Γ.Δ.
1273.48 +0,25%
ACAG
-1,56%
6.3
CENER
+0,29%
6.94
CNLCAP
+2,80%
7.35
DIMAND
+0,92%
11
OPTIMA
+1,17%
7.75
TITC
+0,51%
19.88
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+3,06%
1.618
ΑΒΕ
+0,39%
0.512
ΑΔΜΗΕ
+2,51%
2.25
ΑΚΡΙΤ
+29,73%
1.2
ΑΛΜΥ
+1,53%
2.66
ΑΛΦΑ
-0,79%
1.498
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+1,22%
11.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,78%
6.45
ΑΤΤ
-1,31%
10.58
ΑΤΤΙΚΑ
+1,95%
2.62
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,37%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+0,35%
2.84
ΒΙΟΣΚ
+3,20%
1.13
ΒΙΟΤ
+6,67%
0.224
ΒΙΣ
-9,94%
0.29
ΒΟΣΥΣ
+3,42%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+2,95%
1.745
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,85%
13.2
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,85%
10.73
ΔΟΜΙΚ
-0,28%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,66%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
+0,97%
26.05
ΕΚΤΕΡ
+8,16%
4.11
ΕΛΒΕ
+0,40%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
-1,29%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,68%
2.205
ΕΛΠΕ
+4,30%
7.77
ΕΛΣΤΡ
+1,02%
2.98
ΕΛΤΟΝ
+1,40%
2.18
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.874
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
-0,52%
9.5
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
+1,64%
6.2
ΕΥΑΠΣ
+0,62%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,32%
6.2
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
1.63
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
+2,54%
1.82
ΙΚΤΙΝ
+3,31%
0.4685
ΙΛΥΔΑ
+1,13%
1.345
ΙΝΚΑΤ
+3,16%
3.76
ΙΝΛΙΦ
+3,44%
4.51
ΙΝΛΟΤ
+7,29%
1.03
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,79%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.37
ΙΝΤΚΑ
+6,83%
3.05
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
+2,20%
1.86
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+6,52%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+3,58%
0.578
ΚΟΥΑΛ
+2,78%
0.592
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,42%
9.44
ΚΤΗΛΑ
-4,74%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+4,85%
1.08
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.714
ΛΑΜΔΑ
-1,44%
6.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.71
ΜΑΘΙΟ
+0,88%
1.15
ΜΕΒΑ
+2,15%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
-0,85%
46.4
ΜΙΓ
+3,94%
5.28
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,49%
24.36
ΜΟΝΤΑ
+1,10%
1.84
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
+0,81%
0.625
ΜΠΕΛΑ
-1,30%
24.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,33%
36.26
ΝΑΚΑΣ
+6,08%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
+8,36%
0.376
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,87%
23.2
ΟΛΠ
-0,42%
23.7
ΟΛΥΜΠ
+2,78%
2.59
ΟΠΑΠ
-2,67%
14.57
ΟΤΕ
+0,23%
13.07
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
+1,32%
1.15
ΠΑΠ
-0,44%
2.24
ΠΕΙΡ
+0,38%
3.146
ΠΕΤΡΟ
-0,22%
8.92
ΠΛΑΘ
+1,70%
4.18
ΠΛΑΚΡ
+1,91%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,93%
4.33
ΡΕΒΟΙΛ
-0,26%
1.905
ΣΑΡ
-1,13%
7.85
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
-6,90%
0.027
ΣΕΝΤΡ
+1,36%
0.372
ΣΙΔΜΑ
+1,76%
2.31
ΣΠΕΙΣ
+5,56%
6.84
ΣΠΙ
+0,33%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-0,89%
15.62
ΤΖΚΑ
+1,08%
1.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,34%
1.784
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-0,52%
0.384
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

Social media: Πάνω από τους μισούς χρήστες αποφεύγουν τις διαφημίσεις

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών social media στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Τι είναι οι micro-Influencers

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!