Γ.Δ.
1480.09 -1,09%
ACAG
-1,62%
6.06
CENER
-1,93%
8.65
CNLCAP
-1,90%
7.75
DIMAND
-1,83%
9.1
OPTIMA
0,00%
11.68
TITC
+1,43%
31.85
ΑΑΑΚ
-10,00%
6.3
ΑΒΑΞ
-1,10%
1.62
ΑΒΕ
-3,54%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,65%
2.28
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,72%
2.78
ΑΛΦΑ
-2,04%
1.732
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-2,21%
12.4
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
-9,48%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
+2,28%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,77%
6.32
ΒΙΟΚΑ
-1,50%
2.62
ΒΙΟΣΚ
-4,29%
1.34
ΒΙΟΤ
-8,63%
0.254
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.66
ΓΕΒΚΑ
+1,27%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,33%
16.28
ΔΑΑ
+1,99%
8.316
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-1,51%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+0,78%
4.545
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,78%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,84%
1.6
ΕΕΕ
-0,31%
32.54
ΕΚΤΕΡ
-2,27%
4.09
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-4,88%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,15%
2.61
ΕΛΠΕ
-3,00%
8.4
ΕΛΣΤΡ
-4,64%
2.26
ΕΛΤΟΝ
-0,21%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,20%
2.06
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-3,31%
1.315
ΕΤΕ
-1,07%
8.36
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-1,36%
2.103
ΕΧΑΕ
-3,21%
5.13
ΙΑΤΡ
-2,06%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.408
ΙΛΥΔΑ
-0,90%
1.655
ΙΝΚΑΤ
-0,38%
5.2
ΙΝΛΙΦ
-0,81%
4.9
ΙΝΛΟΤ
-0,51%
1.164
ΙΝΤΕΚ
+1,30%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,45%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-1,59%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,81%
3.69
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-1,17%
338
ΚΕΚΡ
-1,32%
1.49
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,60%
1.665
ΚΟΡΔΕ
-1,87%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-1,40%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,91%
11.15
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-1,12%
1.33
ΛΑΒΙ
-2,04%
0.96
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-4,76%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
-0,25%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-1,70%
2.89
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,79%
3.98
ΜΙΝ
-0,88%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,34%
27.82
ΜΟΝΤΑ
+1,47%
3.45
ΜΟΤΟ
-0,66%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
+7,11%
0.482
ΜΥΤΙΛ
-4,93%
37.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,70%
1.01
ΞΥΛΚ
-1,09%
0.271
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-9,43%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,46%
21.6
ΟΛΠ
-0,20%
24.45
ΟΛΥΜΠ
-1,81%
2.71
ΟΠΑΠ
-1,98%
14.88
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.931
ΟΤΕ
-2,89%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-3,23%
12
ΠΑΙΡ
-0,89%
1.12
ΠΑΠ
-0,80%
2.47
ΠΕΙΡ
-1,35%
3.792
ΠΕΤΡΟ
-0,89%
8.9
ΠΛΑΘ
+1,24%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,85%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,79%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.665
ΣΑΡ
-1,94%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,06%
0.375
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-2,33%
7.56
ΣΠΙ
-1,11%
0.712
ΣΠΥΡ
-9,47%
0.172
ΤΕΝΕΡΓ
-0,44%
18.1
ΤΖΚΑ
+1,55%
1.635
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,68%
1.752
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,03%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,96%
0.244
ΦΡΛΚ
-2,38%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-5,51%
0.6

Keyvoto: Παρουσίασε τη νέα επανασχεδιασμένη πλατφόρμα της

Τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας διαχείρισης προϊοντικής πληροφορίας (product experience management – PXM) που έχει αναπτύξει ολοκλήρωσε πρόσφατα η Keyvoto, ένα από τα πλέον καινοτόμα ελληνικά startups, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τα δεδομένα στην εμπειρία αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η νέα πλατφόρμα αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας μια ευκολότερη, ταχύτερη και πιο φιλική πλοήγηση, ενώ οι χρήστες της θα έχουν πρόσβαση σε νέες λειτουργίες και εργαλεία, που προσφέρουν αποτελεσματικότερη διαχείριση, βελτιστοποίηση και κοινοποίηση του περιεχομένου των εταιρειών που συνεργάζονται με την Keyvoto.

Η Keyvoto αναβάθμισε τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, εξελίσσοντας τις υπάρχουσες υπηρεσίες της και προσθέτοντας νέες προηγμένες δυνατότητες. Από τη διαχείριση καταλόγων έως την ανάλυση δεδομένων του ACI, ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο παρακολούθησης, η Keyvoto προσφέρει μία λύση που δίνει την δυνατότητα στους συνεργάτες της να παρακολουθούν την τιμή του προϊόντος τους σε όσα ηλεκτρονικά καταστήματα επιθυμούν, ελέγχοντας τη διαθεσιμότητα στις εταιρείες λιανικής, καθώς και τη θέση του προϊόντος τους στο ψηφιακό «ράφι». Έτσι, τα brands ή οι προμηθευτές έχουν άμεση εικόνα για τις αλλαγές που πρέπει να πραγματοποιήσουν, με ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.

Η πλατφόρμα προσφέρει πρόσβαση και σε νέες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το Product Rating, ένα σύστημα που αξιολογεί την ποιότητα και την πληρότητα των πληροφοριών που ανεβάζουν οι χρήστες, ενημερώνοντας σχετικά τους προμηθευτές και τους λιανέμπορους, με στόχο την πληρέστερη εμφάνισή τους στα ψηφιακά ράφια. Αυτό βοηθά τα σήματα και τις εταιρείες λιανικής να λαμβάνουν αξιόπιστες πληροφορίες για τα προϊόντα που εξετάζουν και να εμπλουτίζουν τα απαιτούμενα πεδία. Ως αποτέλεσμα, ο τελικός καταναλωτής έχει πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες, προκειμένου να κάνει τις επιλογές του.

 

Ένα ακόμη καινοτόμο εργαλείο είναι το PromoACI, μία υπηρεσία καθημερινής παρακολούθησης κάθε προωθητικής ανταγωνιστικής και μη ενέργειας για νέες προσφορές, διαγωνισμούς και πρωτοβουλίες μάρκετινγκ οποιουδήποτε brand ή αλυσίδας λιανικής, όπως ενημερωτικά φυλλάδια, newsletters, social media και τηλεοπτικές διαφημίσεις. Έτσι, οι συνεργάτες της Keyvoto είναι συνεχώς ενημερωμένοι και έτοιμοι να πραγματοποιήσουν κάθε αναγκαία ενέργεια, με στόχο την μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων.

«Με την ανανεωμένη πλατφόρμα και την εισαγωγή των νέων εργαλείων, ενισχύουμε τη θέση μας στον τομέα του retail tech. Παράλληλα, τηρούμε τη δέσμευση που έχουμε αναλάβει για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και καινοτόμων λύσεων, όσον αφορά στο ψηφιακό ράφι», αναφέρει η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Keyvoto και τις ολοκληρωμένες λύσεις και καινοτόμες υπηρεσίες  που προσφέρει, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!