Γ.Δ.
1168.45 -1,96%
ACAG
-3,31%
5.85
CENER
-1,85%
6.35
CNLCAP
-1,50%
6.55
DIMAND
-1,27%
11.65
TITC
-2,97%
16.98
ΑΑΑΚ
0,00%
7.95
ΑΒΑΞ
-1,36%
1.302
ΑΒΕ
-0,37%
0.538
ΑΔΜΗΕ
-1,41%
2.095
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
+7,39%
2.47
ΑΛΦΑ
+0,28%
1.235
ΑΝΔΡΟ
-2,05%
6.7
ΑΝΕΚ
-3,10%
0.25
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,77%
10.44
ΑΣΚΟ
+1,77%
2.3
ΑΣΤΑΚ
-1,40%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.336
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.95
ΑΤΤ
+1,53%
11.98
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,95%
5.04
ΒΙΟΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟΣΚ
-0,48%
1.04
ΒΙΟΤ
0,00%
0.246
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.56
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
13
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
-2,76%
9
ΔΟΜΙΚ
-2,74%
3.19
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-8,12%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.99
ΕΕΕ
-1,64%
25.19
ΕΚΤΕΡ
+26,61%
2.76
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.566
ΕΛΙΝ
-1,33%
2.23
ΕΛΛ
-1,24%
15.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,35%
1.992
ΕΛΠΕ
-3,39%
7.12
ΕΛΣΤΡ
+1,29%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-2,01%
1.955
ΕΛΧΑ
-3,70%
1.72
ΕΝΤΕΡ
-1,43%
5.52
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.136
ΕΠΣΙΛ
-0,95%
9.43
ΕΣΥΜΒ
-2,37%
1.03
ΕΤΕ
-3,76%
5.02
ΕΥΑΠΣ
-2,22%
3.09
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.54
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
1.4355
ΕΧΑΕ
-3,41%
4.53
ΙΑΤΡ
-1,66%
1.78
ΙΚΤΙΝ
+4,82%
0.478
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.2
ΙΝΚΑΤ
-1,00%
2.97
ΙΝΛΙΦ
-1,90%
4.12
ΙΝΛΟΤ
-3,88%
0.62
ΙΝΤΕΚ
-2,71%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.15
ΙΝΤΕΤ
-5,99%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,41%
1.956
ΚΑΜΠ
-0,90%
2.2
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-5,38%
1.055
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.34
ΚΛΜ
+1,90%
1.07
ΚΟΡΔΕ
-4,12%
0.512
ΚΟΥΑΛ
+0,36%
0.56
ΚΟΥΕΣ
-1,99%
5.41
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,24%
8.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.89
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.998
ΛΑΒΙ
-1,18%
0.668
ΛΑΜΔΑ
-1,80%
5.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
-7,62%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.312
ΛΕΒΠ
0,00%
0.396
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-3,91%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-4,04%
0.95
ΜΕΒΑ
-3,70%
3.64
ΜΕΝΤΙ
-2,11%
3.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
37.2
ΜΙΓ
+0,13%
3.845
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,51%
23.26
ΜΟΝΤΑ
-2,22%
0.88
ΜΟΤΟ
-9,00%
2.73
ΜΟΥΖΚ
-1,54%
0.64
ΜΠΕΛΑ
-2,79%
25.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.77
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-2,38%
32.82
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,52%
0.97
ΞΥΛΚ
+1,00%
0.302
ΞΥΛΠ
0,00%
0.336
ΟΛΘ
-0,43%
23.3
ΟΛΠ
+0,23%
21.55
ΟΛΥΜΠ
+0,42%
2.41
ΟΠΑΠ
-0,96%
15.45
ΟΤΕ
-1,60%
13.53
ΟΤΟΕΛ
-2,28%
12.88
ΠΑΙΡ
+1,02%
0.986
ΠΑΠ
-3,32%
2.04
ΠΕΙΡ
-4,44%
2.58
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.95
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.494
ΠΡΕΜΙΑ
-1,50%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7
ΠΡΟΦ
-2,91%
4
ΡΕΒΟΙΛ
-4,84%
1.77
ΣΑΡ
-1,21%
7.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.16
ΣΑΤΟΚ
-9,30%
0.039
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-1,83%
2.15
ΣΠΕΙΣ
-2,68%
6.54
ΣΠΙ
-4,07%
0.566
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-3,73%
14.18
ΤΖΚΑ
0,00%
1.885
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.218
ΦΙΕΡ
+4,88%
0.43
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.075
ΦΡΛΚ
-0,94%
4.2
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-6,56%
0.57

Keyvoto: Η startup από την Πτολεμαΐδα βάζει την Ελλάδα στον χάρτη του retail tech

Μετρά μόλις δύο χρόνια ζωής, έχει την έδρα της στην Πτολεμαΐδα, αποτελεί καθαρά οικογενειακή υπόθεση και δραστηριοποιείται σε έναν από τους πιο hot κλάδους, το retail tech, έχοντας δημιουργήσει την πρώτη Product Experience Management πλατφόρμα στην Ελλάδα και μία από τις ελάχιστες παγκοσμίως.

Η Keyvoto αποτελεί πραγματικό case study, αφού μέσα σε δύο χρόνια λειτουργίας η startup που έστησαν η Άσπα και ο Γιώργος Παπαδημητρίου στην Πτολεμαΐδα το 2021, υπόσχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο εγχώριο -και όχι μόνο- λιανεμπόριο.

Σήμερα η Keyvoto βρίσκεται στην τελική ευθεία για την πρώτη της χρηματοδότηση, ενώ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για έναν επόμενο γύρο. Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα έχει ήδη επενδύσει -από ίδια κεφάλαια- πάνω από 1 εκατ.ευρώ, ενώ προγραμματίζει νέα επένδυση, επίσης 1 εκατ.ευρώ, με τη συνδρομή του αναπτυξιακού νόμου.

Η ελληνική startup έχει ένα εξόχως καινοτόμο αντικείμενο, αφού απλοποιεί τις διαδικασίες διαχείρισης των barcodes και των προϊοντικών δεδομένων για retailers και προμηθευτές στα online και offline κανάλια. Βοηθά έτσι προμηθευτές και retailers να κερδίσουν τη μάχη για το ψηφιακό ράφι.

Ήδη μετρά 20 πελάτες-προμηθευτές λιανικής στην ελληνική αγορά, περισσότερα από 200 brands είναι στην πλατφόρμα της, ενώ συνεργάζεται με όλους σχεδόν τους μεγάλους retailers στην Ελλάδα. Μέσω των επενδύσεων, η Keyvoto φιλοδοξεί να προσφέρει τη βέλτιστη προϊοντική εμπειρία στον καταναλωτή, ενώ υπόσχεται σε καταστήματα και προμηθευτές το ιδανικό ψηφιακό περιβάλλον για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του e-commerce.

Προχωρημένες επαφές με VCs

Όπως τόνισε χθες σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος και co-founder της startup, Γιώργος Παπαδημητρίου, η Keyvoto έχει σε εξέλιξη προχωρημένες διαπραγματεύσεις για έναν Pre Series A’ γύρο χρηματοδότησης. Προς την κατεύθυνση αυτήν, βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με VCs τόσο από το εξωτερικό, όσο και από Ελλάδα, ενώ ήδη προεξοφλεί ότι τον πρώτο αυτό γύρο θα ακολουθήσει και ένας επόμενος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι επαφές με τα VCs βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και αναμένεται να ολοκληρωθούν το επόμενο τρίμηνο. Το δε προϊόν της χρηματοδότησης θα ενισχύσει τα πλάνα της Keyvoto για εντός και εκτός συνόρων ανάπτυξη.

Η ελληνική startup φιλοδοξεί να επεκτείνει την καινοτόμο πλατφόρμα Product Experience Management, που έχει δημιουργήσει, εκτός ελληνικού εδάφους από τα τέλη του 2023, με πρώτο σταθμό την Ανατολική Ευρώπη, ενώ ενδιαφέρον εκδηλώνεται και από την αγορά της Σαουδικής Αραβίας.

Στο top 10 του πλανήτη

Όπως εξήγησαν η Άσπα και ο Γιώργος Παπαδημητρίου, σήμερα απαιτούνται μέχρι και 6 μήνες από τη στιγμή που θα λανσαριστεί ένα προϊόν μέχρι να βγει στο ράφι. Με τη λύση της Keyvoto αυτή η διαδρομή διαρκεί μόλις κάποια λεπτά της ώρας.

Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, η αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Keyvoto, αυτή του Product Experience Management, ανέρχεται σε 18 δισ.δολ. και «τρέχει» με ταχύτατο ρυθμό, αφού προβλέπεται να φτάσει τα 68 δισ.δολ. έως τα τέλη του 2030.

Μάλιστα, η ελληνική startup βάζει τη χώρα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech, αφού -όπως διευκρίνισε ο κ. Παπαδημητρίου, απαντώντας σε ερώτηση του powergame.gr- εν Ελλάδι δεν υπάρχει άλλη εταιρεία με αντίστοιχο αντικείμενο, ενώ διεθνώς παρουσία έχουν μόλις 5-10 αντίστοιχες επιχειρήσεις.

Νέες προσλήψεις

Η Keyvoto απασχολεί σήμερα 30 εργαζομένους, εκ των οποίων οι 20 βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας, ενώ στόχος είναι μέχρι τα τέλη του 2023 ο αριθμός αυτός να έχει φτάσει τα 50 άτομα.

Έχει τουλάχιστον 20 πελάτες-προμηθευτές, με πρώτη εξ αυτών να είναι η Barilla και η Henkel, ενώ αυτήν την περίοδο κάνει άνοιγμα και στους κλάδους της τεχνολογίας, του φαρμακείου και της ένδυσης-υπόδησης. Συνεργάζονται δε σχεδόν με όλους τους μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου στο κομμάτι του σούπερ μάρκετ, αλλά και ευρύτερα.

Τι κάνει η Keyvoto

Η Keyvoto πρακτικά γεφυρώνει το χάσμα επικοινωνίας ανάμεσα στους retailers με τους προμηθευτές τους, αφού μέσω της πλατφόρμας της προμηθευτές, retailers και εξωτερικοί συνεργάτες αποκτούν πρόσβαση στην προϊοντική πληροφορία.

Η πλατφόρμα διαθέτει άμεση σύνδεση μέσω API με οποιοδήποτε ERP χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία, καθώς και με οποιοδήποτε e-commerce platform, με σκοπό να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στον συντονισμό των προϊοντικών πληροφοριών. Πρακτικά αυτοματοποιεί και μηδενίζει το χειροκίνητο data entry από την πλευρά του retailer, αλλά και του προμηθευτή για όλες τις προϊοντικές πληροφορίες.

Έτσι, ελαχιστοποιείται ο χρόνος επικοινωνίας που χρειάζεται μεταξύ retailer και προμηθευτή, αφού κάθε πληροφορία και αλλαγή ενημερώνεται και γνωστοποιείται μέσω της πλατφόρμας του Keyvoto.

Πλέον, η εταιρεία κάνει το επόμενο βήμα σε προϊοντικό επίπεδο, που αφορά στο reporting. Το Digital Shelf Audit, το νέο εργαλείο του PXM, δίνει τη δυνατότητα σε προμηθευτές και retailers να έχουν άμεση πρόσβαση στα δεδομένα marketing και να ενημερώνονται για την απόδοση των προϊόντων τους συγκριτικά με ανταγωνίστριες εταιρείες.

Μέχρι σήμερα οι brand managers δαπανούν μέχρι και 14 ώρες την εβδομάδα για να συγκεντρώσουν τα δεδομένα marketing για κάθε προϊόν. Με τη λύση της Keyvoto αυτό γίνεται σε μερικά λεπτά της ώρας, εξήγησε χθες η CMO και co-founder της startup, Άσπα Παπαδημητρίου, διευκρινίζοντας ότι προφανώς το επόμενο βήμα της εταιρείας σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!