Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

SafeSize: Σε Ασία και Αυστραλία ο αυτόνομος πωλητής παπουτσιών

Disrupt στην παγκόσμια αγορά υπόδησης, η αξία της οποίας υπερβαίνει τα 350 δισ. ευρώ, κάνει η ελληνική startup SafeSize. Ο αυτόνομος ηλεκτρονικός πωλητής παπουτσιών, που γεννήθηκε από ελληνικά μυαλά στο κέντρο Ανάπτυξης και Καινοτομίας της startup στην Αθήνα, μετά την πιλοτική του λειτουργία σε δύο από τις πιο μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών σε Ολλανδία και Ιρλανδία το φετινό καλοκαίρι, ετοιμάζεται για περαιτέρω διεθνή επέκταση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για το λανσάρισμά του αυτόνομου πωλητή σε περισσότερες χώρες του εξωτερικού, με προσανατολισμό στην Ασία και την Αυστραλία, αλλά και νέες αγορές της Ευρώπης.

Την ίδια στιγμή, η διοίκηση της SafeSize, υπό τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της startup, Άγγελο Σταυράκη, διερευνά τον βέλτιστο τρόπο εισαγωγής της παγκόσμιας καινοτομίας της στην ελληνική αγορά, διενεργώντας σχετικές επαφές για τα πιθανά σημεία εγκατάστασης του Digital Sales Assistant.

Ο «έξυπνος» πωλητής της SafeSize, αξιοποιώντας τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, βοηθάει τους καταναλωτές να επιλέξουν παπούτσια με τέλεια εφαρμογή σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις, που συνδυάζουν τα δεδομένα του ποδιού τους (3D Foot Scan) και τις προσωπικές τους προτιμήσεις με το διαθέσιμο στοκ του εκάστοτε καταστήματος.

Ειδικά στα φυσικά καταστήματα, όπως έδειξε η πιλοτική του χρήση σε Ολλανδία και Ιρλανδία, η συνδρομή του Digital Sales Assistant, ειδικά σε ώρες και περιόδους αιχμής, ήταν κομβική για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών.

Ψήφος εμπιστοσύνης

«Με το λανσάρισμα του Digital Sales Assistant, η SafeSize φέρνει για άλλη μια φορά επανάσταση στον κλάδο της υπόδησης, με απώτερο σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που τα παπούτσια κατασκευάζονται, πωλούνται και απορρίπτονται, συμβάλλοντας θετικά προς ένα βιώσιμο μέλλον», είχε δηλώσει πρόσφατα σε συνέντευξή του στο powergame.gr ο κ. Σταυράκης.

Την περαιτέρω εξωστρέφεια της ελληνικής startup, που έχει ήδη παρουσία σε 50 χώρες και 2.000 καταστήματα, θα υποστηρίξει η πρόσφατη χρηματοδότηση των 14 εκατ.ευρώ, που έλαβε από το ταμείο Phaistos με τη συμμετοχή επενδυτών, όπως το Convent Capital και το 3TS Capital Partners, καθώς και στρατηγικού επενδυτή (από τους μεγαλύτερους footwear retailers παγκοσμίως).

Το μεγάλο στοίχημα και τα big data analytics

Το μεγάλο στοίχημα για την ελληνική startup, που επεκτείνει συνεχώς τις εμπορικές της συνεργασίες σε Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία, είναι η επέκταση στην αγορά της Αμερικής, η οποία προετοιμάζεται μεθοδικά εδώ και αρκετούς μήνες, αλλά και η ενδυνάμωση της παρουσίας της στην Ασία.

Έτερο μεγάλο στοίχημα για τη SafeSize αποτελεί η αξιοποίηση των big data που συλλέγει και αφορούν την υπόδηση, με στόχο τη βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας της παγκόσμιας βιομηχανίας παπουτσιών. Η ελληνική startup είναι ο μόνος παίκτης διεθνώς που έχει στη διάθεσή του τόσο μεγάλο όγκο δεδομένων, αφού ετησίως σκανάρει πάνω από 1,5 εκατ. παπούτσια, σε εννέα εγκαταστάσεις ανά τον κόσμο.

Αυτά τα δεδομένα, εφόσον αξιοποιηθούν, θα μπορούσαν να συνδράμουν την παγκόσμια βιομηχανία να παράγει στοχευμένα μοντέλα και νούμερα παπουτσιών, με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών, που σημαίνει εξορθολογισμό της παραγωγής και άρα λιγότερη φύρα και λιγότερα αχρησιμοποίητα υποδήματα, με προφανή και την περιβαλλοντική διάσταση.

Νέες εμπορικές συμφωνίες

Η καινοτόμος νεοφυής εταιρεία, που ίδρυσε το 2013 ο Άγγελος Σταυράκης, έχει παρουσία με γραφεία σε 9 σημεία ανά τον πλανήτη, από την Αυστρία και τη Δανία μέχρι τη Σαγκάη και το Ντουμπάι, βοηθώντας περισσότερους από 20 εκατ. καταναλωτές σε 50 χώρες να βρουν τα τέλεια παπούτσια.

Η SafeSize έχει ταυτίσει την επιτυχία της με το σύστημα 3D foot scanner, μέσω του οποίου δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να βρουν το κατάλληλο μέγεθος παπουτσιού, βοηθώντας παράλληλα τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου να περιορίσουν τα κόστη από τις επιστροφές υποδημάτων.

Μεταξύ των πελατών της SafeSize συγκαταλέγονται μεγάλες αλυσίδες υπόδησης, όπως INTERSPORT, Decathlon, Sports Direct, HOKA, New Balance, Skechers και Marks & Spencer.

Μόνο το 2023 η ελληνική startup επεκτάθηκε σε Εσθονία, Κροατία, Κολομβία, Τουρκία, Μπαχρέιν, Νότια Κορέα και Αυστραλία, ενώ υπήρξαν νέες συνεργασίες σε Ολλανδία, Αγγλία, Κίνα και Ιαπωνία.

Μερικοί από τους νέους πελάτες συμπεριλαμβάνουν παγκόσμια brands, όπως Puma, Adidas, Nike, Hoka, αλλά και αλυσίδες καταστημάτων, όπως Sports Direct, Marks & Spencer, SportVision, Rack Room Shoes, HighWave Sports.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!