Γ.Δ.
1451.24 +0,17%
ACAG
-0,67%
5.95
CENER
-2,43%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.55
DIMAND
-0,48%
8.22
NOVAL
+0,73%
2.77
OPTIMA
-0,50%
11.96
TITC
+0,16%
30.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+0,55%
1.468
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
+0,93%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.735
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.76
ΑΛΦΑ
+1,22%
1.618
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+0,86%
11.68
ΑΣΚΟ
-1,87%
2.62
ΑΣΤΑΚ
-1,71%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,12%
6.26
ΒΙΟΚΑ
-1,58%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,75%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
+0,83%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,67%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,33%
16.72
ΔΑΑ
-0,54%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
+0,09%
11.11
ΔΟΜΙΚ
+0,91%
4.42
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-0,63%
1.57
ΕΕΕ
+1,52%
32.08
ΕΚΤΕΡ
+3,06%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.36
ΕΛΛ
-1,43%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,21%
2.405
ΕΛΠΕ
+1,28%
8.325
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-2,71%
1.722
ΕΛΧΑ
+2,61%
1.89
ΕΝΤΕΡ
-0,38%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+4,55%
1.38
ΕΤΕ
-1,40%
8.176
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,22%
2.157
ΕΧΑΕ
+1,71%
5.07
ΙΑΤΡ
+7,92%
1.635
ΙΚΤΙΝ
-6,55%
0.371
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.695
ΙΝΚΑΤ
-1,17%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-1,03%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+0,53%
1.128
ΙΝΤΕΚ
+1,70%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,44%
4.6
ΙΝΤΕΤ
-1,21%
1.22
ΙΝΤΚΑ
-2,93%
3.48
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-3,52%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,53%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-1,56%
0.506
ΚΟΥΑΛ
+12,28%
1.28
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.22
ΛΑΒΙ
-1,31%
0.907
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.65
ΛΑΜΨΑ
+1,10%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,74%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-0,64%
0.928
ΜΕΒΑ
-2,76%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,03%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,66%
3.785
ΜΙΝ
-1,20%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,55%
25.36
ΜΟΝΤΑ
-1,69%
3.49
ΜΟΤΟ
+2,13%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-2,01%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
-4,57%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
-0,46%
21.6
ΟΛΠ
-0,19%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
-0,07%
14.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.93
ΟΤΕ
-0,07%
13.72
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
11.6
ΠΑΙΡ
-1,80%
1.09
ΠΑΠ
-1,20%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,06%
3.82
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15
ΠΡΔ
+9,57%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,47%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
-0,60%
1.66
ΣΑΡ
-0,72%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,40%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.84
ΣΠΕΙΣ
-0,29%
6.8
ΣΠΙ
+2,06%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,91%
18.92
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,84%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,87%
3.995
ΧΑΙΔΕ
+0,77%
0.655

Black Friday: Eπιτυχημένη η φετινή χρονιά – Ουρές στα e-shops

«Ουρές» σημειώθηκαν στα e-shops την περίοδο των προσφορών της Black Friday. Eιδικότερα, αύξηση τόσο σε επισκεψιμότητα όσο και στο Conversion Rate, που αποτελεί τον κρίσιμο δείκτη που δείχνει τη μετατροπή ενδιαφέροντος του καταναλωτή από επίσκεψη στην πλατφόρμα ενός e-shop σε πραγματοποίηση αγοράς, σημειώθηκε εφέτος στα ηλεκτρονικά καταστήματα την περίοδο των προσφορών της Black Friday, σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων του πελατολογίου-επιχειρήσεων της Generation Y.

Ειδικότερα, η ιδιαίτερη επιτυχία της εφετινής χρονικής περιόδου της Black Friday σε σύγκριση με το 2021 δεν εστιάζεται μόνον στο γεγονός της σημαντικής αύξησης στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1% αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά.

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία, καθώς ο μέσος όρος – ακόμη και στην περίπτωση που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει προχωρήσει σε όλα τα επιμέρους βήματα που απαιτούνται – έχει έναν δείκτη Conversion Rate μεταξύ 2,5-3%. Κάθε επιπλέον αύξηση συνεπάγεται και τη σημαντική αύξηση εσόδων των επιχειρήσεων.

Σε επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Generation Y, παρατηρήθηκαν οι ακόλουθες μετρήσεις:

– Στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, η ημερήσια επισκεψιμότητα, σε σχέση με πέρυσι, αυξήθηκε κατά 51.6% και το Conversion Rate ανά ημέρα διαμορφώθηκε στο 4,17%, που θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με πέρυσι κατά 10,8%.

– Στον κλάδο της μόδας και των αθλητικών ειδών, σημειώθηκε αύξηση επισκεψιμότητας 46,2%, σε σχέση με πέρυσι, και το Conversion Rate κυμάνθηκε στο 3,04%, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με πέρσι κατά 26%.

Η Generation Y, μέλος του Ομίλου «Growth, Prosperity & Abundance (GPA)», στο πελατολόγιό της διαθέτει περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις από ένα ευρύ φάσμα επιμέρους τομέων της οικονομίας, έχοντας ολοκληρώσει περισσότερα από 2.500 projects ψηφιακού μετασχηματισμού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!