Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Vodafone: Γονείς ζητούν να κλείσει το ψηφιακό gap στα σχολεία

Νέα έρευνα του Ιδρύματος Vodafone, που ανατέθηκε στην εταιρεία IPSOS, αποκαλύπτει ότι η Ευρώπη θα πρέπει να ενισχύσει τη διδασκαλία ψηφιακών δεξιοτήτων, προκειμένου να εφοδιαστούν καλύτερα τα παιδιά και να περιοριστούν οι περιφερειακές ανισότητες. Στην έρευνα, όπου συμμετείχαν 10.000 γονείς από 10 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, αποτυπώνεται η ανησυχία αναφορικά με την ποιότητα των ψηφιακών εργαλείων για τους μαθητές στα σχολεία και η ανάγκη για περισσότερη υποστήριξη των δασκάλων με καθοδήγηση και εκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα, από τα ευρήματα προκύπτει ότι ενώ οι γονείς είναι αισιόδοξοι για τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, κρίνουν πως απαιτούνται δράσεις για τη διασφάλιση πόρων και υποδομών, ως προϋπόθεση για να ενισχυθούν οι ευκαιρίες ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων για τους μαθητές σε όλη την Ευρώπη.

Η έρευνα του Ιδρύματος Vodafone στηρίζει το Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων, παροτρύνοντας την Ευρώπη να παρέχει χρηματοδότηση για ψηφιακή εκπαίδευση, να προσφέρει ίσες ευκαιρίες στους νέους και να εξαλείψει το χάσμα των ψηφιακών δεξιοτήτων.

Ο Joakim Reiter, Vodafone Foundation Trustee and Chief External & Corporate Affairs Officer του Ομίλου Vodafone, δήλωσε σχετικά: «Η Ευρώπη αντιμετωπίζει σημαντικό έλλειμμα δεξιοτήτων και χρειάζεται να ενισχύσει τις ψηφιακές γνώσεις των νέων, εάν θέλει να πετύχει τους στόχους της για την Ψηφιακή Δεκαετία. Ως γονέας, κατανοώ γιατί οι γονείς στηρίζουν τους δασκάλους στις προσπάθειές τους να θεσπίσουν ευρωπαϊκά πρότυπα για τη εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων, αλλά βρίσκω ανησυχητικό το γεγονός ότι η ποιότητα των ψηφιακών εργαλείων που είναι διαθέσιμα στους μαθητές διαφέρει σημαντικά μεταξύ σχολείων, πόλεων και χωρών.

Το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone SkillsUpload Jr δείχνει ότι οι νέοι μπορούν να ενδυναμωθούν με τις ψηφιακές δεξιότητες, γι΄αυτό και η Ευρώπη πρέπει να δράσει τώρα για να διασφαλίσει ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές».

Αποστολή του Ιδρύματος Vodafone μέσω του SkillsUpload Jr, στο οποίο εντάσσεται και το Generation Next, είναι να εφοδιάσει μαθητές και δασκάλους με δεξιότητες, αυτοπεποίθηση και τεχνογνωσία, για να ξεχωρίσουν σε μία αναπτυσσόμενη ψηφιακή κοινωνία. Το Ίδρυμα Vodafone έχει ήδη αγκαλιάσει 7,8 εκατομμύρια μαθητές και εκπαιδευτικούς στην Ευρώπη, παρέχοντας προηγμένους εκπαιδευτικούς πόρους για να γίνουν τα εκπαιδευτικά συστήματα πιο δίκαια, καινοτόμα και ανθεκτικά προκειμένου να βοηθήσουν τους νέους να διαμορφώσουν τον ψηφιακό κόσμο του αύριο.

Βασικά συμπεράσματα

  • Το 85% των γονέων που συμμετείχε στην έρευνα πιστεύει ότι οι προοπτικές καριέρας του παιδιού τους εξαρτώνται σημαντικά από τις ψηφιακές δεξιότητες, αλλά μόνο τα τρία τέταρτα (78%) αυτών ανέφερε ότι τα παιδιά έχουν πράγματι πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία όπως οι φορητοί υπολογιστές, τα tablets και οι διαδραστικοί πίνακες στην τάξη του σχολείου.
  • Η πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία στα σχολεία διαφέρει σημαντικά μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών. Οι Βρετανοί, οι Ολλανδοί και οι Πορτογάλοι μαθητές απολαμβάνουν τα υψηλότερα ποσοστά πρόσβασης, τα οποία ανέρχονται σε 87%-88%. Το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 70% περίπου για τους Ούγγρους, Ιταλούς και Έλληνες μαθητές.
  • Συνολικά, μόλις λίγα περισσότερα από τα μισά σχολεία προσφέρουν διαδικτυακή διδασκαλία, και μόνο το 59% αυτών παρέχει στους μαθητές συσκευή για εκπαίδευση από το σπίτι. Στην Ιταλία και την Πορτογαλία, μόνο 2 στους 5 μαθητές έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακή εκπαίδευση που παρέχεται από τα σχολεία τους.
  • Σχεδόν τρεις στους τέσσερις γονείς (73%) είπαν ότι θα στήριζαν την υιοθέτηση ευρωπαϊκών προτύπων για τη εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων.
  • Το 85% ισχυρίστηκε ότι η ψηφιακή εκπαίδευση θα έπρεπε να αποτελεί βασικό αντικείμενο στη σχολική ύλη.

Η προηγούμενη σχετική έρευνα του Ιδρύματος Vodafone αφορούσε στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το σχολείο του 21ου αιώνα, και παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2022, κατόπιν συνεντεύξεων με 3.000 δασκάλους σε 11 ευρωπαϊκές χώρες. Σημειώνεται ότι και εκεί το 75% των ευρωπαίων δασκάλων τάχθηκε υπέρ της υιοθέτησης προτύπων και πολιτικών για την ψηφιακή εκπαίδευση, που θα διασφαλίζουν ότι οι μαθητές λαμβάνουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!