Γ.Δ.
1382.68 +0,06%
ACAG
-0,18%
5.43
BOCHGR
+0,95%
4.23
CENER
+1,52%
8.7
CNLCAP
+1,46%
6.95
DIMAND
+1,55%
9.15
NOVAL
+0,60%
2.525
OPTIMA
+1,59%
12.8
TITC
+1,71%
32.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.4
ΑΒΕ
-0,63%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+2,60%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,16%
3.195
ΑΛΦΑ
+0,69%
1.3795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,35%
9.965
ΑΣΚΟ
-0,77%
2.58
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.7
ΑΤΤ
+9,19%
6.18
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,48%
2.09
ΒΙΟ
-0,77%
5.15
ΒΙΟΚΑ
+0,30%
1.655
ΒΙΟΣΚ
-2,05%
1.43
ΒΙΟΤ
0,00%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-2,73%
2.14
ΓΕΒΚΑ
+2,33%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,03%
17.3
ΔΑΑ
+1,29%
7.85
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+2,12%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+4,16%
2.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.28
ΕΒΡΟΦ
+0,35%
1.45
ΕΕΕ
-0,93%
31.9
ΕΚΤΕΡ
-0,69%
1.44
ΕΛΒΕ
+1,27%
4.78
ΕΛΙΝ
+1,02%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,19%
1.772
ΕΛΠΕ
+2,76%
6.9
ΕΛΣΤΡ
-0,51%
1.97
ΕΛΤΟΝ
+2,60%
1.734
ΕΛΧΑ
0,00%
1.74
ΕΠΙΛΚ
+9,09%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-0,14%
7.18
ΕΥΑΠΣ
-0,94%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+2,66%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
1.89
ΕΧΑΕ
-0,70%
4.23
ΙΑΤΡ
-1,01%
1.465
ΙΚΤΙΝ
+0,17%
0.2925
ΙΛΥΔΑ
+0,82%
1.835
ΙΝΚΑΤ
+0,62%
4.9
ΙΝΛΙΦ
-2,03%
4.34
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
1.012
ΙΝΤΕΚ
+1,33%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-5,88%
1.04
ΙΝΤΚΑ
+0,92%
2.755
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
-1,55%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+9,38%
1.75
ΚΛΜ
+0,32%
1.555
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.088
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.53
ΚΡΙ
+0,36%
13.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
-1,50%
0.922
ΛΑΒΙ
-3,43%
0.731
ΛΑΜΔΑ
+2,92%
7.4
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-1,66%
0.89
ΛΕΒΚ
-6,94%
0.268
ΛΕΒΠ
+25,93%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,60%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,28%
3.6
ΜΕΝΤΙ
+1,83%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
-0,81%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.52
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,50%
19.64
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,35%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+1,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,26%
32.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+3,91%
0.904
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,98%
20.6
ΟΛΠ
+1,65%
27.65
ΟΛΥΜΠ
-1,67%
2.35
ΟΠΑΠ
+1,03%
15.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-3,68%
15.17
ΟΤΟΕΛ
+2,71%
11.36
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
+1,78%
2.29
ΠΕΙΡ
-0,35%
3.438
ΠΕΡΦ
+1,20%
5.92
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
+1,24%
3.68
ΠΛΑΚΡ
+2,03%
15.1
ΠΡΔ
+1,63%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,77%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+1,91%
1.6
ΣΑΡ
+0,18%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,60%
0.334
ΣΙΔΜΑ
-3,64%
1.59
ΣΠΕΙΣ
+1,69%
6.02
ΣΠΙ
-0,74%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,66%
19.8
ΤΖΚΑ
+1,87%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,38%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,87%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+9,62%
0.228
ΦΡΛΚ
+1,52%
3.685
ΧΑΙΔΕ
+4,35%
0.6

Keyvoto: Παρουσίασε τη νέα επανασχεδιασμένη πλατφόρμα της

Τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας διαχείρισης προϊοντικής πληροφορίας (product experience management – PXM) που έχει αναπτύξει ολοκλήρωσε πρόσφατα η Keyvoto, ένα από τα πλέον καινοτόμα ελληνικά startups, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τα δεδομένα στην εμπειρία αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η νέα πλατφόρμα αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας μια ευκολότερη, ταχύτερη και πιο φιλική πλοήγηση, ενώ οι χρήστες της θα έχουν πρόσβαση σε νέες λειτουργίες και εργαλεία, που προσφέρουν αποτελεσματικότερη διαχείριση, βελτιστοποίηση και κοινοποίηση του περιεχομένου των εταιρειών που συνεργάζονται με την Keyvoto.

Η Keyvoto αναβάθμισε τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, εξελίσσοντας τις υπάρχουσες υπηρεσίες της και προσθέτοντας νέες προηγμένες δυνατότητες. Από τη διαχείριση καταλόγων έως την ανάλυση δεδομένων του ACI, ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο παρακολούθησης, η Keyvoto προσφέρει μία λύση που δίνει την δυνατότητα στους συνεργάτες της να παρακολουθούν την τιμή του προϊόντος τους σε όσα ηλεκτρονικά καταστήματα επιθυμούν, ελέγχοντας τη διαθεσιμότητα στις εταιρείες λιανικής, καθώς και τη θέση του προϊόντος τους στο ψηφιακό «ράφι». Έτσι, τα brands ή οι προμηθευτές έχουν άμεση εικόνα για τις αλλαγές που πρέπει να πραγματοποιήσουν, με ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.

Η πλατφόρμα προσφέρει πρόσβαση και σε νέες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το Product Rating, ένα σύστημα που αξιολογεί την ποιότητα και την πληρότητα των πληροφοριών που ανεβάζουν οι χρήστες, ενημερώνοντας σχετικά τους προμηθευτές και τους λιανέμπορους, με στόχο την πληρέστερη εμφάνισή τους στα ψηφιακά ράφια. Αυτό βοηθά τα σήματα και τις εταιρείες λιανικής να λαμβάνουν αξιόπιστες πληροφορίες για τα προϊόντα που εξετάζουν και να εμπλουτίζουν τα απαιτούμενα πεδία. Ως αποτέλεσμα, ο τελικός καταναλωτής έχει πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες, προκειμένου να κάνει τις επιλογές του.

 

Ένα ακόμη καινοτόμο εργαλείο είναι το PromoACI, μία υπηρεσία καθημερινής παρακολούθησης κάθε προωθητικής ανταγωνιστικής και μη ενέργειας για νέες προσφορές, διαγωνισμούς και πρωτοβουλίες μάρκετινγκ οποιουδήποτε brand ή αλυσίδας λιανικής, όπως ενημερωτικά φυλλάδια, newsletters, social media και τηλεοπτικές διαφημίσεις. Έτσι, οι συνεργάτες της Keyvoto είναι συνεχώς ενημερωμένοι και έτοιμοι να πραγματοποιήσουν κάθε αναγκαία ενέργεια, με στόχο την μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων.

«Με την ανανεωμένη πλατφόρμα και την εισαγωγή των νέων εργαλείων, ενισχύουμε τη θέση μας στον τομέα του retail tech. Παράλληλα, τηρούμε τη δέσμευση που έχουμε αναλάβει για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και καινοτόμων λύσεων, όσον αφορά στο ψηφιακό ράφι», αναφέρει η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Keyvoto και τις ολοκληρωμένες λύσεις και καινοτόμες υπηρεσίες  που προσφέρει, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!