Γ.Δ.
1418.48 -0,41%
ACAG
0,00%
6.01
CENER
-0,85%
7.03
CNLCAP
0,00%
7.75
DIMAND
0,00%
9.98
OPTIMA
-1,31%
7.54
TITC
-0,19%
25.75
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΒΑΞ
+0,57%
1.76
ΑΒΕ
+0,81%
0.5
ΑΔΜΗΕ
-1,66%
2.37
ΑΚΡΙΤ
-1,94%
1.01
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-2,00%
1.693
ΑΝΔΡΟ
+1,45%
7
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.36
ΑΣΚΟ
+1,54%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+4,90%
10.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.344
ΑΤΡΑΣΤ
+1,45%
7
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
6.04
ΒΙΟΚΑ
-0,72%
2.76
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.275
ΒΙΟΤ
0,00%
0.436
ΒΙΣ
-2,78%
0.28
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+0,27%
1.845
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,69%
14.68
ΔΑΑ
+0,70%
8.67
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
-1,08%
11.92
ΔΟΜΙΚ
+3,49%
4.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,28%
0.354
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.38
ΕΕΕ
+0,42%
28.98
ΕΚΤΕΡ
-0,99%
4.02
ΕΛΒΕ
+2,41%
5.1
ΕΛΙΝ
-2,12%
2.31
ΕΛΛ
+0,74%
13.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,18%
2.74
ΕΛΠΕ
+0,25%
7.97
ΕΛΣΤΡ
-1,87%
2.63
ΕΛΤΟΝ
-1,24%
1.995
ΕΛΧΑ
-1,55%
2.225
ΕΝΤΕΡ
+0,58%
6.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.15
ΕΠΣΙΛ
-2,24%
10.48
ΕΣΥΜΒ
-1,31%
1.13
ΕΤΕ
-1,38%
7.13
ΕΥΑΠΣ
+0,30%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,70%
1.8845
ΕΧΑΕ
+1,28%
5.55
ΙΑΤΡ
+1,39%
1.825
ΙΚΤΙΝ
+1,13%
0.536
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.425
ΙΝΚΑΤ
-0,38%
5.23
ΙΝΛΙΦ
-1,00%
4.94
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.19
ΙΝΤΕΚ
-0,15%
6.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
-1,12%
1.32
ΙΝΤΚΑ
-2,92%
4.155
ΚΑΜΠ
0,00%
2.31
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-2,15%
1.595
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.02
ΚΛΜ
-1,73%
1.7
ΚΟΡΔΕ
-0,96%
0.618
ΚΟΥΑΛ
-1,08%
0.912
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,48%
10.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
-2,87%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,22%
0.892
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.95
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
+0,93%
1.08
ΛΕΒΚ
0,00%
0.3
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,83%
1.2
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.89
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.19
ΜΕΒΑ
+1,43%
4.26
ΜΕΝΤΙ
-0,31%
3.17
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46
ΜΙΓ
-1,38%
4.29
ΜΙΝ
-0,73%
0.68
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,15%
27.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
2.6
ΜΟΤΟ
+1,67%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.82
ΜΠΕΛΑ
+0,14%
27.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.94
ΜΠΤΚ
+9,42%
0.755
ΜΥΤΙΛ
-1,13%
36.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
0,00%
1.13
ΞΥΛΚ
-3,16%
0.368
ΞΥΛΠ
0,00%
0.384
ΟΛΘ
+0,47%
21.5
ΟΛΠ
+0,61%
24.65
ΟΛΥΜΠ
-0,70%
2.84
ΟΠΑΠ
+0,25%
16.22
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.905
ΟΤΕ
-1,41%
13.96
ΟΤΟΕΛ
0,00%
13.56
ΠΑΙΡ
0,00%
1.305
ΠΑΠ
-2,16%
2.27
ΠΕΙΡ
-0,80%
3.948
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
10.15
ΠΛΑΘ
-1,87%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.8
ΠΡΔ
0,00%
0.33
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+2,37%
4.32
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.81
ΣΑΡ
-1,38%
9.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+9,84%
0.067
ΣΕΝΤΡ
+0,27%
0.375
ΣΙΔΜΑ
+1,43%
2.13
ΣΠΕΙΣ
-1,54%
7.68
ΣΠΙ
+0,90%
0.676
ΣΠΥΡ
-7,26%
0.23
ΤΕΝΕΡΓ
+0,31%
16.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.735
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,23%
1.734
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
0,00%
0.399
ΦΛΕΞΟ
-4,65%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-8,76%
0.354
ΦΡΛΚ
+0,24%
4.26
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Ποια προϊόντα αγοράζουν οι φανατικοί e-shoppers

Η ψηφιακή οικονομία άνθισε κατά τη διάρκεια της κρίσης της COVID-19, και φυσικά η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από αυτή την καινούργια παγκόσμια τάση. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2021, η χώρα μας είχε τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου (77%). Με τη συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021, να έχει αγγίξει τα 14 δισ. ευρώ σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Το εντυπωσιακό όμως για αυτή τη …νέα μορφή κατανάλωσης είναι η πιστότητα των πελατών. Για το 60% του συνολικού πληθυσμού (62% ανάμεσα στους online shoppers), το online shopping θα συνεχίσει να υπάρχει στην καθημερινότητά τους με τον ίδιο ρυθμό, ενώ ποσοστό 14% δηλώνει ότι θα αυξήσει την συχνότητα των online αγορών. Συνολικά, λαμβάνοντας υπόψη κι όσους δηλώνουν ότι θα το περιορίσουν, το online shopping θα συνεχίσει να αφορά το 94% του πληθυσμού.. Ανάμεσα στα κοινά που δηλώνουν έτοιμα να επιταχύνουν την μεταφορά των αγορών τους στο online περιβάλλον, εμφανίζονται ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, σημαντικά περισσότεροι καταναλωτές ηλικίας 18- 34 καθώς και κάτοικοι σε περιοχές εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Πιο φανατικοί e-shoppers αποδεικνύονται τα νοικοκυριά με παιδιά, που έχουν σθεναρή προτίμηση στις διαδικτυακές αγορές (49%) απ’ ό,τι οι αγοραστές χωρίς παιδιά (33%). Στο μεταξύ, όσον αφορά την ηλικία, οι καταναλωτές που ανήκουν στη γενιά των Millennial – οι ηλικίες 25-40 ετών – έχουν τη μεγαλύτερη προτίμηση στις online αγορές (51%), ενώ οι Boomers είναι αυτοί που δίνουν την πιο «διστακτική» ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι (24%).

Όταν πρόκειται για online αγορά, το βασικό κριτήριο δεν είναι για όλους η χαμηλότερη δυνατή τιμή, καθώς αυτό αποτελεί πρωτεύον κριτήριο για το 40% των καταναλωτών.

Τι αγοράζουμε online

Το Delivery Φαγητού και τα Ηλεκτρονικά Είδη παρουσιάζουν αισθητά μεγαλύτερη μεταφορά των αγορών στο online περιβάλλον Στο άλλο άκρο, οι αγορές για είδη φαρμακείου, είδη κήπου, Αξεσουάρ για Αυτοκίνητα/Ποδήλατα, Προϊόντα για Κατοικίδια, Super Market και Delivery Αλκοολούχων πραγματοποιούνται κυρίως σε φυσικά καταστήματα, ακόμα κι αν αυτό συμβαίνει για διαφορετικούς λόγους σε κάθε κατηγορία (π.χ. ογκώδη αντικείμενα, μη διαθεσιμότητα, συνταγογραφούμενα φάρμακα).

Σχεδόν 1 στις 2 online αγορές (48%) αφορά Delivery Φαγητού ή καφέ, ενώ το υπόλοιπο 52% των ετήσιων συναλλαγών αφορά 1 στις 2 αγορές Super Market, Ρούχα, Είδη Φαρμακείου ή Ηλεκτρονικά Είδη.

Στο 1 δισ. τα προϊόντα μόδας

Το 2021 αποτέλεσε «χρονιά ρεκόρ» και για τα προϊόντα μόδας. Σύμφωνα με την πορεία που καταγράφουν οι πωλήσεις στα online καταστήματα μόδας του GLAMI, το 2021 ήταν μία χρονιά σταθερής ανάπτυξης αλλά και εξισορρόπησης της αξίας των πωλήσεων που δημιουργήθηκαν από τα κλικ του GLAMI προς τα συνεργαζόμενα eshop (GMV). Η αξία των πωλήσεων για σχεδόν όλους τους μήνες του 2021 ήταν αισθητά μεγαλύτερη του 2020.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!