Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Hop: Μετά τη Θεσσαλονίκη, ηλεκτρικά πατίνια σε Πάτρα και Αθήνα

Ουσιαστικές λύσεις για εύκολες και άμεσες μετακινήσεις σε πόλεις στην Ελλάδα συνεχίζει να δίνει η πλατφόρμα Hop. Μετά τη Θεσσαλονίκη η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα διαμοιραζόμενης μετακίνησης στην Ευρώπη, επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε Πάτρα και Αθήνα.

Η Hop ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019 και ήρθε στην Ελλάδα τον Μάρτιο, με πρώτη στάση τη Θεσσαλονίκη, τη  πολιτιστική πρωτεύουσα της Ελλάδας, φέρνοντας τα ηλεκτρικά πατίνια.

Βασικοί της στόχοι είναι οι εύκολες αστικές μετακινήσεις, φιλικές προς το περιβάλλον, με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ο Γεώργιος Καρράς, Διευθύνων Σύμβουλος της Hop Greece Technology, δήλωσε: «Στον τέταρτο χρόνο λειτουργίας μας, προσπαθούμε να γίνουμε η πιο ισχυρή και βιώσιμη εταιρεία micro-mobility στην Ευρώπη, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές μας σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις».

Ηλεκτρικά πατίνια υψηλών προδιαγραφών σε 20 πόλεις μέσα σε 4 χρόνια

Η Ελλάδα έχει γίνει ο νέος προορισμός της Hop, η οποία έχει επεκταθεί σε 3 διαφορετικές χώρες και περισσότερες από 20 πόλεις μέσα σε 4 χρόνια. Οι λύσεις της στοχεύουν στη διατήρηση της καινοτομίας και τη μείωση των εκπομπών ρύπων που προκαλούν οι μεταφορές στο περιβάλλον.

Προσφέροντας κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια υψηλών προδιαγραφών για να συμβάλει ώστε οι πόλεις που είναι προσανατολισμένες στο αυτοκίνητο να γίνουν και πάλι προσανατολισμένες στον άνθρωπο, η εταιρεία, ως η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη πλατφόρμα micromobility στην Ευρώπη, παρείχε στους χρήστες στη Θεσσαλονίκη κοινόχρηστα ηλεκτρικά οχήματα που ξεχωρίζουν με την υψηλή τεχνολογία τους καθώς και την υψηλή οδηγική ασφάλεια και απόδοση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη για τον Μάρτιο του 2022, στην Ελλάδα πωλήθηκαν 50.000 ιδιωτικά σκούτερ. Η έκθεση σημειώνει επίσης ότι δεν υπάρχει κανένας σημαντικός πάροχος κοινόχρηστης κινητικότητας στη χώρα.

Micro-mobility, η απάντηση στις εύκολες μετακινήσεις στην πόλη

Τα στοιχεία του TomTom Traffic Index δείχνουν ότι η Αθήνα κατέχει την 25η θέση στην παγκόσμια κατάταξη κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ στη Θεσσαλονίκη, ο χρόνος που δαπανάται ανά 10 χιλιόμετρα είναι 20 λεπτά, ο οποίος έχει αυξηθεί επιπλέον 20 δευτερόλεπτα το 2021.

Ο Γεώργιος Καρράς υπογράμμισε ότι το micro-mobility αποτελεί ανάγκη για όλες τις πόλεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Αναφέροντας ότι παρέχουν 24 ώρες το 24ωρο αδιάλειπτες υπηρεσίες με βάση το όραμα τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος και μια πολιτική προσανατολισμένη στη λύση, ο κ. Καρράς επεσήμανε ότι πολλές χώρες δεν έχουν ακόμη εξοικειωθεί με το micro-mobility ή έχουν περιορισμένη πρόσβαση.

Και πρόσθεσε: «Ωστόσο, πάνω από το 60% των μετακινήσεων με οχήματα στην πόλη πραγματοποιούνται για αποστάσεις 5 χιλιομέτρων ή λιγότερο. Αυτό αποκαλύπτει ότι οι μικρές, ελαφριές, κοινές και ασφαλείς λύσεις micro-mobility είναι απαραίτητες».

Την ώρα που ο κόσμος μιλά για τη μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στην ηλεκτροκίνηση όσον αφορά τις μεταφορές, οι φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις micro-mobility ξεχωρίζουν μεταξύ των βιώσιμων επιλογών μεταφοράς.

Επιδιώκοντας να συμβάλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και τη μετάβαση στον ηλεκτρικό μετασχηματισμό των μεταφορών, η Hop στοχεύει να διευκολύνει τις αστικές μεταφορές και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής στις πόλεις, κάνοντας τα βιώσιμα και προσβάσιμα σκούτερ της ευρέως διαδεδομένα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!