Γ.Δ.
1458.81 -0,42%
ACAG
+4,26%
5.63
BOCHGR
-0,22%
4.53
CENER
+0,89%
9.08
CNLCAP
+1,41%
7.2
DIMAND
+2,81%
8.42
NOVAL
+0,64%
2.35
OPTIMA
-0,63%
12.7
TITC
-1,65%
38.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,26%
1.514
ΑΒΕ
-1,54%
0.447
ΑΔΜΗΕ
-0,41%
2.415
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,12%
4.195
ΑΛΦΑ
-1,67%
1.621
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,67%
10.01
ΑΣΚΟ
-1,44%
2.73
ΑΣΤΑΚ
+5,51%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-1,17%
0.676
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.29
ΒΙΟ
-0,54%
5.5
ΒΙΟΚΑ
-2,61%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,68%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-1,47%
1.34
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,39%
18.4
ΔΑΑ
-1,55%
8.02
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,26%
12.08
ΔΟΜΙΚ
+2,22%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,56%
0.315
ΕΒΡΟΦ
-1,67%
1.47
ΕΕΕ
-0,30%
33.5
ΕΚΤΕΡ
+0,53%
1.528
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
-1,46%
2.02
ΕΛΛ
+0,35%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,98%
1.85
ΕΛΠΕ
-1,89%
7
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.848
ΕΛΧΑ
-1,76%
1.894
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,73%
1.135
ΕΤΕ
-0,08%
7.74
ΕΥΑΠΣ
+0,62%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-1,37%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,22%
2.245
ΕΧΑΕ
-0,89%
4.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,12%
0.3225
ΙΛΥΔΑ
+0,78%
1.935
ΙΝΚΑΤ
-0,42%
4.75
ΙΝΛΙΦ
+4,28%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,92%
0.983
ΙΝΤΕΚ
+0,84%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
+1,03%
2.94
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
+0,40%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,71%
0.427
ΚΟΥΑΛ
-2,65%
1.176
ΚΟΥΕΣ
-1,21%
5.72
ΚΡΙ
-0,33%
15.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-1,45%
0.746
ΛΑΜΔΑ
-1,93%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+2,31%
1.33
ΛΟΥΛΗ
-1,04%
2.85
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.55
ΜΕΝΤΙ
+0,96%
2.11
ΜΕΡΚΟ
-3,85%
40
ΜΙΓ
+0,52%
2.92
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,29%
20.46
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,43%
32.72
ΝΑΚΑΣ
-1,91%
3.08
ΝΑΥΠ
-0,23%
0.87
ΞΥΛΚ
-2,22%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,83%
29.85
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.37
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.789
ΟΤΕ
-0,80%
14.82
ΟΤΟΕΛ
-1,52%
10.36
ΠΑΙΡ
+6,70%
1.035
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.84
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.3
ΠΕΤΡΟ
+3,99%
8.34
ΠΛΑΘ
-0,91%
3.83
ΠΛΑΚΡ
-0,69%
14.3
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,47%
6.9
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
-2,73%
1.605
ΣΑΡ
-0,93%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.34
ΣΙΔΜΑ
-0,94%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-2,03%
5.8
ΣΠΙ
+1,12%
0.542
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
+1,66%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+0,84%
0.24
ΦΡΛΚ
+1,07%
3.785
ΧΑΙΔΕ
-8,47%
0.54

Social media: Πάνω από τους μισούς χρήστες αποφεύγουν τις διαφημίσεις

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών social media στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Τι είναι οι micro-Influencers

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!