλώνει ότι θα αυξήσει την συχνότητα των online αγορών. Συνολικά, λαμβάνοντας υπόψη κι όσους δηλώνουν ότι θα το περιορίσουν, το online shopping θα συνεχίσει να αφορά το 94% του πληθυσμού.. Ανάμεσα στα κοινά που δηλώνουν έτοιμα να επιταχύνουν την μεταφορά των αγορών τους στο online περιβάλλον, εμφανίζονται ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, σημαντικά περισσότεροι καταναλωτές ηλικίας 18- 34 καθώς και κάτοικοι σε περιοχές εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Πιο φανατικοί e-shoppers αποδεικνύονται τα νοικοκυριά με παιδιά, που έχουν σθεναρή προτίμηση στις διαδικτυακές αγορές (49%) απ’ ό,τι οι αγοραστές χωρίς παιδιά (33%). Στο μεταξύ, όσον αφορά την ηλικία, οι καταναλωτές που ανήκουν στη γενιά των Millennial – οι ηλικίες 25-40 ετών – έχουν τη μεγαλύτερη προτίμηση στις online αγορές (51%), ενώ οι Boomers είναι αυτοί που δίνουν την πιο «διστακτική» ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι (24%).

Όταν πρόκειται για online αγορά, το βασικό κριτήριο δεν είναι για όλους η χαμηλότερη δυνατή τιμή, καθώς αυτό αποτελεί πρωτεύον κριτήριο για το 40% των καταναλωτών.

Τι αγοράζουμε online

Το Delivery Φαγητού και τα Ηλεκτρονικά Είδη παρουσιάζουν αισθητά μεγαλύτερη μεταφορά των αγορών στο online περιβάλλον Στο άλλο άκρο, οι αγορές για είδη φαρμακείου, είδη κήπου, Αξεσουάρ για Αυτοκίνητα/Ποδήλατα, Προϊόντα για Κατοικίδια, Super Market και Delivery Αλκοολούχων πραγματοποιούνται κυρίως σε φυσικά καταστήματα, ακόμα κι αν αυτό συμβαίνει για διαφορετικούς λόγους σε κάθε κατηγορία (π.χ. ογκώδη αντικείμενα, μη διαθεσιμότητα, συνταγογραφούμενα φάρμακα).

Σχεδόν 1 στις 2 online αγορές (48%) αφορά Delivery Φαγητού ή καφέ, ενώ το υπόλοιπο 52% των ετήσιων συναλλαγών αφορά 1 στις 2 αγορές Super Market, Ρούχα, Είδη Φαρμακείου ή Ηλεκτρονικά Είδη.

Στο 1 δισ. τα προϊόντα μόδας

Το 2021 αποτέλεσε «χρονιά ρεκόρ» και για τα προϊόντα μόδας. Σύμφωνα με την πορεία που καταγράφουν οι πωλήσεις στα online καταστήματα μόδας του GLAMI, το 2021 ήταν μία χρονιά σταθερής ανάπτυξης αλλά και εξισορρόπησης της αξίας των πωλήσεων που δημιουργήθηκαν από τα κλικ του GLAMI προς τα συνεργαζόμενα eshop (GMV). Η αξία των πωλήσεων για σχεδόν όλους τους μήνες του 2021 ήταν αισθητά μεγαλύτερη του 2020.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!